We hebben de tijdquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:23 schreef Sunshine2006 het volgende:
Heb helaas geen fotootjes bij me, ben te werk.... Dus dat wordt nog ff geduld hebben een tijdje :-p
Nou, dat niet.... maar er is een beginquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dat ook weer opgelost
Wat is er gebeurd dan?quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:14 schreef Ynske het volgende:
pfff dit gaat een lastige 2 weken worden
ben vleugellam...
typen gaat nog maar met 1 hand. schrijven is niet leesbaar.
krabben bij jeukgaat nie
ben ik blij dat ik niet ongesteld ben ofzow
quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij vindt Dickies een lust om naar te kijken?
dr zit een soort spalk omheen zodat je tenminste wel kunt douchen zonder, ook wel fijn met dit weerquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:19 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
je pols? ingepakt?
Verband... gips? verdorie das lastig, en vooral met dit weer..
als het maar een gat heeftquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij vindt Dickies een lust om naar te kijken?
Enorme tieten zijnquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:26 schreef Dickies het volgende:
Gisteren ontdekt dat een vriendin van vriending echt enorme tieten heeftToch maar weer eens over die trio beginnen.
overbelasting, ontsteking in polsgewricht, uiteinde ellepijp, begin handbotjes, pezen en meniscus van polsquote:
Get the pointquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:26 schreef Ynske het volgende:
je kunt er iig hersens mee inslaan mocht je dat willen
Niet enorm in de zin van te groot. Ik zou ze niet voor 'vast' willen maar een keer van dichtbij bekijken en betasten zou ik geen problemen mee hebbenquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Enorme tieten zijn.... Wees blij met je "eigen" tieten
![]()
Oh, dan mag etquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:28 schreef Dickies het volgende:
[..]
Niet enorm in de zin van te groot. Ik zou ze niet voor 'vast' willen maar een keer van dichtbij bekijken en betasten zou ik geen problemen mee hebben![]()
ff gegluurt...quote:
Ik zal het melden.quote:
In fotoboek ?quote:
Doe dat maar... zal ze wel tof vinden weer eens van mij wat te horenquote:
Als ik je nodig mocht hebben.. roep ik!!quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
dr zit een soort spalk omheen zodat je tenminste wel kunt douchen zonder, ook wel fijn met dit weer
je kunt er iig hersens mee inslaan mocht je dat willen
You wish.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Doe dat maar... zal ze wel tof vinden weer eens van mij wat te horen
Ach, ik doe het maar met mijn vriendenquote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach, ik doe het maar met mijn vrienden
quote:
Nee, dat dan weer nietquote:
Dat is de bewuste dame?quote:
zijn fobo staat er vol meequote: