Wedden van wel ik kan hard lopen hoor!quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:56 schreef Sjakie01 het volgende:
Je zou het lopend niet sneller gedaan hebben.
Ben je neger ofzo?quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:56 schreef Meneer_de_Hond het volgende:
[..]
Wedden van wel ik kan hard lopen hoor!
Neenquote:
Het was de ene ouder of de andere en deze is morgen pas thuisquote:Op donderdag 20 juli 2006 02:03 schreef Aurelium het volgende:
whehe, was ook gewoon aan het zwembad gaan liggen. Of uberhaupt met dit weer nooit naar je ouders terug gegaan.
hmm dacht dat je al op kamers woonde.quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:04 schreef Meneer_de_Hond het volgende:
[..]
Het was de ene ouder of de andere en deze is morgen pas thuis.
Hey, een tip! Voordat je post, blijf van de drugs af.quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:06 schreef Sjakie01 het volgende:
K3 – Hart Verloren 'k heb m'n hart verloren in de discotheek, 't was waarschijnlijk toen ik in je ogen keek. Het is levensbelangrijk dat ik met je spreek. 'k heb m'n hart verloren in de discotheek
Wtf is er met jou gebeurd. Ik had voor mijn bann van een jaar een hoge hoed van je op, maar dit slaat alles.![]()
Wel ontopic blijven ander haal ik er zoeen persoon bij die zo je post wegveegt, zoals flugeltje.quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:06 schreef Sjakie01 het volgende:
K3 – Hart Verloren 'k heb m'n hart verloren in de discotheek, 't was waarschijnlijk toen ik in je ogen keek. Het is levensbelangrijk dat ik met je spreek. 'k heb m'n hart verloren in de discotheek
Wtf is er met jou gebeurd. Ik had voor mijn bann van een jaar een hoge hoed van je op, maar dit slaat alles.![]()
De modjes zijn blijkbaar de enige personen die wél kunnen slapen in deze hittequote:Op donderdag 20 juli 2006 02:08 schreef Meneer_de_Hond het volgende:
[..]
Wel ontopic blijven ander haal ik er zoeen persoon bij die zo je post wegveegt, zoals flugeltje.
Wat goed van je, jij bent de renaissance ver vooruit merk ik wel!quote:
die treinen hebben ze anders wel nodigquote:Op donderdag 20 juli 2006 03:23 schreef opgebaarde het volgende:
ns heeft niks te maken met bovenkabels.
Niet altijd, maar het blijft een bedrijf met kut service die alleen geintresseerd is in treintjes en niet in passagiers, met radicaal vakbondspersoneel die denken dat de tent van hun is.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:22 schreef Alfisti-164 het volgende:
Waarom krijgt NS altijd de schuld?
Hahahahhahaah wat een hilarisch verhaalquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:51 schreef Meneer_de_Hond het volgende:
Ja hé kut man.
Na drie gezellige dagen doorgebrachte te hebben bij mijn ouweheer in Apeldoorn verheug ik mij al enorm op de weg naar huis en dan in het bijzonder om dan ook daadwerkelijk thuis te zijn, of beter gezegd, het exacte moment van het thuiskomen. Maar dat liet wel even op zich wachten.
In Utrecht was de eerste overstapplaats, daar had de trein richting Maastricht reeds 10 minuten vertraging, maar dat is gangbaar dus dat is dan ook niet mijn klacht, die komt zodadelijk. In Den Bosch begint de ellende namelijk. Vlak voor het moment van daar aankomen (wat een stuk minder leuk is dan thuis aankomen, zal ik je wel vertellen) kreeg ik te horen door de speakert dat er tussen Boxtel () en Eindhoven een bovenkabel geknapt was en dat wij op Den Bosch moesten uistappen en verdere informatie op het perron door zouden krijgen.
Na een klein uur op het perron in gloeiend hete hitte kregen we te horen dat er bussen ingezet zouden worden. Ik besloot mij niet door de mensenmassa te wurmen om in de eerste bus te komen en snel op weg te zijn want ik ben immers geen schaap. Vanzelfsprekend waren er twee uur later al twee bussen geweest om mensen naar Eindhoven te rijden, in geen van beiden zat ik.
Dus ik neem noodgedwongen de trein naar Nijmegen om van daar mijn reis te vervorderen. De eerstvolgende trein vanuit Nijmegen richting het zuiden was de stoptrein naar Roermond, die had geen airconditioning dus daar was het bloedheet, er zaten ook nog eens vervelende klote-etters te klieren. Tegen de tijd dat ik dan eindelijk op Maastricht centraal was was het al over twaalven en reden er geen treinen meer richting Maastricht Randwyck, kon ik het laatste deel van de reis ook nog eens gaan lopen.
Het resultaat: 220 kilometerts afgelegd in maar liefst 8 uur en 40 minuten. Dat is een gemiddelde snelheid van 25 kilometer per uur! Het is per slot van rekening de renaissance niet meer!
Mijn klacht dan tot slot: Kut NS regel je zaakjes wat beter en zorg dat mensen hun reis kunnen afmaken. Gelukkig kan ik wel een soort van vertraginsformulier krijgen waarmee ik mijn geld terug kan vragen.
Sterf NS!.
Klopt, maar dat maakt het niet minder triest. Daarnaast vind ik dat NS naar de klanten toe erg onvriendelijk is. Ik heb nog nooit zoiets gehad van: Joh ! Das best goed van ze. Helaas heeft het ook weer te maken met een monopoliepositie, maar met zoiets kan je, als klant zijnde, tog geen genoegen nemenquote:Op donderdag 20 juli 2006 02:03 schreef __Saviour__ het volgende:
De hitte zorgt voor problemen op het spoor. Rails zetten uit enzo. NS is niet verantwoordelijk voor de toestand daarvan, Prorail wel.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 04:21 schreef MinardiF1 het volgende:
Als ik met de NS reis ga ik gewoon uit van vertraging. Kom ik op tijd aan, dan zie ik dat als mooi meegenomen... Misschien dat die houding beter werkt wanneer je de trein neemt....
Kijk als dit de tendens is dat we dit voortaan als normaal gaan beschouwen, dan gaan er nog minder met mensen met het OV en in dit geval met de trein. En dan vind ik het niet verantwoord om nog de prijzen van de treinkaartjes te verhogen. Hoe the fuck kun je dan ooit afspraken maken oid.quote:Op donderdag 20 juli 2006 04:21 schreef MinardiF1 het volgende:
Als ik met de NS reis ga ik gewoon uit van vertraging. Kom ik op tijd aan, dan zie ik dat als mooi meegenomen... Misschien dat die houding beter werkt wanneer je de trein neemt....
quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:17 schreef Nawien het volgende:
[..]
, wtf gek, hier kan je gewoon NIET van uitgaan. Ik vind het best als de prijs van de kaartjes gehalveerd wordt maar als ik zo veel betaal ga ik er van uit dat alles vlekkeloos verloopt en in geval van problemen dat je goed wordt geholpen
Hebben ze niet volgens mij, maar bij veel intercities gaat de airco pas aan als alle raampjes dicht zijn, en de passagiers trekken die dingen altijd weer open.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Het is bv ronduit belachelijk dat de NS intercity´s heeft zonder airco.
Volgens mij welquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:16 schreef Sessy het volgende:
[..]
Hebben ze niet volgens mij, maar bij veel intercities gaat de airco pas aan als alle raampjes dicht zijn, en de passagiers trekken die dingen altijd weer open.
15 minuten guttegut, daar zou ik tegenwoordig alleen maar blij van worden als het daarbij bleefquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:23 schreef power_bram het volgende:
Vanmorgen was het ook weer feest met de NS. Ik reis iedere dag met de trein tussen Arnhem en Utrecht. Nog nooit is daar een andere type trein ingezet dan zo'n hypermoderne-dubbeldeks-intercity. Kwam daar vanmorgen zo'n 30 jaar oude boemel trein aanrijden, uiteraard veel te kort voor al die mensen. Dus iedereen zo van WTF!
Nadat de meeste mensen een staanplaats hadden gevonden, werd het volgende omgeroepen:
"Goedemorgen, wij vinden het niet verantwoord met deze trein verder te rijden, u dient allen uit te stappen".
Dus moest ik 15 minuten wachten op de volgende trein. Drama![]()
die bestaan?quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:17 schreef CasB het volgende:
Geld terug bij vertraging-formulier invullen en je bent klaar.
Zo.
Het gaat me eigenlijk niet om die 15 minuten. M'n baas is wat dat betreft super relaxed. Ik zit nou ook te fokken en hij zit achter mijquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
15 minuten guttegut, daar zou ik tegenwoordig alleen maar blij van worden als het daarbij bleef
Dat zijn dezelfde josti's die al 6 jaar lang denken dat de reizigers bij Spoor 35 in Nijmegen allemaal in een boemeltreintje passen d.m.v staanplaatsen midden in die tering hitte en dat ze dat wel kunnen uithouden tot aan Roermond.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:30 schreef power_bram het volgende:
[..]
Het gaat me eigenlijk niet om die 15 minuten. M'n baas is wat dat betreft super relaxed. Ik zit nou ook te fokken en hij zit achter mij![]()
Waar het om gaat is dat de NS zelf een trein selecteert voor het INTERCITY traject NIJMEGEN-DEN HELDER (capslock aan, om te laten merken dat dat een flink eind is), en er vervolgens achter komt dat het toch niet helemaal de geschikte trein is (perron helemaal vol, <27 graden). Dat noem ik gewoon DOM! Welke triangeljosti zit er achter de treinplanning? Ze weten dat die trein iedere dag vol zit en dat het warm weer werd was dinsdag tijdens de vierdaagse ook al duidelijk!
Hier wil ik wel even een bron van zien, en ook al zou het waar zijn doet het verder nix af aan het feit dat die kaartjes gewoon duur zijn. Duur in vergelijking met de service die er tegenoverstaat. Ik ga elke dag met de trein en ook naar verschillende plaatsen ivm werk. Dan kom je er achter hoe het gesteld is met dat kankerbedrijf, want dat is hetquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:09 schreef petre86 het volgende:
[..]je betaald nu maar 1/3 van de werkelijke kosten, de rest komt al van de overheid.. en dan nòg miner betalen èn service eisen?
Daar ga ik er reeds eene van halen!quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:17 schreef CasB het volgende:
Geld terug bij vertraging-formulier invullen en je bent klaar.
Zo.
Whehe, klopt, naja over het algemeen worden die formulieren 1 a 2 dagen nadat ze zijn aangekomen bij het verwerkingsbedrijf verwerkt, dan gaat de data naar de NS, en die kijken dan of je trein wel vertraging had enzoquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:31 schreef power_bram het volgende:
[..]
Zeker, je geld komt wel met een vertraging (inkoppertje).
http://www.libertarian.nl/NL/archives/000594.phpquote:De trein ontvangt daarentegen grote sommen subsidiegeld op de infrastructuur. Van de totale kosten van een treinkaartje subsidieert de overheid 60%. Zonder subsidie zou de prijs van een enkele reis Amsterdam-Groningen geen 26 maar 66 euro bedragen. Er is dus inderdaad sprake van concurrentievervalsing, maar dan andersom: de trein wordt sterk bevoordeeld ten opzichte van zowel de auto als het vliegtuig.
25 KM/u ga je niet redden met snelwandelenquote:Op donderdag 20 juli 2006 02:00 schreef Meneer_de_Hond het volgende:
[..]
Neen. Ik heb het ook niet over rennen, daar word je moe van, maar ik kan wel snel wandelen, flaneren, stappen en zo. Als het moet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |