Meestal heeft 1 of andere onverlaat al wel een topic staan ofzoquote:
De laatste die post maakt een nieuwe ofzoquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:56 schreef Dickies het volgende:
[..]
Meestal heeft 1 of andere onverlaat al wel een topic staan ofzo![]()
Is geen wetmatigheid.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:57 schreef jackson het volgende:
[..]
De laatste die post maakt een nieuwe ofzo![]()
Dank jequote:Op donderdag 20 juli 2006 12:57 schreef Copycat het volgende:
Kut. De minst leuke TT heeft het laagste nummer.
You got the powerquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:57 schreef Copycat het volgende:
Kut. De minst leuke TT heeft het laagste nummer.
Waar was je mee bezig danquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik hou wel van ongeschreven regels bij dit soort dingenquote:
Meestal wel ja, alleen zijn die lastposters vaak zo traag als dikke stront door een trechterquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Het duurde zo fucking lang dat ik dacht... ach, dan doe ik het maarquote:
Use the Schwartz!quote:
Maar wel van poep? Raarquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:59 schreef Dickies het volgende:
Ik hou niet van zon ende zee.
Posten zo snel als het licht maar een nieuwe topic maken is nogal moeilijk... dunkt mijquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Meestal wel ja, alleen zijn die lastposters vaak zo traag als dikke stront door een trechter
Blijkens het isquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Posten zo snel als het licht maar een nieuwe topic maken is nogal moeilijk... dunkt mij![]()
Zoals ik al zei, ik heb niet zo de drang om een nieuwe te openenquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Posten zo snel als het licht maar een nieuwe topic maken is nogal moeilijk... dunkt mij![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:01 schreef Copycat het volgende:
Zo dan?
ik wacht 1 minuut, normaal gesproken. Of ik moet de last post hebbenquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:01 schreef Dickies het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik heb niet zo de drang om een nieuwe te openenMeestal heeft een ander er tegen het einde al 1 klaar staan dus ga ik geen moeite doen zo snel mogelijk te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |