abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40159905
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 08:20 schreef Ardenlyn het volgende:
Yay today Droopy's birthday!!
En wat toevallig dat ik ook jarig ben

Vanochtend kwam Static al een lekkere taart brengen. Zou leuk zijn in AC Wii dat er dan ook echt een feestje komt met alle bewoners!
Gefeliciteerd Ardenlyn!!! Geef je ook nog een feestje?
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_40159953
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 10:47 schreef MeZZiN het volgende:
Eindelijk ff de tijd gehad om de lijst op te schonen
[afbeelding]
als iemand er tussen uit gevallen is dan kan het zijn omdat ik zijn fok! username niet heb. Laat het ff weten. het zijn er nu maar 20-25 mensen is weer leesbaar geworden.

Iedereen die blijf posten in de topic blijf op de lijst de rest verdwijnt vanzelf
Deef en Jori kunnen jullie ff jullie fok naam doorgeven?
ik zou er ook graag tussen willen staan alstublieft

alvast bedankt
>> www.tighthead.nl << Hardcore mixjes te downloaden
pi_40160026
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 10:54 schreef M.Picanto het volgende:

[..]

ik zou er ook graag tussen willen staan alstublieft

alvast bedankt
Done!
pi_40160255
HAPPY BIRTHDAY TO YOU
HAPPY BIRTHDAY TO YOU
HAPPY BIRTHDAY DEAR DROOPY AND ARDENLYN
HAPPY BIRTHDAY TOOOOOOO YOUUUUUUUUUUU

een héle fijne dag gewenst en als we langs mogen komen, komen we cadeautjes brengen!!!!!
pi_40160612
Mooi werk mezzin
  dinsdag 25 juli 2006 @ 11:26:14 #256
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40160896
MeZZiN... er staat dat mijn AC naam Maraca is en mijn Town naam Heather Vertigo is Dat moet dus zijn:

Fok naam: Maraca
AC naam: Heather
Town: Vertigo

Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_40161962
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:26 schreef Maraca het volgende:
MeZZiN... er staat dat mijn AC naam Maraca is en mijn Town naam Heather Vertigo is Dat moet dus zijn:

Fok naam: Maraca
AC naam: Heather
Town: Vertigo

fixed
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:17 schreef DigiStorm het volgende:
Mooi werk mezzin
tnx
pi_40163738
zoo quantiki ziet er echt nog fruitiger uit met mn nieuwe ds lite kvind alleen de touchscreen iets minder gevoelig, bug catchen en geen bloemen mollen is wel lastig als ie niet reageerd als je langzaam probeert te lopen meer mensen hier last van?
of zou het nieuwigheid/wennen zijn?
Niet zo hardcore...
  dinsdag 25 juli 2006 @ 12:57:40 #259
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_40164008
JARIGE SCHATJES!!!! GEFELICITEEEERRRRDDDDDDDDD en maak er een heeeeeeeele leuke dag van!!!

tegelijk met Chesje dr papa, die zou ook jarig geweest zijn vandaag
  dinsdag 25 juli 2006 @ 15:08:36 #260
153039 Devarynn
Al sla je me levend
pi_40168261
Ha beste mensen daar ben ik weer.

Bedankt nog voor het maken van de foto Zwaalie! Ik heb nu zelf een gemaakt. Hij is niet super gelukt maar we leren het wel. Dit is een foto van mijn andere outfit, koning Tuutuut:

Even nog een vraag. Ik wil Blanca uit zetten want ik heb voorlopig wel genoeg gezichten ontworpen en wil wel eens andere bezoekers in het dorp hebben. Aan de telefoon hebben ze het over een mysterieuze kat of je die op bezoek wilt hebben, is dat Blanca?
I'm a Schizophrenic, but we're OK now...
pi_40169665
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:08 schreef Devarynn het volgende:

Even nog een vraag. Ik wil Blanca uit zetten want ik heb voorlopig wel genoeg gezichten ontworpen en wil wel eens andere bezoekers in het dorp hebben. Aan de telefoon hebben ze het over een mysterieuze kat of je die op bezoek wilt hebben, is dat Blanca?
grappige foto
Yep.. dat is Blanca...
In het begin is ze leuk... maar na een tijdje irri

Ik kan trouwens zonnen wat ik wil, maar Blue007 wordt alleenmaar rood!

[ Bericht 11% gewijzigd door Blue007 op 25-07-2006 16:00:35 ]
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_40170648
Hey, ik heb sinds gister een DS en Animal Crossing. Nu zit ik te overwegen om die USB WiFi stick te kopen van Nintendo, maar nou vroeg ik me af of ik die stick ook kan gebruiken voor WiFi op m'n PSP .
pi_40170792
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 16:22 schreef G-Mart het volgende:
Hey, ik heb sinds gister een DS en Animal Crossing. Nu zit ik te overwegen om die USB WiFi stick te kopen van Nintendo, maar nou vroeg ik me af of ik die stick ook kan gebruiken voor WiFi op m'n PSP .
Moet haast wel het is namelijk gewoon een standaard USB stick alleen eentje die zeker werkt met de DS. Maar zeker weten doe ik het niet.
pi_40170807
Hoi G-Mart, ik neem aan dat je dus geen Draadloos netwerk hebt thuis

Enne, ik zou het niet zo weten, en ik vraag me af wie er hier een PSP heeft. Volgens mij heeft nl iedereen hier een DS.

maar je zou het es in de winkel moeten vragen, of misschien bij het psp topic...
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_40170890
Of... aangezien je het al in huis heb... gewoon proberen.
Als het niet werkt, kan je altijd nog naar de winkel om het na te vragen (eventueel een paar instellingen van je wifistick misschien)
pi_40170999
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 16:27 schreef Cadfael het volgende:
Hoi G-Mart, ik neem aan dat je dus geen Draadloos netwerk hebt thuis

Enne, ik zou het niet zo weten, en ik vraag me af wie er hier een PSP heeft. Volgens mij heeft nl iedereen hier een DS.

maar je zou het es in de winkel moeten vragen, of misschien bij het psp topic...
Iets anders er mee online krijgen via WiFi mag ook . En ik ging er van uit dat er meer mensen hier zouden zitten met zo'n Nintendo WiFi stick hehe. En ik heb dus nog geen draadloos netwerk thuis, maar als ik zo makkelijk m'n DS, PSP en m'n laptop via WiFi op het net kan krijgen ben ik blij .
pi_40171162
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 16:33 schreef G-Mart het volgende:

[..]

Iets anders er mee online krijgen via WiFi mag ook . En ik ging er van uit dat er meer mensen hier zouden zitten met zo'n Nintendo WiFi stick hehe. En ik heb dus nog geen draadloos netwerk thuis, maar als ik zo makkelijk m'n DS, PSP en m'n laptop via WiFi op het net kan krijgen ben ik blij .
Volgens mij wat ik mij kan herinneren maakt Nintendo met de DS gebruik van een apart protocol. En dan zou het niet mogelijk zijn om met de PSP online te gaan via de wifistick. En de prijs van een een accespoint zit rond de de prijs van de wifistick

Heb hier zelf een router en daar een wireless accespoint aangehangen, voordeel is dat je dan ook met je laptop op wifi zit.

P.S. mijn poort staat open
pi_40172240
quote:
Op zondag 23 juli 2006 22:42 schreef Suuz_ het volgende:
jaa tijntje heeft van mij ook wat foto's gemaakt! ben erg benieuwd!
droopy jij bent ook écht bruin joh! met je leuke staartjes haha volgens ij ben je net zo bruin als Cad!

maare ik heb een idee
Omdat Tijntje en droopy vanavond zeiden dat ik wel stylist kon worden {omdat ik kleding en ascesoires voor ze meenam} kwam ik erop, je kan mij voortaan "inhuren" om jou een leuke outfit te bezorgen.

wat moet je doen?
je roept hier dat je wel een make-over wil, je kan eisen stellen maar weet niet of dat allemaal lukt. En het leukste is natuurlijk om je te laten verassen!

wat doe ik dan?
Ik kom langs wanneer we hebben afgesproken met een kledingstuk en wat ascesoires, die krijg je dan van mij! Wat jij dan verder aan mij geeft mag je helemaal zelf weten. Ik hoef er niet perse wat voor te hebben maar als je nog iets leuks hebt en je wil ervan af is het altijd welkom.

tja heb al bijna al m'n fossielen, huisje is afbetaald en bugs en vissen vang ik tegenwoordig bijna allemaal dezelfde dus dit isleuk voor wat afleiding!

ik hoor wel wie mijn eerste "klant" is

nogmaals bedankt aan tijntej voor de foto's
toch niet zo'n goed idee als ik dacht...
  dinsdag 25 juli 2006 @ 17:24:52 #269
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40172680
Wat is er Suuzje?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_40172736
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 17:24 schreef Maraca het volgende:
Wat is er Suuzje?
dacht dat het wel leuk idee zou zijn...

en kben sjaggie en loom door de warmte
pi_40172894
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 17:26 schreef Suuz_ het volgende:

[..]

dacht dat het wel leuk idee zou zijn...

en kben sjaggie en loom door de warmte
Ik ben ook best wel aardig loom, dus is dat niet zo erg hoor. gewoon rustig aan doen.

Enne waarom toch niet zon goed idee? ik vind het wel erg leuk hoor.
Dus vanaf vandaag ben jij gewoon onze "In-house Styliste"
pi_40174758
tweede uitbreiding huis komt eraan en vanaaf even een hoop bugsies catchen
Friendcode : 2491-8294-1003
Town: Schiplui
Naam: Tom
pi_40175666
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 17:32 schreef Cadfael het volgende:

[..]

Ik ben ook best wel aardig loom, dus is dat niet zo erg hoor. gewoon rustig aan doen.

Enne waarom toch niet zon goed idee? ik vind het wel erg leuk hoor.
Dus vanaf vandaag ben jij gewoon onze "In-house Styliste"
haha zoiets
pi_40176156
wie zet er vanaaf allemaal zijn poort open? ik wil wel ff kijken hoe dat allemaal gaat dat "uitgaan"
pi_40180537
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 19:32 schreef DigiStorm het volgende:
wie zet er vanaaf allemaal zijn poort open? ik wil wel ff kijken hoe dat allemaal gaat dat "uitgaan"
mijn poort staat op dit moment open

[edit: "the friend code os incorrect and can't be registered"]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')