die is wel okequote:Op donderdag 20 juli 2006 11:56 schreef Flibble het volgende:
Linkje nummer 12:
Tip hier nieuwe nummers #12
Mint - The magnetism of pure gold
Was dat niet Wir Sind Helden met het nummer Wenn es passiert?quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:28 schreef exec het volgende:
Ik weet dat het hier niet helemaal thuishoort, maar dat nummer met die man die vertegenwoordiger is en dan richting het einde van de clip gaat meedansen met indianen.
Ik weet alleen niet van wie die is, en hoe die heet...
Help, ik zoek....#183quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:28 schreef exec het volgende:
Ik weet dat het hier niet helemaal thuishoort, maar dat nummer met die man die vertegenwoordiger is en dan richting het einde van de clip gaat meedansen met indianen.
Ik weet alleen niet van wie die is, en hoe die heet...
Heerlijk nummer iddquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:10 schreef 2Drix het volgende:
tvp![]()
Jo Jo - Too Little Too Late kweet niet zeker of die nieuw is maar hij klinkt goed![]()
Klinkt iid wel lekker. Maar het lijkt ook niet een beetje op "leave (get out)"!quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:10 schreef 2Drix het volgende:
tvp![]()
Jo Jo - Too Little Too Late kweet niet zeker of die nieuw is maar hij klinkt goed![]()
die is echt meesterlijkquote:
das echt een vrolijk liedje, heerlijk met dit weerquote:
Heerlijk nummer.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:31 schreef Tommeke het volgende:
Phunk-a-delic - Rockin'
Kelis ft Too Short - Bossyquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:19 schreef DaFan het volgende:
Kelis ft Too $hort - Bossy
Kan m via-via nog lastig vinden maar via www.hot108.com komt ie regelmatig langs. Sowieso überzenderEn je kan m eventueel aanvragen via de site, duurt dan ongeveer drie kwartier tot een uur tot ie langskomt.
Zeker, zeker.....quote:Op zondag 23 juli 2006 12:31 schreef Tommeke het volgende:
Phunk-a-delic - Rockin'
niet iedereen is van deze aarde (en ziet dus nummers op tijd voorbij komen)...quote:Op maandag 24 juli 2006 20:46 schreef 2Drix het volgende:
Wat worden veel oude nummers genoemd zeg hier![]()
Where'd You Go enzo kan je toch geen nieuwe nummer meer noemen![]()
Naarmate je hem vaker hoort wordt ie inderdaad leuker.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:52 schreef wlsandman het volgende:
Razorlight - In The Morning![]()
Beetje commercieel, maar wel een lekker nummertje![]()
Is ie al uit? Ik zit er al weken, maanden op te wachtenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:07 schreef chansadres het volgende:
TVP
Evanescence - Call me when you're sober
Die is uit begin 2005...quote:Op maandag 24 juli 2006 21:04 schreef donroyco het volgende:
Toch nog een tipje:
Fedde Le Grand - Get this feeling
oh...quote:
Eens !!quote:Op zondag 30 juli 2006 23:36 schreef Kworb het volgende:
Nelly Furtado - Say It Right
Beste nummer van 2006!Die beat
quote:Op maandag 31 juli 2006 12:53 schreef DaFan het volgende:
En de nieuwe van Luie Hond & De Jeugd van Tegenwoordig - Poes in de Playboy
Echt een slecht nummer datquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:09 schreef TimmyAsd het volgende:
Fergie - Londen Bridge (Oh Shit)
Vast wel voorbij gekomen
nouvelle vague..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:14 schreef Off-ShoRe het volgende:
Remake van Don't go. Weet zo even niet van wie die is (iemand?) maar is echt schitterend gedaan. Mooie clip ook.
wat een fokking leuke plaat weer van zequote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
Scissor Sisters - Don't Feel Like Dancing
Dat is 'm hoor...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
[b]John Mayer - Waiting On The World To Change
Dat nummer is van hun laatste album, en dat is al een heeeel tijdje geleden uitgekomen!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:28 schreef Dieptriest het volgende:
Land of Confusion van Disturbed. Goede cover, fantastische clip (manga style)
Genre: Rock.
Geen rock/metal graagquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:28 schreef Dieptriest het volgende:
Land of Confusion van Disturbed. Goede cover, fantastische clip (manga style)
Genre: Rock.
Als ik die underground-herrie wil horen, zoek ik wel in die metalheads-topics ofzo.quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:37 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Als ik die underground-herrie wil horen, zoek ik wel in die metalheads-topics ofzo.
Veel fijner om dit topic te houden voor liedjes voor het grotere publiek.
Toppertjequote:Op zondag 6 augustus 2006 15:50 schreef wlsandman het volgende:
[..]
![]()
Blijf jij maar lekker toppertje luisteren![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:51 schreef daaaaan het volgende:
[..]
ToppertjeGa jij maar lekker in jezelf snijden
quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:01 schreef Flibble het volgende:
Eagles of Death Metal - I Want You So Hard (Boy's Bad News)
quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:14 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Komtie:
Wolfmother - Woman![]()
Is al een paar weken uit, maar wat een muziek![]()
Jaa! I love that song!quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:14 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Komtie:
Wolfmother - Woman![]()
Is al een paar weken uit, maar wat een muziek![]()
Alleen vieze mensen/nerds luisteren naar rock(metal)?quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:45 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Je bent geen eens vies/een nerd, jammer van je muzieksmaak
Ja.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:22 schreef Miss-V het volgende:
[..]
Alleen vieze mensen/nerds luisteren naar rock(metal)?![]()
Jij bent daarintegen wel dom/ vies breezer en een iq van een bosjosti.....quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:45 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Je bent geen eens vies/een nerd, jammer van je muzieksmaak
quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:15 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Jij bent daarintegen wel dom/ vies breezer en een iq van een bosjosti.....
ga lekker partyflocken joj
Lekker nummer jaquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:07 schreef donroyco het volgende:
ik weet niet of ie al voorbij gekomen is, en of ie misschien al een tijdje meedraait, maar in Engeland en Frankrijk is
The Egg vs. David Guetta - Love, don't let me go (Ibiza 2006 remix) een hit #ok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |