Waarom is die quote eigenlijk zo belangrijk gemaakt? Zó grappig/ tekenend is dat citaat toch niet?quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:18 schreef jackson het volgende:
Mijn quote staat er nog wel in de OP, maar mijn plaatje niet meer zie ik. Tof!
Anders hier wel.... Geen weer om te werkenquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Dufheid.
Gelukkig hoef ik niet te werken maar ga ik op een terrasje hangen en daarna naar een bios met airco om te genieten, kwijlen en soppen van Johnny Depp.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Anders hier wel.... Geen weer om te werken
*krasje*
Nee, hij is totaal bagger... Er werd toen alleen 3 topics lang over geluld en men probeerde mij er gek mee te krijgen gedurende een hele dag meen ikquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Waarom is die quote eigenlijk zo belangrijk gemaakt? Zó grappig/ tekenend is dat citaat toch niet?
Geilheid... pilsje/roseetje drinken op terrasquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik niet te werken maar ga ik op een terrasje hangen en daarna naar een bios met airco om te genieten, kwijlen en soppen van Johnny Depp.
Ik dacht aan ice tea en cola enzo. Ik ben zó braaf.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Geilheid... pilsje/roseetje drinken op terras![]()
ik snap nu de uitdrukking: het ruime sop kiezenquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik niet te werken maar ga ik op een terrasje hangen en daarna naar een bios met airco om te genieten, kwijlen en soppen van Johnny Depp.
Dat klinkt weer minder.... Het is dus blijkbaar niet braaf om rose te drinken ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik dacht aan ice tea en cola enzo. Ik ben zó braaf.
En het kan nog wel zo lekker zijn.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat klinkt weer minder.... Het is dus blijkbaar niet braaf om rose te drinken ?
Ja, precies.... Niet omdat er drank inzit maar gewoon... drankje op het terras isquote:
De rosé van het Albert Heijn huismerk is zeer goed te doen trouwens, lekker fris.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, precies.... Niet omdat er drank inzit maar gewoon... drankje op het terras is. En het drinkt gezellig weg
Pure nostalgie.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:28 schreef jackson het volgende:
Ik als totaal niet-gamer ben aangenaam verrast door de demo van de nieuwe settlers 2. Settlers
![]()
Klopt... niet elke rose is even lekker imo. Van de AH is wat minder zoet maar vooral lekker fris. Iets zuurder zeg maarquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:30 schreef ehqo het volgende:
[..]
De rosé van het Albert Heijn huismerk is zeer goed te doen trouwens, lekker fris.
Tis gewoon heilig.... en ook de nieuwe versie is gewoon heel vet. Ziet er ook nog eens erg goed uitquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pure nostalgie.
Ik zie mezelf nog zitten op zolder, luisterend naar "alive" van Pearl Jam mijn economie draaiende te krijgen
ik zal het eens gaan uitproberen deze week. Ik heb allang geen pc spel aangeraakt (naast Diablo II dan).quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Tis gewoon heilig.... en ook de nieuwe versie is gewoon heel vet. Ziet er ook nog eens erg goed uit![]()
Same here.... enige wat ik nog heel af en toe speel is D2....quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik zal het eens gaan uitproberen deze week. Ik heb allang geen pc spel aangeraakt (naast Diablo II dan).
hallo en dag. Ik ga grof geld uitgevenquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:36 schreef Misstique het volgende:
Hallo lieverds.
Have funquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
hallo en dag. Ik ga grof geld uitgeven
Mt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:36 schreef Misstique het volgende:
Hallo lieverds.
Ik ook. En werken, wil ik ook. Ik wacht nog steeds op het mailtje van Mt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:46 schreef Stofje het volgende:
Godver, ik moet nog hartstikke veel doen voor school, voordat het nieuwe jaar begint.
Ik geen zak!quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:46 schreef Stofje het volgende:
Godver, ik moet nog hartstikke veel doen voor school, voordat het nieuwe jaar begint.
Ik heb het album geluisterd en vind het ook erg leuk.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:02 schreef Stofje het volgende:
Momenteel is Kaizers Orchestra mijn absolute topfavoriet in muziekland. Godver, ik hou van die band.
Goed om je heen kijken op school en toeslaanquote:
Ze hebben drie albums. En een DVD. DIe ik nu op heb staan. Van veel muziek-DVD's die ik gekocht heb, heb ik lichtelijk spijt. Van deze absoluut niet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb het album geluisterd en vind het ook erg leuk.
Chowiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:19 schreef Chowi het volgende:
Ploing.
Och ja, ik verveelde me.quote:
Stofjeeeeeeee.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Chowiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!
Doordat je twee enters gebruikt, is het duidelijk dat je niet ongeremd enthousiast bent met mijn aanwezigheid hier. Niet erg, wel wáár.quote:
Nee, hierdoor is het duidelijk dat mijn longinhoud niet optimaal is.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Doordat je twee enters gebruikt, is het duidelijk dat je niet ongeremd enthousiast bent met mijn aanwezigheid hier. Niet erg, wel wáár.
Nee, dat had ik ook totaal niet van je verwacht.quote:
Ah. Zo kun je het ook uitleggen. Het is ook véél logischer dan mijn achterdochtige gedachte.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, hierdoor is het duidelijk dat mijn longinhoud niet optimaal is.
True. Jij moet altijd het slechtste van mensen denken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ah. Zo kun je het ook uitleggen. Het is ook véél logischer dan mijn achterdochtige gedachte.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, dat had ik ook totaal niet van je verwacht.
Ok, ik heb één album van ze en vind het erg leuk.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ze hebben drie albums. En een DVD. DIe ik nu op heb staan. Van veel muziek-DVD's die ik gekocht heb, heb ik lichtelijk spijt. Van deze absoluut niet.
Ik ben gewoon onzeker. Een onzeker, bang jongetje.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
True. Jij moet altijd het slechtste van mensen denken.
Zullen we elkaars handen vasthouden en rondjes draaien op een met zon overgoten grasveld?quote:
Okee. Lijkt me tof.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zullen we elkaars handen vasthouden en rondjes draaien op een met zon overgoten grasveld?
Ik ben ook onzeker. Maar dat merk je nauwelijks.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:26 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon onzeker. Een onzeker, bang jongetje.
Een moslima die naar Noorse "hoempapapunk" luistert. Ah, hoe multicultureelquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ok, ik heb één album van ze en vind het erg leuk.
quote:
Het Openbaar Vervoer rijdt gewoon hoor.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:28 schreef Stofje het volgende:
OV niet geldig
Dwing de vlieg om weg te vliegen. Opgelost, slotje.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:29 schreef Chowi het volgende:
Er zit een vlieg op mijn beeldscherm. Dat vind ík pas kut.
Mocht hij dit weigeren, dien een motie van afkeuring in.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dwing de vlieg om weg te vliegen. Opgelost, slotje.
Je moet een stoel meenemen als je naar de Wallen gaat, en popcorn, en dan voor zo'n raam gaan zitten, gewoon kijken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:28 schreef Stofje het volgende:
Ik kán natuurlijk een rondje over de Wallen gaan lopen en naar zwetende negerinnen kijken, maar of ik dáár nou zo vrolijk van word...
Volgens mij gebruik je die opmerking ook wel eens in het echt. "Opgelost, slotje."quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dwing de vlieg om weg te vliegen. Opgelost, slotje.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je moet een stoel meenemen als je naar de Wallen gaat, en popcorn, en dan voor zo'n raam gaan zitten, gewoon kijken.
Denk je echt dat dat zal werken?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Mocht hij dit weigeren, dien een motie van afkeuring in.
Precies!quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
. Mannen durven dan helemaal niet naar dat hoertje te gaan en dan blijft zij zo geïrriteerd achter en gaat ze nóg harder zweten. En 'r dan zó ver krijgen, dat ze mij betaalt om weg te gaan.
Ik was met PDL in de bioscoop en het was echt een kútfilm. Ik fluisterde in 'r oor: "Bagger, opgelost, slotje". Ze lachte en we zijn weggegaanquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Volgens mij gebruik je die opmerking ook wel eens in het echt. "Opgelost, slotje."
Ik vind mijn NS-maandkaart, geldig van 17-7 t/m 16-8, dan ook uitermate stoer.quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:32 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik was met PDL in de bioscoop en het was echt een kútfilm. Ik fluisterde in 'r oor: "Bagger, opgelost, slotje". Ze lachte en we zijn weggegaan. Maar het was een grápje mijnerzijds, ik zwéér het!
Sjeeeeeee.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik vind mijn NS-maandkaart, geldig van 17-7 t/m 16-8, dan ook uitermate stoer.
Ik wéét dat je het niet meent en dat je het totaal niet boeiend vindt. Des te aardiger is het dan ook dat je wel doet alsof.quote:
Ik heers.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Een moslima die naar Noorse "hoempapapunk" luistert. Ah, hoe multicultureel.
Dat zeg jij in het echt ook! "Tof."quote:
Ik vind het eigenlijk best wel grappig. Ik zie het helemaal voor me.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:34 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik wéét dat je het niet meent en dat je het totaal niet boeiend vindt. Des te aardiger is het dan ook dat je wel doet alsof.
Zeg ik "hm, hm"?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat zeg jij in het echt ook! "Tof."
Net als "Zo blijkens het is" en "Hm, hm".
Gaarne!quote:
Maar niet met regelmaat, hoor. En JDude gebruikt het zelf ook!quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, écht? Zegt ze dat in het echt ook? Chowi, nee toch? Ontken het, alsjeblieft.
Ja?quote:
Guilty.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:36 schreef Chowi het volgende:
Maar niet met regelmaat, hoor. Maar JDude gebruikt het zelf ook!
Gewoon "ahuh" toch?!quote:
Zo blijkens het is.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar niet met regelmaat, hoor. En JDude gebruikt het zelf ook!
Same sheet a package.quote:
Toen zei ik van, ja dat mag je niet zeggen, daar staat een copyright op en toen deed je het tóch!quote:
Vannacht vond je mijn dominante gedrg anders maar wát leuk.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik vind het eng, als moslims zulke dingen zeggen.
Maar ik zeg nooit "neuken?" in het echt, hoor!quote:
Na de ejaculatie viel mijn adoratie voor je dominante gedrag ineens flink tegen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vannacht vond je mijn dominante gedrg anders maar wát leuk.
Jij vuile slet!quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar ik zeg nooit "neuken?" in het echt, hoor!
Geen woorden maar daden, zo mag ik het graag zien.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niet letterlijk, neequote:Op donderdag 20 juli 2006 14:38 schreef Chowi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |