En je klacht is?quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:47 schreef MilkyWay het volgende:
Vegetarierverhaal
Nee, ik ben geen vegetariėr.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:51 schreef nsfw het volgende:
[..]
En je klacht is?
Jij bent vegetariėr en je vind het lomp dat ze nu GEEN vegetariėr meer is?
Maar een verklaring geven waarom dat vlees blijkbaar wel okay is kunnen ze nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
"Ik ben vegetariėr, dus laat die saté/biefstuk maar zitten. Heb je een stukje vis voor me?"
dan zit je in een hersenloze kutklas.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:52 schreef MilkyWay het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen vegetariėr.
Maar het lijkt mij dat ze alleen vegetariėr was om aandacht te krijgen, en niet echt om de dieren.
En dat is d'r ook nog goed gelukt ook, want de halve klas was vega geworden.
Zatquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:55 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
dan zit je in een hersenloze kutklas.
Waait allemaal wel weer over, het is een fase. Net zoals er veel hooguit een jaartje of twee gothic zijn. Zij heeft in ieder geval de eerste stap gezetquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:52 schreef MilkyWay het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen vegetariėr.
Maar het lijkt mij dat ze alleen vegetariėr was om aandacht te krijgen, en niet echt om de dieren.
En dat is d'r ook nog goed gelukt ook, want de halve klas was vega geworden.
Heb ik eerder van de rauwkostquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:57 schreef MilkyWay het volgende:
Oh ja, eerst zei ze ook nog dat ze moest overgeven van vlees..![]()
vergeet de spruitjes en bietjes niet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:01 schreef Henno het volgende:
[..]
Heb ik eerder van de rauwkost
Nou ok goed klaargemaakte groente is best te vreten, er zijn maar weinig die ik echt niet lust (andijvie is een van de weinige, wie verzonnen heeft om dat als voedsel te gebruiken moet een gruwelijke marteldood sterven).
raar, andijvie is dan weer 1 van de weinige groenten die echt lekker vindquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:01 schreef Henno het volgende:
[..]
Nou ok goed klaargemaakte groente is best te vreten, er zijn maar weinig die ik echt niet lust (andijvie is een van de weinige, wie verzonnen heeft om dat als voedsel te gebruiken moet een gruwelijke marteldood sterven).
Andijviequote:Op donderdag 20 juli 2006 16:01 schreef Henno het volgende:
[..]
Ja maar Andijvie moet je nou ook weer net rauw eten!quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:01 schreef Henno het volgende:
[..]
Dus je bent een echte Mustard_Manquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:06 schreef Mustard_Man het volgende:
niks lekkerder dan stampot andijvie met spek, volgespoten met curry en mosterd. en een berg vlees ernaast.
ik gooi op 99% van mijn avondeten mosterd, en op 60% van mijn lunch ook. inclusief groente e.d.quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:15 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
ik gooi op 99% van mijn avondeten mosterd, en op 60% van mijn lunch ook. inclusief groente e.d.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |