Ik had het ook over vrienden.quote:
Aan de grootste stormloop in dit topique blijkt dat jij er erg veel hebtquote:
Als ik m'n vrienden in topics moet zoekenquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:39 schreef Cinch het volgende:
[..]
Aan de grootste stormloop in dit topique blijkt dat jij er erg veel hebt![]()
Ik wilde helpen, maar dat wees je afDan niet he.
Dank u kroep.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:39 schreef Croupouque het volgende:
Welkom iedereen, in dit fraaie topic.
Als ik dat wist, lieve Cerror, dan zat ik hier nu niet. Dan rende ik in paniek in mijn blote billen rond over het spekgladde dek van het Franse Cruiseschip "Lafontaine", achtervolgd door hordes gillende en met hun slipjes wapperende dames.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:40 schreef cerror het volgende:
Zeg croup, hoe werkt charme nu precies?
Ach, je hebt altijd mer nog..quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:42 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Als ik dat wist, lieve Cerror, dan zat ik hier nu niet. Dan rende ik in paniek in mijn blote billen rond over het spekgladde dek van het Franse Cruiseschip "Lafontaine", achtervolgd door hordes gillende en met hun slipjes wapperende dames.
quote:you know our sacred dream won't fail
the sanctuary tender and so frail
the sacrament of love, the sacrament of warmth is true
the sacrament is youuuuuuuuuuuuuu
Nogsteeds niet gevonden?quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:52 schreef cerror het volgende:
Zulks een verloren slag.
*Gooit haar slipje in kroep's gezichtquote:
Ik heb geen charme, dat weet je.quote:
Dan ben ik juist weer een fout voorbeeld om aan te spreken roeltje.quote:
Dan wens ik een onpartijdige!quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dan ben ik juist weer een fout voorbeeld om aan te spreken roeltje.
Hoi,quote:
Ik zei, onpartijdig.quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoi,
Je bent charmant.
Met vriendelijke groet,
Onpartijdige Dinges
Hmm.. ok.quote:
Ik ben haske onpartijdig! Ik ben deel van een item én heb een seksslaaf in kroep, ik hoef niets van je!quote:
Ey, vergeet mij niet he.quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben haske onpartijdig! Ik ben deel van een item én heb een seksslaaf in kroep, ik hoef niets van je!
Oh, Clumsy_Clown. Ik ben de sidderende hamlap in jouw hapjespan. Knijp in mijn volle billen alsof je gemuteerde tomaten aan het controleren bent en kus me, kus me tot het vuur dat in onze beide harten zo woest brandt overslaat naar de gordijnen van mijn slaapkamerraam. Laat mijn huis en de gehele wereld afbranden terwijl wij deinend op de golven van de Extatische Oceaan langzaam wegdrijven naar ons eigen eilandje, daar waar de vlammen onze huid verbrandt op het moment waarop we tegelijkertijd ons hoogtepunt bereiken en de ultieme samensmelting compleet is zodra onze tot as verworden lichamen uit elkaar brokkelen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
*Gooit haar slipje in kroep's gezicht
Neem me kroep! Neem me hard! Laat onze bezweette lichamen over elkaar glijden als boter op een pan! Streel me over mijn hele lichaam en ik zal hetzelfde bij jou doen! Trek aan mijn haar en bijt me! Door jou veroorzaakte pijn is geen pijn maar puur en intens genot, zoals ik nog nooit heb genoten! Wacht niet langer kroep, ik smacht naar je!
quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:07 schreef cerror het volgende:
Pfrt, t'is net enron!
Ik mag geen ham.quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:08 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Oh, Clumsy_Clown. Ik ben de sidderende hamlap in jouw hapjespan. Knijp in mijn volle billen alsof je gemuteerde tomaten aan het controleren bent en kus me, kus me tot het vuur dat in onze beide harten zo woest brandt overslaat naar de gordijnen van mijn slaapkamerraam. Laat mijn huis en de gehele wereld afbranden terwijl wij deinend op de golven van de Extatische Oceaan langzaam wegdrijven naar ons eigen eilandje, daar waar de vlammen onze huid verbrandt op het moment waarop we tegelijkertijd ons hoogtepunt bereiken en de ultieme samensmelting compleet is zodra onze tot as verworden lichamen uit elkaar brokkelen.
Dat kan toch veel makkelijker:quote:
M'n kipfilet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ey, vergeet mij niet he.
Wat ben ik dan van je?
Hij stemt vast toe.quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat kan toch veel makkelijker:
Ey c, zoenen?
Let vooral op het gebruik van de kleine letter c...quote:
Je denkt aan hem, ik voel het gewoon!quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Let vooral op het gebruik van de kleine letter c...
Deal.quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Heu, die blonde c is mijn seksslaaf J, de donkere c mag jij hebben.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Je denkt aan hem, ik voel het gewoon!![]()
![]()
Die andere c dan heu!quote:
Ik heb jou net van mer gekregen.quote:
Oe, maar ik ben verslaafd aan kipsatéquote:Op donderdag 20 juli 2006 02:18 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Ik ben het 100% halal kipseparatorsaté'tje in jouw hapjespan" klinkt zo suf...
Ik haat gourmetten als ik op de grill lig.quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb jou net van mer gekregen.ik ga me gewoon met jou bezig houden.
Mwah je eerst klaarmaken en dan opeten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik haat gourmetten als ik op de grill lig.
Cammen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok, doe mij ook maar een portie.
Ik dacht dat je heilig overtuigd maagd etc. was.quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok, doe mij ook maar een portie.
Nah, zo nietsverhullend als ik er nu bijzit wil ik je niet aandoen. Tenzij je nooit meer een erectie wil hebben, dan kunnen we wel cammen.quote:
Maar we hebben een open relatie!quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:32 schreef Janetje het volgende:
Mer is van mij kroep, sorry.
Hmm.. das waar.quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar we hebben een open relatie!
Ik daag je uit.quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nah, zo nietsverhullend als ik er nu bijzit wil ik je niet aandoen. Tenzij je nooit meer een erectie wil hebben, dan kunnen we wel cammen.
Serieus. Dat is het lekkerste wat er bestaat. Ik doe daar werkelijk alles voor, je hebt mijn zwakste punt gevonden. En ik overdrijf niet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:34 schreef Janetje het volgende:
Wil er iemand een schaaltje rooie besjes?
*Besjes in schaaltje gooit.quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:37 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Serieus. Dat is het lekkerste wat er bestaat. Ik doe daar werkelijk alles voor, je hebt mijn zwakste punt gevonden. En ik overdrijf niet.
Shit, nu heb ik honger en een verschrikkelijke trek in besjes.quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
*Besjes in schaaltje gooit.
*Schaaltje boven hoofd houdt
Dat zat ik net ook al te doen ja..quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik was even m'n tieten aan het rondswingen voor de cam, ben er nu weer.
Hier is het juist erg prettig op dit moment, precies goed genoeg!quote:Op donderdag 20 juli 2006 03:00 schreef Janetje het volgende:
Veuls te heet hier.
De ventilator blies helaas warme lucht..quote:Op donderdag 20 juli 2006 03:02 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hier is het juist erg prettig op dit moment, precies goed genoeg!
Het speelt natuurlijk ook mee dat c_c en ik op dit moment beiden poedelnaakt voor de webcam liggen te krioelen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 03:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
De ventilator blies helaas warme lucht..
Maar nu staat de ventilator voor het raam..
Koel![]()
Daar koel jij van af wou je zeggen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 03:08 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het speelt natuurlijk ook mee dat c_c en ik op dit moment beiden poedelnaakt voor de webcam liggen te krioelen.
Op het moment dat ik het schreef realiseerde ik ook dat er in die uitspraak een kleine tegenstrijdigheid zit.quote:Op donderdag 20 juli 2006 03:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Daar koel jij van af wou je zeggen?
*slaap uit oogjes wrijft.quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 03:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Daar koel jij van af wou je zeggen?
Jij! 's Nachts!quote:Op donderdag 20 juli 2006 03:31 schreef Chowi het volgende:
Ja, hier ben ik.
Me too.quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:40 schreef Pheno het volgende:
Zo, wat heb ik vast geslapen
Zeg dat nou niet, ik hoef nog maar 1 dagje te werken en dan ben ik ruim 2 weken vrij.quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:46 schreef Pheno het volgende:
Waarom gaat een week vrij sneller voorbij dan een week werken? Zucht.
jij ging nog weg naar Frankrijk. Ik kijk hier uit op een tuin gelijkend op de Saharaquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, ik hoef nog maar 1 dagje te werken en dan ben ik ruim 2 weken vrij.
Dat klinkt niet verkeerd. Nog plannen ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, ik hoef nog maar 1 dagje te werken en dan ben ik ruim 2 weken vrij.
Ah gut....quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
jij ging nog weg naar Frankrijk. Ik kijk hier uit op een tuin gelijkend op de Sahara
En met het vooruitzicht dat ik nog een jaar niet op vrije dagen kan rekenen. Joepi.
was dat maar zoquote:
Naar Frankrijk dus, Normandië om precies te zijn. Zaterdagochtend vroeg gaan we rijden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd. Nog plannen ?
Ah, tof. Ben ik ook geweest.... Wil je er nog bepaalde dingen zien omdat je naar Normandie gaat ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Naar Frankrijk dus, Normandië om precies te zijn. Zaterdagochtend vroeg gaan we rijden..
Er werkt niemand gedwongen onder omstandigheden dat je geen dag vrij kan krijgen in een jaar lijkt mequote:
wake up and smell the coffee.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Er werkt niemand gedwongen onder omstandigheden dat je geen dag vrij kan krijgen in een jaar lijkt me
Dat klinkt goedquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
wake up and smell the coffee.
Maar volgend jaar neem ik 10 weken denk ik. Of ik iets ga doen weet ik niet, maar dan neem ik het er lang van.
het houdt me in ieder geval op de been. Als mijn vrouw nog een baan krijgt is alles weer rozengeur en manenschijnquote:
Ja, ik kon niet slapen. 's Nachts moet het gewoon koud zijn.quote:Op donderdag 20 juli 2006 07:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Jij! 's Nachts!
En reageer eens op je SMS.
Dan is het zeker bijna weekend voor jequote:Op donderdag 20 juli 2006 09:15 schreef Q. het volgende:
Morgen neem ik een dag vrij. Tof.
had iemand sky radio aan?quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:15 schreef Stofje het volgende:
Jezus, wat een helse kutnacht.
Eens. Ik heb helemaal niet geslapen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:15 schreef Stofje het volgende:
Jezus, wat een helse kutnacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |