Oeps had ik niet eens in de gatenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:04 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
ik heb al gepaint, ik kan toch niet 2 x achter elkaar doen, dan is het niet grappig meer
das niet heul slim...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:27 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Oeps had ik niet eens in de gaten![]()
Nou mensen, painten!
Schaam je diep dan!quote:Op zondag 23 juli 2006 21:16 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
nee het is idd niet iets voor mij om zo'n fout te maken...
ik denk niet dat iemand het snapt...quote:Op zondag 23 juli 2006 21:27 schreef Zwavel-Zuur het volgende:
PAINTEN is het woord.
quote:Nu Bob Bob AIDS heeft gegeven, ging hij weer naar huis. $0.50 pompte uit z'n speakers en Bob moest huilen omdat hij nog niet alle Bob's AIDS had gegeven.
doe ik vanavond dan, zit nu op mn werkquote:Op maandag 24 juli 2006 17:24 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
paint bob de neger maar diep, (zie vorig gepainte afbeelding..)
quote:Nadat Bob de neger niet alle andere Bob's met aids heeft kunnen besmetten, heeft hij de moed opgegeven en werd hij suïcidaal...
Tijdens de zelfmoordpoging zag hij, terwijl er een meeuw met straalmotor overvloog, een zeemeermin die übergeil zat te zingen, dus toen....
gingen ze neuken en kwam kees langs en zij: zo hee die spuit wel erg veelquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:14 schreef NoBody122 het volgende:
Zoals beloofd: Bob de neger gaat diep:
[afbeelding]
[..]
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:46 schreef amvrosios het volgende:
[..]
gingen ze neuken en kwam kees langs en zij: zo hee die spuit wel erg veel![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |