Dat vind ik een verdomd goeie vraag, aan het eind van de rit, kan er toch makkelijk een schaap in lijkt me.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:37 schreef fr0x het volgende:
Dit is een serieuze vraag, gaat je kut niet hangen, na verloop van tijd?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:49 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb ook nog een paar serieuze vragen:
- Wat vind je van de kwestie Israël/Libanon/Syrië/Iran?
- Hoe kijk jij aan tegen een eventuele nieuw parlement met (alweer) J.P. Balkenende als Premier?
- Vind je de straffen die de frauderende Italiaanse clubs hebben gehad te laag, te hoog of precies goed?
- Denk je dat er een globaal waarschuwingssysteem voor Tsunami's moet komen?
wat?quote:
Mensen houd het wel serieus.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:22 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
fishbeer had al een dergelijke grap gemaakt
-israel libanon, syrie en iran is altijd oorlog. ga me daar niet druk om maken... ver van mn bed showquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:49 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb ook nog een paar serieuze vragen:
- Wat vind je van de kwestie Israël/Libanon/Syrië/Iran?
- Hoe kijk jij aan tegen een eventuele nieuw parlement met (alweer) J.P. Balkenende als Premier?
- Vind je de straffen die de frauderende Italiaanse clubs hebben gehad te laag, te hoog of precies goed?
- Denk je dat er een globaal waarschuwingssysteem voor Tsunami's moet komen?
welke vakbond?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:15 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Heb je ooit wat gehad aan die vakbond?
Hoe weet je dan dat het altijd oorlog is in die regionen, hoe weet je dan dat Balkenden Potter wordt genoemd? Hoe weet je dan dat Marijnissen geschikt is voor die positie??quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:36 schreef kyraaa het volgende:
[..]
-geen flauw idee, niets van meegekregen nog, heb laatste tijd geen nieuws gekeken.
'quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:26 schreef DarkManta het volgende:
Laat je je klanten aan je tieten zitten of is dat te persoonlijk?
Waar/ hoe / wat wordt voor jou persoonlijk en krijg je er een kut gevoel bij?
Ze zegt toch 'de laatste tijd', die dingen spelen toch al langer..quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:40 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het altijd oorlog is in die regionen, hoe weet je dan dat Balkenden Potter wordt genoemd? Hoe weet je dan dat Marijnissen geschikt is voor die positie??![]()
omdat ik zei : de laatste tijd, wil niet zeggen NOOIT druiplulquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:40 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het altijd oorlog is in die regionen, hoe weet je dan dat Balkenden Potter wordt genoemd? Hoe weet je dan dat Marijnissen geschikt is voor die positie??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |