quote:Bob heeft net te horen gekregen dat hij naast herpes en chlamydia ook aids heeft. Normale mensen zouden nu de hoop opgeven, maar Bob niet. Hij wil de crackhoer sammy terug pakken, want die heeft Bob deze ziekte gegeven......................:')
quote:Toekijkend van achter een vuilniscontainer zag hij sammy de crackhoer in een auto stappen, maar die auto kent Bob. Die auto is van De gekleurde pooier. Eigenaar van "De beffende hoer".
Maak er wat moois van!quote:Eenmaal aangekomen Bij "De beffende hoer"
Bob:Waar is Crackhoer sammy?
Pooier: Die is aan het werken.
Bob: Welke kamer Kankerjood.
Pooier: Kamer 6
Wat zal Bob daar aantreffen....................
quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:28 schreef Zwavel-Zuur het volgende:
Pik het is gewoon een neger. Het had ook een Blanke kunnen zijn.
Je kan toch gewoon zelf de OP aanpassen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:42 schreef Zwavel-Zuur het volgende:
De bedoeling is dat je Het ook tekent!
Wilt een Mod dat even in de OP zetten.
Nope, heb al wat gewijzigd, dan staat ie op slot voor de poster zelfquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:45 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon zelf de OP aanpassen.![]()
Sorriequote:Op donderdag 20 juli 2006 13:47 schreef Zwavel-Zuur het volgende:
Niet meer.
En niet zelf een verhaaltje maken. Maar het verhaal afmaken![]()
![]()
Ah, nieuwe features.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Sorrie. Je kan nu weer zelf editten hoor, mocht je dat willen
.
Wat een standaard kut-excuus.. Post dan ook gewoon nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:44 schreef Afwazig het volgende:
Hup! Painten jullie!
* Afwazig heeft geen paintskills en verontschuldigd zich daarvoor.
Disclaimer:quote:Bob: SAMMY vuile krekhhoer!
Sammy de crackhoer: Boh!
Bob: IK heb aids van je en chlamidia enzeaux
sammy de crackhoer: loller
bob : en nu?
Morgen ben ik van de partij.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:35 schreef knakvis het volgende:
Is wel een topic met potentie, alleen jammer dat er niet meerderen painten
VerontschuldigT... *schudt hoofd* Y_Yquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:44 schreef Afwazig het volgende:
Hup! Painten jullie!
* Afwazig heeft geen paintskills en verontschuldigd zich daarvoor.
je zult wel moeten want er zijn niet veel painters actief hier nogquote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:23 schreef classpc het volgende:
Wat een avonturen beleeft Bob toch
Ik kan niet wachten op z'n volgende avontuur.
quote:
Uploaden op een site (www.xs.to bijv.) en dan [img]delinkwaarhetplaatjestaat[/img]quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:33 schreef Lianne__ het volgende:
ik heb een paint maar ik weet niet hoe ik hem hier neer moet pleuren!!
(heel slecht, maar ach.. )quote:Bob was jaloers, hij wilde zelf, ook vond hij dat alle Bob's op de wereld aids moesten krijgen, als wraak!
hoe wil je dat in hemelsnaam doen? een klein filmpje painten ofzo?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:35 schreef Rubend het volgende:
"Bob de Neger - Kunnen wij aids krijgen?"
"Bob de Neger - Ja dat kan!!"
" Crackhoer Sammy maakt weer lol!"
" Komen ze samen, in haar grote hol"
En dan op het melodietje van Bob de Bouwer natuurlijk...
Misschien een leuk idee?
Misschien ook wel een raar idee....
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:35 schreef Rubend het volgende:
"Bob de Neger - Kunnen wij aids krijgen?"
"Bob de Neger - Ja dat kan!!"
" Crackhoer Sammy maakt weer lol!"
" Komen ze samen, in haar grote hol"
En dan op het melodietje van Bob de Bouwer natuurlijk...
Misschien een leuk idee?
Misschien ook wel een raar idee....
neem het initiatiefquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:51 schreef Lianne__ het volgende:
het topic loopt ietsies dood, waarom paint er niemand!!
Oeps had ik niet eens in de gatenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:04 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
ik heb al gepaint, ik kan toch niet 2 x achter elkaar doen, dan is het niet grappig meer
das niet heul slim...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:27 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Oeps had ik niet eens in de gaten![]()
Nou mensen, painten!
Schaam je diep dan!quote:Op zondag 23 juli 2006 21:16 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
nee het is idd niet iets voor mij om zo'n fout te maken...
ik denk niet dat iemand het snapt...quote:Op zondag 23 juli 2006 21:27 schreef Zwavel-Zuur het volgende:
PAINTEN is het woord.
quote:Nu Bob Bob AIDS heeft gegeven, ging hij weer naar huis. $0.50 pompte uit z'n speakers en Bob moest huilen omdat hij nog niet alle Bob's AIDS had gegeven.
doe ik vanavond dan, zit nu op mn werkquote:Op maandag 24 juli 2006 17:24 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
paint bob de neger maar diep, (zie vorig gepainte afbeelding..)
quote:Nadat Bob de neger niet alle andere Bob's met aids heeft kunnen besmetten, heeft hij de moed opgegeven en werd hij suïcidaal...
Tijdens de zelfmoordpoging zag hij, terwijl er een meeuw met straalmotor overvloog, een zeemeermin die übergeil zat te zingen, dus toen....
gingen ze neuken en kwam kees langs en zij: zo hee die spuit wel erg veelquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:14 schreef NoBody122 het volgende:
Zoals beloofd: Bob de neger gaat diep:
[afbeelding]
[..]
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:46 schreef amvrosios het volgende:
[..]
gingen ze neuken en kwam kees langs en zij: zo hee die spuit wel erg veel![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |