Dan wel Ferry Corsten ft. Guru - Junk (Ferry Corsten Flashover Mix)quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:09 schreef Tommeke het volgende:
Ferry Corsten ft. Guru - Junk
da's dezelfde als "supermongo" van axwell & steve angello?quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:28 schreef El_Liberaliste het volgende:
Vandaag gedownload en later vandaag op de 538 site gezien onder de titel 'nog uit te brengen' .
Supermode - Tell Me Why (indien nog niet vermeld)
Evermore ft Dirty South - It's too latequote:Op dinsdag 26 september 2006 15:50 schreef quility het volgende:
Sorry dat ik het hier post, maar zou ff niet weten waar andersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb op slamfm al een paar keer een onwijs vet nummer gehoord, alleen staat nu op slamfm.nl geen playlist meer dus ik baal als eens stekker dat ik niet op kan zoeken hoe dit nummer heetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het begint met een piano intro en daarna krijg je een soort trance/dance deuntje, tussendoor heb je ook zang van een man.
Het lijkt wel op iets van keane ofzo maar dan een remix?
Als iemand me zou kunnen helpen?!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is dit nummer:
http://home.wanadoo.nl/ngdejong/FOK!/1.mp3
ok ok ...*schaam*quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:01 schreef Cybart het volgende:
Zo eens in het jaar ontdek je een track uit Nederland waarvan je gewoon weet dat het een internationale hit kan worden....
ik zie dit heel groot worden in de UK, met dank aan radio 2 voor het introduceren:
Van Velzen - Baby Get Higher
ik ben heel benieuwd naar meer materiaal van deze man!
Is die van Velzen niet zo'n klein opdondertjequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:27 schreef Cybart het volgende:
[..]
ok ok ...*schaam*
ik dacht dat dit dus een grote hit zou kunnen worden in de UK
blijkt dit dus een cover te zijn.... van een Britse artiest
(David Sneddon, bekend geworden daar dankzij Fame Academy)
Het orgineel van deze David Sneddon is in de UK blijven steken op #38
Van Velzen gaat dit in NL zeker beter doen...
(zijn versie klinkt dan ook beter)
wat een topplaatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
hoorde vanmiddag op de radio dat ze e weer bij elkaar zijn. wist niet wat ik hoordequote:Op donderdag 21 september 2006 15:41 schreef Cybart het volgende:
De nieuwe van All Saints.... ja ze zijn weer bij elkaar !!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.All Saints - Rock SteadyJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 3 september 2006 21:57 schreef Frutsel het volgende:
Christina Aguilera - Hurtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Christina Aguilera - Hurt
Wel erg veel "pa papa pa pa pa", en Kypski heb ik wel eens actiever gezien, maar geinig.quote:Op maandag 9 oktober 2006 08:53 schreef BdR het volgende:
C-Mon & Kypski - Bumpy Road leuk nummer, leuke clip. Nederlands produkt trouwens..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
http://www.youtube.com/watch?v=P77TTqvB6vo
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:12 schreef ilona-scuderia het volgende:
Justin Timberlake - My Loveom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 6 september 2006 22:11 schreef Rens_Wilders het volgende:
Madonna - Jump
Justin Timberlake - My Love
Paris Hilton - Nothing In This World
Lily Allen - LDN
Beyoncé - Ring The Alarm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop