Bedankt, tof nummerquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:28 schreef El_Liberaliste het volgende:
Supermode - Tell Me Why (indien nog niet vermeld)
Beide topnummers, ook al is Pakito in hetzelfde deuntje blijven stekenquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:28 schreef El_Liberaliste het volgende:
Pakito - Moving On Stereo (originele titel toch weer)
Vandaag gedownload en later vandaag op de 538 site gezien onder de titel 'nog uit te brengen' .
No problemquote:
Hehe inderdaad, nu ze weten waar ze hun succes ligt wordt er amper wat aan veranderd. Aan de ene kant wel leuk, maar ik hoop wel dat hun volgende nummer iets anders zal klinken..quote:Op woensdag 20 september 2006 00:20 schreef donroyco het volgende:
[..]
Beide topnummers, ook al is Pakito in hetzelfde deuntje blijven steken...
die is ook vetquote:Op woensdag 20 september 2006 17:05 schreef Jasza het volgende:
Raymzter-Vechten op het schoolplein
quote:Op woensdag 20 september 2006 17:05 schreef Jasza het volgende:
Raymzter-Vechten op het schoolplein
Ken ik al een tijdjequote:Op woensdag 20 september 2006 18:28 schreef DaFan het volgende:
The Feeling - Fill my little world
Ja kende m ook al een week of 3, maar hoorde vandaag de CD en zag topic in MyAT staan...dus maar ff gepostquote:Op woensdag 20 september 2006 20:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ken ik al een tijdje.
Goede band, dat wel
lekker nummertje! maar nieuw?quote:Op donderdag 21 september 2006 05:23 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
Hands up van Lloyd Banks (50 cent zit er ook in)
voor zover ik weet wel, komt van Lloyd Banks zijn nieuwe album die ergens volgende maand uitkomt geloof ikquote:
ow ik wou gewoon ff 'stoer'quote:Op donderdag 21 september 2006 12:17 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
[..]
voor zover ik weet wel, komt van Lloyd Banks zijn nieuwe album die ergens volgende maand uitkomt geloof ikRotten Apple heet die
Dan wel Ferry Corsten ft. Guru - Junk (Ferry Corsten Flashover Mix)quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:09 schreef Tommeke het volgende:
Ferry Corsten ft. Guru - Junk
da's dezelfde als "supermongo" van axwell & steve angello?quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:28 schreef El_Liberaliste het volgende:
Vandaag gedownload en later vandaag op de 538 site gezien onder de titel 'nog uit te brengen' .
Evermore ft Dirty South - It's too latequote:Op dinsdag 26 september 2006 15:50 schreef quility het volgende:
Sorry dat ik het hier post, maar zou ff niet weten waar anders
Ik heb op slamfm al een paar keer een onwijs vet nummer gehoord, alleen staat nu op slamfm.nl geen playlist meer dus ik baal als eens stekker dat ik niet op kan zoeken hoe dit nummer heet
Het begint met een piano intro en daarna krijg je een soort trance/dance deuntje, tussendoor heb je ook zang van een man.
Het lijkt wel op iets van keane ofzo maar dan een remix?
Als iemand me zou kunnen helpen?!
Het is dit nummer:
http://home.wanadoo.nl/ngdejong/FOK!/1.mp3
ok ok ...*schaam*quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:01 schreef Cybart het volgende:
Zo eens in het jaar ontdek je een track uit Nederland waarvan je gewoon weet dat het een internationale hit kan worden....
ik zie dit heel groot worden in de UK, met dank aan radio 2 voor het introduceren:
Van Velzen - Baby Get Higher
ik ben heel benieuwd naar meer materiaal van deze man!
Is die van Velzen niet zo'n klein opdondertjequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:27 schreef Cybart het volgende:
[..]
ok ok ...*schaam*
ik dacht dat dit dus een grote hit zou kunnen worden in de UK
blijkt dit dus een cover te zijn.... van een Britse artiest
(David Sneddon, bekend geworden daar dankzij Fame Academy)
Het orgineel van deze David Sneddon is in de UK blijven steken op #38
Van Velzen gaat dit in NL zeker beter doen...
(zijn versie klinkt dan ook beter)
wat een topplaat
[afbeelding]
hoorde vanmiddag op de radio dat ze e weer bij elkaar zijn. wist niet wat ik hoordequote:Op donderdag 21 september 2006 15:41 schreef Cybart het volgende:
De nieuwe van All Saints.... ja ze zijn weer bij elkaar !!!All Saints - Rock Steady
quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Christina Aguilera - Hurt
Wel erg veel "pa papa pa pa pa", en Kypski heb ik wel eens actiever gezien, maar geinig.quote:Op maandag 9 oktober 2006 08:53 schreef BdR het volgende:
C-Mon & Kypski - Bumpy Road leuk nummer, leuke clip. Nederlands produkt trouwens..
http://www.youtube.com/watch?v=P77TTqvB6vo
quote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 22:11 schreef Rens_Wilders het volgende:
Madonna - Jump
Justin Timberlake - My Love
Paris Hilton - Nothing In This World
Lily Allen - LDN
Beyoncé - Ring The Alarm
Ja ok maar het is de nieuwe single, en dus nog steeds een nieuw nummerquote:
Denk, meld het maar evenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja ok maar het is de nieuwe single, en dus nog steeds een nieuw nummer
Ik zie ook weleens dat ik m'n nummers later weer getipt worden... (Van Velzen - Baby Get Higher)
Ook staan op een site nog een heel zooitje andere nummers in de playlist. Klinkt lekker vind ik! (is nu meer een nieuwe band tip geworden, is daar ook een topic voor eigenlijk?)quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:31 schreef Goover het volgende:
The Cinematics - Break
Hun eerste (normale) single, ze hebben in UK ook een single op vinyl uitgebracht. Hun album komt in 2007 uit, ik ben benieuwd. Ze staan ook in het voorprogramma van Snow Partol, dus een aantal mensen zullen al wel meer te horen krijgen. De band heeft bij mij een beetje een Franz Ferdinand uitstraling, maar wel een ander geluid.
Het nummer is op hun website te beluisteren: http://www.thecinematics.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |