Ik hoor nét op de radio dat een warme douche toch beter is! Omdat je je lichaam dan stimuleert om af te koelen ofzo.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:27 schreef Aurelium het volgende:
Ja, ik heb net een halve fles rosé op maar die blijft maar naar mn hoofd stijgen. Ben al onder een koude douche gaan staan maar hielp niet. Mn hoofd gloeit en bonkt
Geen idee, ik kan me er niks bij voorstellenquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:32 schreef Aurelium het volgende:
Wie heeft er dan verzonnen dat je geil wordt van warm weer?
Een halve fles rose.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:27 schreef Aurelium het volgende:
Ja, ik heb net een halve fles rosé op maar die blijft maar naar mn hoofd stijgen. Ben al onder een koude douche gaan staan maar hielp niet. Mn hoofd gloeit en bonkt
Ik moet er niet eens aan denken!quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:32 schreef Aurelium het volgende:
Mijn prostituerende moeder.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:32 schreef Aurelium het volgende:
ik heb een ventilator die staat nu volgens mij al een week ofzo non stop aanquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:36 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Een goede ventilator doet wonderen. Wordt er alleen kotsmisselijk van als die te lang aan staat.
Heb hier ook half flesje op.,...moet zeggen dat ik al beetje duf ben...dus ga zo heerlijk nog ff tv kijken en dan lekke rin slaap vallen...heb niet zoveel moeite met die warmte...quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:27 schreef Aurelium het volgende:
ik zie ze toch liever geschorenquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:36 schreef Pony-Lover het volgende:
http://www.mina.be/uploads/bever.jpg
hier wordt ik ook warm van
Dus jij raakt seksueel opgewonden bij het zien van pluizige dieren?quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:36 schreef Pony-Lover het volgende:
Staat die op je gezicht gericht en wordt je daar niet misselijk van na verloop van tijd?quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:37 schreef Klonk het volgende:
ik heb een ventilator die staat nu volgens mij al een week ofzo non stop aan![]()
Ja goddomme, nu zit ik hier weer met een stijve piemel en kan ik weer gaan trekken ook zeker. Het is wárm manquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:36 schreef Pony-Lover het volgende:
Jij niet dan.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:38 schreef Sjakie01 het volgende:
Dus jij raakt seksueel opgewonden bij het zien van pluizige dieren?
is soms wel kut, en dan zet je dan ding uit en dan is het nog veel kutter, kiezen uit twee kwaden dus.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Staat die op je gezicht gericht en wordt je daar niet misselijk van na verloop van tijd?
Verander je fotoboek eens! Ik heb het nu ook in 1 keer warm.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:37 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
Heb hier ook half flesje op.,...moet zeggen dat ik al beetje duf ben...dus ga zo heerlijk nog ff tv kijken en dan lekke rin slaap vallen...heb niet zoveel moeite met die warmte...
Jij snapt 'm. Ik doe hem dus net 1 minuut geleden uit en het zweet gutst meteen weer van me kop. Aan maar weer dat ding.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:39 schreef Klonk het volgende:
is soms wel kut, en dan zet je dan ding uit en dan is het nog veel kutter, kiezen uit twee kwaden dus.
Wakker blijven tot de nieuwe ijstijd aanbreektquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
is soms wel kut, en dan zet je dan ding uit en dan is het nog veel kutter, kiezen uit twee kwaden dus.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:39 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Verander je fotoboek eens! Ik heb het nu ook in 1 keer warm.![]()
Mijn redding in warme dagenquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:43 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Gelukkig staat het bier koud!
Dat dan weer wel.
Heb hier alleen nog droge witte wijn.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:43 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Gelukkig staat het bier koud!
Dat dan weer wel.
Je vergeet de zon- en feestdagen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:48 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Tevens in koude/regenachtige/saaie/doordeweekse/weekend/sombere dagen.
Gatverquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:47 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Heb hier alleen nog droge witte wijn.![]()
je wouquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:49 schreef Sanne het volgende:
Ik wilde dat ik mijn bed in de tuin kon zetten.
jaquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:38 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Dus jij raakt seksueel opgewonden bij het zien van pluizige dieren?
Ik was vandaag anders behoorlijk geil!quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:32 schreef Aurelium het volgende:
Kerel, ga alsjeblieft niet patsen met hoeveel je wel niet op kan, want ik heb vast wel eens meer op gehad op een avond.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:35 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Een halve fles rose.![]()
Wel ge-at hoop ik?
lol pak dan een hamerquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:27 schreef Aurelium het volgende:
Wat is je punt maat?quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:36 schreef RijstNatie het volgende:
een krullebol die rose drinkt...
Nee, ik ben een man van principes.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:55 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Kerel, ga alsjeblieft niet patsen met hoeveel je wel niet op kan, want ik heb vast wel eens meer op gehad op een avond.
Hey godverdomme, er wordt hier niet met andere topics gespamd he!quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:52 schreef Meneer_de_Hond het volgende:
Ik slaap sowieso nog niet, ziehier de reden
Godverdegodverdegodver NS.
![]()
![]()
![]()
Wat voor principes? Noem er eens een paar, als je wil.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:57 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Nee, ik ben een man van principes.
Lekker kontje!quote:
Echte alcoholisten doen stoer met hoeveel ze drinken, je weet toch.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:58 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Wat voor principes? Noem er eens een paar, als je wil.
Werkelijk? ik heb altijd begrepen dat alcoholisten het zoveel mogelijk proberen te verbergenquote:Op donderdag 20 juli 2006 02:00 schreef Biels het volgende:
[..]
Echte alcoholisten doen stoer met hoeveel ze drinken, je weet toch.
Niet drinken zonder dronken te worden. Weggegooid geld, ik heb altijd geleerd als je ergens aan begint, moet je het ook afmaken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:58 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Wat voor principes? Noem er eens een paar, als je wil.
Ik doe enkel stoer met mijn verrukkelijke zelfgebrouwen tripel van 9 % ..quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:00 schreef Biels het volgende:
[..]
Echte alcoholisten doen stoer met hoeveel ze drinken, je weet toch.
Wów, je hebt de diepere betekenis achter mijn post meteen ontrafelt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:00 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Werkelijk? ik heb altijd begrepen dat alcoholisten het zoveel mogelijk proberen te verbergen
Wie is die rode poes in je avatar?quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:59 schreef poktor het volgende:
[..]
Lekker kontje!![]()
Schandalig, zo'n avatar..
Ahjaquote:Op donderdag 20 juli 2006 02:02 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Niet drinken zonder dronken te worden. Weggegooid geld, ik heb altijd geleerd als je ergens aan begint, moet je het ook afmaken.
Prima, ik pak nú de auto en kom eraan.quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:03 schreef poktor het volgende:
[..]
Ik doe enkel stoer met mijn verrukkelijke zelfgebrouwen tripel van 9 % ..Rustig drinken, anders ga je achterstevoren naar bed!
Ik moet verdomme nog 3 minuten wachten voor ik een uur lang naar top gear kan kijkenquote:Op donderdag 20 juli 2006 02:07 schreef Aurelium het volgende:
Verdomme nu heb ik ook nog honger gekregen
En ik heb geen droge broodkruimel meer in huis. Ik moet nog 6 uur wachten tot de AH weer open isquote:Op donderdag 20 juli 2006 02:08 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik moet verdomme nog 3 minuten wachten voor ik een uur lang naar top gear kan kijken![]()
Ik ga kijken, en dan nog maar een poging doen tot slapen. Bid hier met mij meequote:Op donderdag 20 juli 2006 02:09 schreef Aurelium het volgende:
[..]
En ik heb geen droge broodkruimel meer in huis. Ik moet nog 6 uur wachten tot de AH weer open is
Wedden van wel, ik ga trouwens slapen, welterustenquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:57 schreef Biels het volgende:
[..]
Hey godverdomme, er wordt hier niet met andere topics gespamd he!![]()
Nog een derde en een vierde hittegolf ,dat ga ik niet overlevenquote:
De hittegolf waarin we nu zitten kon wel eens record lang worden. Het heeft er alle schijn van dat de temperatuur tot en met het volgende weekend nergens onder de 25° zal komen. Dan zouden we al op 16 dagen uitkomen en het record staat nog op naam van 1975 met 18 dagen aan één stuk boven de 25°. Daarmee zou ook een nieuw warmterecord voor de maand juli gevestigd kunnen worden dat nu nog op naam van 1994 staat. Dat we in een uitzonderlijk warme periode zitten zal duidelijk zijn. En dan de hoeveelheid zon. We zijn dinsdag al over het normale gemiddelde gegaan van 194 uur en met nog 13 dagen te gaan zal ook het recordaantal zonuren verbetert kunnen worden. In het komende weekend kan er wel een plaatselijke onweersbui vallen maar de zon zal toch nog de regie in handen houden. De temperaturen zullen in het oosten en zuidoosten boven de 30° uit blijven komen en alleen aan de stranden is er verkoeling te vinden door een heerlijk zeewindje. Daar zal de temperatuur tussen de 26 en 28° komen te liggen. En volgende week kunnen we weer een reeks zeer zonnige en droge dagen verwachten met temperaturen die in het oosten en zuidoosten dagelijks de 30° halen. Aan zee blijft het beter uit te houden met temperatuur rond en boven de 25° uit. Naar het einde van de volgende week inclusief het weekend lijkt het zelfs weer warmer te worden met overal tropische temperaturen. We zullen dus nog lang moeten wachten op een echte verkoeling.
Lijkt op 'Dakota'.quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:04 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Wie is die rode poes in je avatar?
Ben ik blij dat ik niet in jou situatie nu zit. De nacht is nog jong en hmmmm heerlijk uitslapen morgen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:57 schreef PDOA het volgende:
40 graden in me slaapkamer GVD! Tyfusweer!!! Ik moet over 4 uur alweer op!![]()
31 graden lekker koel?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:24 schreef gebrokenglas het volgende:
't was gisteravond wel beetje te warm, kreeg er koppijn van. Heel de nacht raam open gehad op slaapkamer en vanaochtend was het er lekker koel (31 graden). Kom ik op de overloop, liep ik gewoon recht in een muur van warmte.... Bah.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |