hmmmm lekkerquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:54 schreef Jojogirl het volgende:
Multikorn boterhammen met tonijnsalade en kipkerriesalade.
wat is er anders aan surinaamse eiersalade dan de gewone eiersalade?quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:26 schreef fammetje het volgende:
Ik heb net een heerlijk broodje surinaamse eiersalade gehad: heerlijk!
Oh, klinkt heerlijkquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
aardappeltjes uit de oven, grof gesneden met olijfolie, verse rozemarij uit eigen pot, en grof zeezout, en stukken kip ertussen, ingewreven met citroensap, peper, zout, olie en rozemarijn.
met een gemegnde salade met feta en appel walnoot vinaigrette
was het ookquote:
Hoi I-spy/Editor 2.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:45 schreef Martijn_77 het volgende:
Chaw Chiew met Mihoen
pannekoeken =quote:
moggequote:
panne(n?)koeken (met kersen, ananas, chocolade & hazelnoot, rozijnen...) is het geworden, en nu sta ik op het punt tequote:Op zondag 23 juli 2006 13:32 schreef saksia het volgende:
hm ik twijfel tussen spaghetti en pannekoeken![]()
Kibbelingetjes met daarbij Hollandse roerbakgroente, wordt het straks.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:16 schreef Bluezz het volgende:
Ik laat mij graag verrassen vanavond door de chef
Dat heb ik me vandaag ook gemaakt, met de kip in reepjes eronder i.p.v. een filet apart en ik had geen Komijn... Het smaakte heerlijk!quote:
Inmiddels al klaar met eten, ik had een sate schotel en vriendlief een spare ribs schotel.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:30 schreef Curiosity het volgende:
Vanavond gaan we bestellen bij de Spare-ribs express, 1e keer, iemand ervaring mee?.
Hier ook!quote:Op zondag 30 juli 2006 00:43 schreef Jaguarized het volgende:
Net even ge-BBQ-ed.
Ziet er goed uitquote:Op zondag 30 juli 2006 12:39 schreef PimpNLimp het volgende:
Gisteravond bij Simonis in Den Haag (centrum)
[afbeelding]
Schotel Chinese garnalen van 11.50 (2 voor de prijs van 1, mijn vriendin had een schotel gebakken mosselen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |