http://fotoboek.fok.nl/user/dilligafquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:41 schreef cohen het volgende:
hoe weten jullie dat ie bij deloite werkt?
Het is al leuk vanaf de OP van topic 1.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:47 schreef SuperUli het volgende:
Dit gaat vast leuk worden.
Ja, en ik ben dol op knulletjes in zo'n baby-kruippakjequote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:43 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hee Yv, jij bent ook een moedertje he?
*wink wink*
Genieten van begint tot eindquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:48 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Het is al leuk vanaf de OP van topic 1.
Ik koop snel zo'n bodybuilders-badpakje!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, en ik ben dol op knulletjes in zo'n baby-kruippakje
quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:31 schreef AnthonyZeus het volgende:
Vinden jullie dit acceptabel? Ik moet tot 5 uur, maar ze stuurd me een sms dat haar rok zeiknat is en dat ze niet kan wachten tot ik haar helemaal de "shits" in neuk...
Meningen graag!
En dan toch nog boos op mij wordenquote:
Nostalgie!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:51 schreef mvdlubbe het volgende:
Voor allen die het alweder waren vergeten:
[..]
Ach ik hink een beetje op twee gedachten. Aan de ene kant is het natuurlijk superlullig als hij zijn baan zou verliezen door verraad. Maar aan de andere kant is het smullenquote:
Hij post het op ene openbaar forumquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:53 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ach ik hink een beetje op twee gedachten. Aan de ene kant is het natuurlijk superlullig als hij zijn baan zou verliezen door verraad. Maar aan de andere kant is het smullen![]()
Dat was inderdaad een instant klassieker!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:51 schreef mvdlubbe het volgende:
Voor allen die het alweder waren vergeten:
[..]
De werkgever heeft toch niets te maken met de affaires van de medewerkers buiten werktijd? En voor dat beetje internetten zal hij toch ook wel geen ontslag krijgen...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:53 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ach ik hink een beetje op twee gedachten. Aan de ene kant is het natuurlijk superlullig als hij zijn baan zou verliezen door verraad. Maar aan de andere kant is het smullen![]()
Zolang hij maar ultiem vernederd wordt op zijn werk.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:55 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
De werkgever heeft toch niets te maken met de affaires van de medewerkers buiten werktijd? En voor dat beetje internetten zal hij toch ook wel geen ontslag krijgen...
Precies, we zijn alleen benieuwd naar de reactie van de dame in kwestiequote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:55 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
De werkgever heeft toch niets te maken met de affaires van de medewerkers buiten werktijd? En voor dat beetje internetten zal hij toch ook wel geen ontslag krijgen...
Moet gelijk denken aan die "stone island vriend"quote:
Nu schijnt dat pik bij worstelaars ook wel mee te vallenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:56 schreef mvdlubbe het volgende:
Hoewel ik bij de naam 'deloitte' nu wel direct denk aan achterbakse, smerige ventjes die hun pik en hun moto achterna rennen.
En er woont er maar eentje met zijn achternaam in die woonplaats.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:56 schreef Scorpie het volgende:
We weten dus ook zn achternaam![]()
Hop, aanpakken die gozer![]()
Nou ik denk dat hij wel ontslag gaat krijgen, in verband met het beschadigen van imago en het in diskrediet brengen van de zaak.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Precies, we zijn alleen benieuwd naar de reactie van de dame in kwestie
Hoor en wederhoor zeg maar
Weet je ook haar naam?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:59 schreef SuperUli het volgende:
[..]
En er woont er maar eentje met zijn achternaam in die woonplaats.
DVD'tje op de post doen, anyone?
Dit is echt TE slechtquote:
die krijgt ook niet de ruimte om te volgroeien in dat "babykruippakje"zoals jij dat zxo mooi verwoord.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu schijnt dat pik bij worstelaars ook wel mee te vallen
"Oh ja, jij bent die Remon die toen die foto's en, eh, goed. 1%?"quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:59 schreef LENUS het volgende:
[..]
Nou ik denk dat hij wel ontslag gaat krijgen, in verband met het beschadigen van imago en het in diskrediet brengen van de zaak.
Mocht hij niet ontslagen worden, dan zal hij bij contractbesprekingen niet veel in de melk te brokkelen hebben![]()
Geen idee, maar aangezien er in zijn FoBo student staat, en er andere initialen bij dat adres staan, neem ik aan dat dat zijn ouders zijn.quote:
AZ begonquote:
En welke versie zat je te denken? De uitgeknepen variant of de "normale"?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:02 schreef Mangoworks2002 het volgende:
foto's van een naakte flamoes op de deur van zijn kamer hangen
Gozert, ik ben aan het werk, ik dacht helemaal nergens aan.....quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:04 schreef LENUS het volgende:
[..]
En welke versie zat je te denken? De uitgeknepen variant of de "normale"?
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:02 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik ben wel benieuwd naar een reaktie van AnthonyKneus.
ga jij het opsturenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:08 schreef Scorpie het volgende:
We hebben zijn voorletter, achternaam, e-mailadres en werkgever, plus filmpje+foto, plus verhaal.
Kom op zeg, dit is toch een uitgemaakte zaak voor GeenStijl, of niet soms?
quote:
Als iemand even alles op een rijtje zet in een post wil ik het wel doen btwquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:13 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dus wie gaat even de linkjes naar geenstijl doorspelen?
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:14 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Als iemand even alles op een rijtje zet in een post wil ik het wel doen btw
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:14 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Als iemand even alles op een rijtje zet in een post wil ik het wel doen btw
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |