Waarom is die quote eigenlijk zo belangrijk gemaakt? Zó grappig/ tekenend is dat citaat toch niet?quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:18 schreef jackson het volgende:
Mijn quote staat er nog wel in de OP, maar mijn plaatje niet meer zie ik. Tof!
Anders hier wel.... Geen weer om te werkenquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Dufheid.
Gelukkig hoef ik niet te werken maar ga ik op een terrasje hangen en daarna naar een bios met airco om te genieten, kwijlen en soppen van Johnny Depp.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Anders hier wel.... Geen weer om te werken
*krasje*
Nee, hij is totaal bagger... Er werd toen alleen 3 topics lang over geluld en men probeerde mij er gek mee te krijgen gedurende een hele dag meen ikquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Waarom is die quote eigenlijk zo belangrijk gemaakt? Zó grappig/ tekenend is dat citaat toch niet?
Geilheid... pilsje/roseetje drinken op terrasquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik niet te werken maar ga ik op een terrasje hangen en daarna naar een bios met airco om te genieten, kwijlen en soppen van Johnny Depp.
Ik dacht aan ice tea en cola enzo. Ik ben zó braaf.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Geilheid... pilsje/roseetje drinken op terras![]()
ik snap nu de uitdrukking: het ruime sop kiezenquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik niet te werken maar ga ik op een terrasje hangen en daarna naar een bios met airco om te genieten, kwijlen en soppen van Johnny Depp.
Dat klinkt weer minder.... Het is dus blijkbaar niet braaf om rose te drinken ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik dacht aan ice tea en cola enzo. Ik ben zó braaf.
En het kan nog wel zo lekker zijn.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat klinkt weer minder.... Het is dus blijkbaar niet braaf om rose te drinken ?
Ja, precies.... Niet omdat er drank inzit maar gewoon... drankje op het terras isquote:
De rosé van het Albert Heijn huismerk is zeer goed te doen trouwens, lekker fris.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, precies.... Niet omdat er drank inzit maar gewoon... drankje op het terras is. En het drinkt gezellig weg
Pure nostalgie.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:28 schreef jackson het volgende:
Ik als totaal niet-gamer ben aangenaam verrast door de demo van de nieuwe settlers 2. Settlers
![]()
Klopt... niet elke rose is even lekker imo. Van de AH is wat minder zoet maar vooral lekker fris. Iets zuurder zeg maarquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:30 schreef ehqo het volgende:
[..]
De rosé van het Albert Heijn huismerk is zeer goed te doen trouwens, lekker fris.
Tis gewoon heilig.... en ook de nieuwe versie is gewoon heel vet. Ziet er ook nog eens erg goed uitquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pure nostalgie.
Ik zie mezelf nog zitten op zolder, luisterend naar "alive" van Pearl Jam mijn economie draaiende te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |