Je spreekt vanuit je eigen referentiekader.. Ik zie Wajangmama het niet over de hemel hebben, alleen dat ze geesten "verder helpt". God weet (no pun intended) waarnaar toequote:Op zondag 13 juni 2010 21:32 schreef ConnerJohn het volgende:
Je bent niet christelijk opgevoed maar je wilt de geesten wel verder helpen naar de hemel? Hoe kan een geest zichzelf helpen? JIj doet alsof er veel geesten zijn die nog wat dingen moeten doen voordat ze verder kunnen. Maar hoe kan je in vredesnaam iets oplossen als 99% van de mensen je niet kunnen zien?
Ik bedoel dit niet sceptisch ofzo,heb eerder gewoon interesse.
Was dit voor mij bedoeld?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:32 schreef ConnerJohn het volgende:
Je bent niet christelijk opgevoed maar je wilt de geesten wel verder helpen naar de hemel? Hoe kan een geest zichzelf helpen? JIj doet alsof er veel geesten zijn die nog wat dingen moeten doen voordat ze verder kunnen. Maar hoe kan je in vredesnaam iets oplossen als 99% van de mensen je niet kunnen zien?
Ik bedoel dit niet sceptisch ofzo,heb eerder gewoon interesse.
Dank u,quote:Op zondag 13 juni 2010 22:21 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Je spreekt vanuit je eigen referentiekader.. Ik zie Wajangmama het niet over de hemel hebben, alleen dat ze geesten "verder helpt". God weet (no pun intended) waarnaar toe
Geldt nog steeds dus.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:36 schreef Bastard het volgende:
Alvast voor de bekende posters die gaan komen, dit topic word niet gekaapt in naam van bewijs noch word de intelligentie van TS bespot!
Ok.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:13 schreef Manke het volgende:
*schreeuw
ben wel benieuwd naar je ervaringen
Bankquote:Op maandag 16 mei 2011 20:21 schreef lezzer het volgende:
Ik ook. Ik moet het sowieso van m'n gevoel hebben, en daar verifieer ik mee. Voelt het niet goed, dan is het niet goed en vice versa.
Dat zeg ik niet helemaal goed. Ik ben er toch wel van overtuigd dat ik af en toe figuren aan m'n bed of bank heb staan die het niet zo geweldig met me voor hebben. Dat zeggen ze wel, maar dat menen ze niet.
Ik pasquote:Op maandag 16 mei 2011 21:56 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb wel eens hele bizarre dingen gezien.
Iemand interesse dat ik ze hier neerschrijf? Zo ja, geef ff een gil, schrijf ik het morgen ff op.
Ik weet effe niet hoe ik je opmerking moet interpreterenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:59 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Bank![]()
Als jij denkt dat, of niet wilt dat, dan hebben 'ze' het niet goed met je voor nee
Jij creëert je ervaringen dus als jij er vanuit gaat dat 'ze' slecht zijn, zijn ze dat ook.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:00 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik weet effe niet hoe ik je opmerking moet interpreteren
Ok, daar denken we dan anders over.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:05 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Jij creëert je ervaringen dus als jij er vanuit gaat dat 'ze' slecht zijn, zijn ze dat ook.
Ok, dus jij denkt dat anderen jou iets aandoen?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ok, daar denken we dan anders over.
Dat is prima
Waar zeg ik dat precies?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:13 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Ok, dus jij denkt dat anderen jou iets aandoen?
Als ik zou kunnen quoten dan zou ik het je laten zien, maar aangezien ik dat dus niet kan, mag je zelf verder kijken.quote:
Helemaal duidelijk.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:18 schreef lezzer het volgende:
Ik dacht trouwens dat we hier gewoon ervaringen uit konden wisselen zonder dat we aan elkaar verantwoording af hoeven te leggen.
Als dat niet kan, dan heb ik eigenlijk niet zo'n zin om ervaringen te delen.
Dit is voor iedereen hier een zeer gevoelig onderwerp lijkt me. Zo ook voor mij.
Ik hoef niet overtuigd te worden van het één of ander, want ik ga gewoon m'n eigen pad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |