Gefeliciteerd Ardenlyn!!! Geef je ook nog een feestje?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:20 schreef Ardenlyn het volgende:
Yay today Droopy's birthday!!
En wat toevallig dat ik ook jarig ben
Vanochtend kwam Static al een lekkere taart brengen. Zou leuk zijn in AC Wii dat er dan ook echt een feestje komt met alle bewoners!
ik zou er ook graag tussen willen staan alstublieftquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:47 schreef MeZZiN het volgende:
Eindelijk ff de tijd gehad om de lijst op te schonen
[afbeelding]
als iemand er tussen uit gevallen is dan kan het zijn omdat ik zijn fok! username niet heb. Laat het ff weten. het zijn er nu maar 20-25 mensenis weer leesbaar geworden.
Iedereen die blijf posten in de topic blijf op de lijst de rest verdwijnt vanzelf![]()
Deef en Jori kunnen jullie ff jullie fok naam doorgeven?
Done!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:54 schreef M.Picanto het volgende:
[..]
ik zou er ook graag tussen willen staan alstublieft![]()
alvast bedankt
fixedquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:26 schreef Maraca het volgende:
MeZZiN... er staat dat mijn AC naam Maraca is en mijn Town naam Heather Vertigo isDat moet dus zijn:
Fok naam: Maraca
AC naam: Heather
Town: Vertigo
tnxquote:
grappige fotoquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:08 schreef Devarynn het volgende:
Even nog een vraag. Ik wil Blanca uit zetten want ik heb voorlopig wel genoeg gezichten ontworpen en wil wel eens andere bezoekers in het dorp hebben. Aan de telefoon hebben ze het over een mysterieuze kat of je die op bezoek wilt hebben, is dat Blanca?
Moet haast wel het is namelijk gewoon een standaard USB stick alleen eentje die zeker werkt met de DS. Maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:22 schreef G-Mart het volgende:
Hey, ik heb sinds gister een DS en Animal Crossing. Nu zit ik te overwegen om die USB WiFi stick te kopen van Nintendo, maar nou vroeg ik me af of ik die stick ook kan gebruiken voor WiFi op m'n PSP.
Iets anders er mee online krijgen via WiFi mag ookquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:27 schreef Cadfael het volgende:
Hoi G-Mart, ik neem aan dat je dus geen Draadloos netwerk hebt thuis
Enne, ik zou het niet zo weten, en ik vraag me af wie er hier een PSP heeft. Volgens mij heeft nl iedereen hier een DS.
maar je zou het es in de winkel moeten vragen, of misschien bij het psp topic...
Volgens mij wat ik mij kan herinneren maakt Nintendo met de DS gebruik van een apart protocol. En dan zou het niet mogelijk zijn om met de PSP online te gaan via de wifistick. En de prijs van een een accespoint zit rond de de prijs van de wifistickquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:33 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Iets anders er mee online krijgen via WiFi mag ook. En ik ging er van uit dat er meer mensen hier zouden zitten met zo'n Nintendo WiFi stick hehe. En ik heb dus nog geen draadloos netwerk thuis, maar als ik zo makkelijk m'n DS, PSP en m'n laptop via WiFi op het net kan krijgen ben ik blij
.
toch niet zo'n goed idee als ik dacht...quote:Op zondag 23 juli 2006 22:42 schreef Suuz_ het volgende:
jaa tijntje heeft van mij ook wat foto's gemaakt! ben erg benieuwd!
droopy jij bent ook écht bruin joh! met je leuke staartjes haha volgens ij ben je net zo bruin als Cad!
maare ik heb een idee
Omdat Tijntje en droopy vanavond zeiden dat ik wel stylist kon worden {omdat ik kleding en ascesoires voor ze meenam} kwam ik erop, je kan mij voortaan "inhuren" om jou een leuke outfit te bezorgen.
wat moet je doen?
je roept hier dat je wel een make-over wil, je kan eisen stellen maar weet niet of dat allemaal lukt. En het leukste is natuurlijk om je te laten verassen!
wat doe ik dan?
Ik kom langs wanneer we hebben afgesproken met een kledingstuk en wat ascesoires, die krijg je dan van mij! Wat jij dan verder aan mij geeft mag je helemaal zelf weten. Ik hoef er niet perse wat voor te hebben maar als je nog iets leuks hebt en je wil ervan af is het altijd welkom.
tja heb al bijna al m'n fossielen, huisje is afbetaald en bugs en vissen vang ik tegenwoordig bijna allemaal dezelfde dus dit isleuk voor wat afleiding!
ik hoor wel wie mijn eerste "klant" is![]()
nogmaals bedankt aan tijntej voor de foto's![]()
Ik ben ook best wel aardig loom, dus is dat niet zo erg hoor. gewoon rustig aan doen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:26 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
dacht dat het wel leuk idee zou zijn...
en kben sjaggie en loom door de warmte![]()
haha zoietsquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:32 schreef Cadfael het volgende:
[..]
Ik ben ook best wel aardig loom, dus is dat niet zo erg hoor. gewoon rustig aan doen.
Enne waarom toch niet zon goed idee? ik vind het wel erg leuk hoor.
Dus vanaf vandaag ben jij gewoon onze "In-house Styliste"
![]()
mijn poort staat op dit moment openquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:32 schreef DigiStorm het volgende:
wie zet er vanaaf allemaal zijn poort open? ik wil wel ff kijken hoe dat allemaal gaat dat "uitgaan"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |