Ik ben er al hoorquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:58 schreef -skippybal- het volgende:
Snell!!! Hitler komt eraan!!
Ik moest lachen hierom. Eng hé....quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:59 schreef TwyLight het volgende:
Kut ik schrok ik dacht dat ik een ban hadmaar hij was vol
kei engquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:59 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik moest lachen hierom. Eng hé....
maar dat kwam ik had een quote gedaan en toen moest ik ff wat anders doen en toen ik wou posten was dat topic ineens volquote:
blufquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:00 schreef -skippybal- het volgende:
Tijd voor een plaatje van een Lemon party als je mij vraagt![]()
Tubgirlquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:59 schreef TwyLight het volgende:
Kut ik schrok ik dacht dat ik een ban hadmaar hij was vol
quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:02 schreef Qunix het volgende:
http://www.zattevrienden.be/sfw/het_zal_u_maar_overkomen
Whaha, omgquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:02 schreef Qunix het volgende:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:02 schreef Qunix het volgende:
Als 'ie nou nog echt was.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:02 schreef Qunix het volgende:
Weer scheikundequote:Op donderdag 20 juli 2006 01:02 schreef Sebasser het volgende:
daarom weet niemand dat je dat met dat niet moet doen als je dit en dat tegelijk doet !
Dat mens is je moeder??quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:03 schreef Eririn het volgende:
Ik ga slapen~!!
snel voordat dat mens weer komt zeiken![]()
Alsof je bier alleen door Fok drinktquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:04 schreef Roflpantoffel het volgende:
FOK! Is best slecht voor ons.. we drinken iedere avond bier.. slapen nauwelijks..
Stoer tog, jeweets.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:05 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Alsof je bier alleen door Fok drinkt![]()
trustenquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:03 schreef Eririn het volgende:
Ik ga slapen~!!
snel voordat dat mens weer komt zeiken![]()
Dat zeg ik nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:05 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Alsof je bier alleen door Fok drinkt![]()
doe ik anders ook welquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:04 schreef Roflpantoffel het volgende:
FOK! Is best slecht voor ons.. we drinken iedere avond bier.. slapen nauwelijks..
Ze gaan echt hardquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:05 schreef Qunix het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-7266526753880269480DIE IS VET
![]()
![]()
die zijn lekker jaquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:07 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
net lekker een desparados met een citroentje op terras op. het was heerlijk
maar wel het ultieme zomer bierquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:07 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
die zijn lekker jaalleen zo duur
Hoegaardenquote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:05 schreef Qunix het volgende:
![]()
![]()
ja hoor, die negers doen het ook meteenquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:05 schreef Qunix het volgende:
![]()
![]()
* Forcefuzz heeft nog: pringles een beetje, een stuk taart, pizza-tjes, frikandellen-broodjes, broodjes balquote:
Hoeveel kilo weeg je??quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:12 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
* Forcefuzz heeft nog: pringles een beetje, een stuk taart, pizza-tjes, frikandellen-broodjes, broodjes bal
Darwinaward!!!!!!!!!quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:12 schreef Roflpantoffel het volgende:
Kut, ik ben gestoken in me voet door een mug![]()
Rightquote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:12 schreef Roflpantoffel het volgende:
Niet echt gezond hé...quote:
Sorry, je gaat dood.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:12 schreef Roflpantoffel het volgende:
18, 1.75quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:16 schreef Roflpantoffel het volgende:
Hoe oud? Hoe groot..
Die spam van tegenwoordig is ook niet meer wat 't geweest isquote:Be xe st S ce ell hy ing W ve atc qu hes
R ru OLEX
C la ARTIER
BREITLIN yy G
BVLGA ro RI
OM gi EGA
PATE zo K Phili fi ppe and man mu y oth ri er
Ha vy ndba qo gs & P qu urse ro s, N au eckti ja es, TI ae FF uo ANY & CO J ja ewerl pe y
O ae rde ja r T ge ODA ko Y and s vo ave 2 ve 5 % http://www.broaddbaandswitch.com
--------------------------------------------------------------------------------
quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:17 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
hey das toevallig. ik ben 1.75 jaar en ben 18 meter groot![]()
quote:
Die spam van tegenwoordig is ook niet meer wat 't geweest isquote:Be xe st S ce ell hy ing W ve atc qu hes
R ru OLEX
C la ARTIER
BREITLIN yy G
BVLGA ro RI
OM gi EGA
PATE zo K Phili fi ppe and man mu y oth ri er
Ha vy ndba qo gs & P qu urse ro s, N au eckti ja es, TI ae FF uo ANY & CO J ja ewerl pe y
O ae rde ja r T ge ODA ko Y and s vo ave 2 ve 5 % http://www.broaddbaandswitch.com
--------------------------------------------------------------------------------
ja weet ik. ik was ook al afgekeurd voor het leger vanwege mijn gewichtquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:17 schreef Roflpantoffel het volgende:
Dat is geen goed gewicht minimaal 60 / 65 kilo moet je wegen/
Wannabe spammersquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
[..]
Die spam van tegenwoordig is ook niet meer wat 't geweest is![]()
Geboortedatum: 1990-07-09quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:18 schreef Cinch het volgende:
[..]
Wannabe spammers![]()
Vroeger was alles beter.
Gaaf joh. Je kan illegale wapen kopen. DOENquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:18 schreef Qunix het volgende:
swk SAVE 82%: VIAGR*, AMBIE*, CIALI*, XANA*, RIVOTRI*, LEVITR*, CIPRO, MERIDI*, CELEBRE*, VALIU* teacher Spam
Francisco Penni
<dmie3ea@globalpac.com> to me
More options Jul 19(12 hours ago)
yours light meeting. important progress ridge obliged wish. captain south remained arms fire ticket.
Super H0T Se11ing Quality Meds At Cheeap
We dont keep ur record (not even your name)
You are safe with us, You Pay & we ship
your C11ck Here To 0rdeer difficult
Bk est Squote:Op donderdag 20 juli 2006 01:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
[..]
quote:Super H0T Se11ing Quality Meds At Cheeap
We dont keep ur record (not even your name)
You are safe with us, You Pay & we ship
stopping C11ck Here To 0rdeer quarter
Zou je er niet wat aan doen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:18 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
ja weet ik. ik was ook al afgekeurd voor het leger vanwege mijn gewicht
quote:
Vreemde woordenschat houden ze er tegenwoordig op na.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bk est S
c elli
l ng Wa
t tche
k s
h
ROLh EX
j
CAj RTIER
w
BREITw LING
k
BVLGk ARI
h
Oh MEGA
t
d
c
e
PAt TEK Philipp
d e and man
c y ot
e her
x
s
o
w
m
q
r
s
w
q
Hx andbag
s s & Pu
o rse
w s, Ne
m cktie
q s, T
r IFFA
s NY & CO Je
w wer
q ly
o
f
n
u
w
r
Oro de
f r T
n ODA
u Y and sav
w e 2
r 5 % http://dietiaciaansuk.com
,
,
,
carefully, and deduct what is right from the total before putting in my
own claim. However you dont know Thorin Oakenshield as well as I do
now. I assure you, he is quite ready to sit on a heap of gold and
starve, as long as you sit here. Well, let him! said Bard. Such a
fool deserves to starve. Quite so, said Bilbo. I see your point of
view. At the same time winter is coming on fast. Before long you will be
Veel virtueel golf plezier!quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:20 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ga trouwens met Tiger Woods golfen![]()
ja, ik vreet me al de tyfus, en ga binnenkort fitnissen, maarjaquote:
najah, via HTML wordt dat aan elkaar gebonden, waardoor je ongeveer normale woorden krijgtquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:21 schreef Cinch het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Vreemde woordenschat houden ze er tegenwoordig op na.
Nee irl.quote:
vertel hem dat ik nog 10000 euro van hem krijgquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:20 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ga trouwens met Tiger Woods golfen![]()
Hi,quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:20 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik spam ook even mee
<http://terracesite.com/>
Gonna Morning AfterMay BedsMay
Attack
target drugs. They Probes Bone
Papers BooksNBER District
industrys solved bunch sexy
carve
Wars: Episode III: Sith
Hub Plaza
feeds Shop Arts Graphic
GHz devices todays BUILT
Reilly
Stanley Delay
Wonderful dark gift
Warranty Popular Barcodes Backlit
Gold Jones England Dataset Macro
saying covet budget
next. trilogys Catch
One. crib
Amun
Audible Visual Powered AA
Nextone
Heads
last movies taught anything
NEW Crazy
model human disease. Protein
There HereAhoy matey Open
Typho
dumb coughs sissy youve seen enjoyed Vol.
webmaster
WinLab
they supply problems union disputes think shades sunlight slatting
screenshot!quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:21 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee irl.
Ik net een mailtje gekregen![]()
Succes, hoe gaat de bierbuik?quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:21 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
ja, ik vreet me al de tyfus, en ga binnenkort fitnissen, maarja
G0ldmark Industries, Inc ( G D K I )quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hi,
VjIAGRA
AMBjIEN
CIjALIS
VALjIUM
http://www.tavionmersa.com
fell forward onto his knees.
We found them sheltering in our Front Porch.
What do you mean by it? said the Great Goblin turning to Thorin.
heb je je al bewezen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:23 schreef Pony-Lover het volgende:
ik wil nog steeds weer in de OP!!!!!!!!!
ik heb al een vetrolquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:22 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Succes, hoe gaat de bierbuik?
Nu is het foto's maken van je voetenquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:23 schreef Sebasser het volgende:
gister was het filmpjes maken van drinken pakken, nu is het spam mailtjes showen?
SPAM!quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:23 schreef Arcee het volgende:
Oh: Post-id 40.000.000 zit eraan te komen - deel 3.
Onequote:Op donderdag 20 juli 2006 01:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
[..]
goeie dag, wordt het niet eens tijd om hem te legen ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:25 schreef TwyLight het volgende:
[..]
One![]()
Mijn spam mail account
[afbeelding]
Nog maar 29xxquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:23 schreef Arcee het volgende:
Oh: Post-id 40.000.000 zit eraan te komen - deel 3.
Nee ik spaarquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:25 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
goeie dag, wordt het niet eens tijd om hem te legen ?
HAHAHAHHAAHquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:25 schreef TwyLight het volgende:
[..]
One![]()
Mijn spam mail account
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:25 schreef TwyLight het volgende:
[..]
One![]()
Mijn spam mail account
[afbeelding]
Duurt te lang..quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:25 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:27 schreef Intronic het volgende:
Net ijskoude douche achter de rug.
Ik kan de landmacht aan!
je hebt ook een mailtje van daphne! reageer je niet op haar ofzoquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:25 schreef TwyLight het volgende:
[..]
One![]()
Mijn spam mail account
[afbeelding]
kan, de ene spaart postzegels en de anders spaart spamquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:26 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nee ik spaaren dat mail account gebruik ik toch niet email adressen waar spam op komt redirect ik daarnaartoe
hotmail heb ik over de 900 ongelezen (spam) mailtjesquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:25 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:27 schreef Intronic het volgende:
Ik kan de landmacht aan!
Spam sparen is tofquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:27 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
kan, de ene spaart postzegels en de anders spaart spam
Nja het is eigenlijk niet echt sparen ik gebruik dat mail adres toch niet en ik heb 1 keer geprobeert te legen bij 1000 ofzo liep het al helemaal vastquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:27 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
kan, de ene spaart postzegels en de anders spaart spam
Geschikt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:27 schreef Intronic het volgende:
Ik kan de landmacht aan!
okequote:Op donderdag 20 juli 2006 01:29 schreef Sebasser het volgende:
002 ועד לתאריך הנוכחי, הנך משתייך לקבוצת התובעים בתובענה ייצוגית שהוגשה לבית המשפט האזורי במחוז Miller במדינת ארקנסו. הודעה זו נשלחה על מנת להביא לידיעתך את אישור קבוצת התובעים על ידי בית המשפט; את טבען של התביעות הנטענות; את זכותך להיכלל בקבוצת התובעים או להוציא את עצמך מקבוצת התובעים; את הסדר הפשרה המוצע; וכיצד באפשרותך לתבוע מענק של נקודות זיכוי לפרסום במסגרת הסדר הפשרה. כדי לפנות בבקשה לקבלת עותק של ההודעה המצורפת בעברית, נא לשלוח דוא"ל אל הכתובת: clicksettlementhe@enotice.info.
A bírósági végzés alapján kiadott jelen közlemény érintheti a törvényes jogaikat, ezért olvassák el gondosan. Amennyiben 2002. január 1-től kezdve mostanáig bármikor online hirdetést vásároltak a Google cégtől, akkor részesei az Arkansas állambeli Miller County bíróságán benyújtott csoportos keresetnek. A közlemény a következőkről ad tájékoztatást: a bíróság tanúsítja a csoport meglétét; ismerteti a kárigényt; a csoporthoz való tartozás és az abból való kimaradás jogát; a javasolt rendezést; valamint azt, hogy annak alapján hogyan lehet hirdetési keretigényt benyújtani. A csatolt közlemény magyar nyelvű változatát a clicksettlementhu@enotice.info címre írt elektronikus levélben lehet igényelni.
Questa notifica ordinata dal tribunale può influire sui suoi diritti legali. È pregato di leggerla attentamente. Se lei ha acquistato pubblicità in linea da Google nel perioda dal primo gennaio 2002 ad oggi, lei può far parte di una azione legale collettiva intentata presso la corte di circuito della contea di Miller, Arkansas. Con questa notifica lei viene informato della certificazione legale di azione collettiva; della natura delle rivendicazioni asserite; del suo diritto di parteciparvi o di esservi escluso; della composizione proposta e del modo in cui può rivendicare un risarcimento per crediti pubblicitari ai sensi della composizione stessa. Per richiedere una copia della notifica allegata in italiano, è pregato di inviare una e-mail a questo indirizzo: clicksettlementit@enotice.info.
裁判所命令による本通知は、皆様の法的権利に関係する可能性がありますので、必ずお読みください。2002年1月1日から現在までの間に、グーグル社より提供されたオンライン広告をご利用いただいた方は、アーカンサス州ミラー郡巡回裁判所における集団訴訟の原告団の一員となります。本通知は、同裁判所の原告団認定、申し立て請求の性質、原告団参加上の権利または参加しない権利、原告団、和解案、ならびに和解契約に基く広告料の控除の請求方法などについて通知するものです。
添付した通知の日本語版が必要な方は、次のアドレスまで電子メールをお送りください。clicksettlementja@enotice.info
본 법원 명령 고지는 귀하의 법적 권리에 영향을 미칠 수 있습니다. 본 고지를 세심히 읽으시기 바랍니다. 2002년 1월 1일에서 현재 사이에 Google로부터 온라인 광고를 구매하신 경우, 귀하는 아칸소주 밀러 카운티 고등법원에 계류된 집단 소송의 일원이 됩니다. 본 고지는, 법원의 집단 증명, 주장 청구권의 성격, 귀하의 집단 소송 참여 또는 제외 권리, 제안 타협안, 타협안에 따라 광고 크레딧의 제공을 청구하는 방법 등을 귀하에게 알려드리기 위한 것입니다. 유첨 고지서의 한국어 본을 원하시면, 다음 주소로 이메일을 보내십시오: clicksettlementko@enotice.info.
Maak maar een V&A topicquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:29 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik weet. misschien kunnen we ruilen?
geef je adres maar hoor. dan zorg ik dat je collectie nog groter wordtquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:28 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nja het is eigenlijk niet echt sparen ik gebruik dat mail adres toch niet en ik heb 1 keer geprobeert te legen bij 1000 ofzo liep het al helemaal vast
Ik snap het nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:29 schreef Sebasser het volgende:
002 ועד לתאריך הנוכחי, הנך משתייך לקבוצת התובעים בתובענה ייצוגית שהוגשה לבית המשפט האזורי במחוז Miller במדינת ארקנסו. הודעה זו נשלחה על מנת להביא לידיעתך את אישור קבוצת התובעים על ידי בית המשפט; את טבען של התביעות הנטענות; את זכותך להיכלל בקבוצת התובעים או להוציא את עצמך מקבוצת התובעים; את הסדר הפשרה המוצע; וכיצד באפשרותך לתבוע מענק של נקודות זיכוי לפרסום במסגרת הסדר הפשרה. כדי לפנות בבקשה לקבלת עותק של ההודעה המצורפת בעברית, נא לשלוח דוא"ל אל הכתובת: clicksettlementhe@enotice.info.
A bírósági végzés alapján kiadott jelen közlemény érintheti a törvényes jogaikat, ezért olvassák el gondosan. Amennyiben 2002. január 1-től kezdve mostanáig bármikor online hirdetést vásároltak a Google cégtől, akkor részesei az Arkansas állambeli Miller County bíróságán benyújtott csoportos keresetnek. A közlemény a következőkről ad tájékoztatást: a bíróság tanúsítja a csoport meglétét; ismerteti a kárigényt; a csoporthoz való tartozás és az abból való kimaradás jogát; a javasolt rendezést; valamint azt, hogy annak alapján hogyan lehet hirdetési keretigényt benyújtani. A csatolt közlemény magyar nyelvű változatát a clicksettlementhu@enotice.info címre írt elektronikus levélben lehet igényelni.
Questa notifica ordinata dal tribunale può influire sui suoi diritti legali. È pregato di leggerla attentamente. Se lei ha acquistato pubblicità in linea da Google nel perioda dal primo gennaio 2002 ad oggi, lei può far parte di una azione legale collettiva intentata presso la corte di circuito della contea di Miller, Arkansas. Con questa notifica lei viene informato della certificazione legale di azione collettiva; della natura delle rivendicazioni asserite; del suo diritto di parteciparvi o di esservi escluso; della composizione proposta e del modo in cui può rivendicare un risarcimento per crediti pubblicitari ai sensi della composizione stessa. Per richiedere una copia della notifica allegata in italiano, è pregato di inviare una e-mail a questo indirizzo: clicksettlementit@enotice.info.
裁判所命令による本通知は、皆様の法的権利に関係する可能性がありますので、必ずお読みください。2002年1月1日から現在までの間に、グーグル社より提供されたオンライン広告をご利用いただいた方は、アーカンサス州ミラー郡巡回裁判所における集団訴訟の原告団の一員となります。本通知は、同裁判所の原告団認定、申し立て請求の性質、原告団参加上の権利または参加しない権利、原告団、和解案、ならびに和解契約に基く広告料の控除の請求方法などについて通知するものです。
添付した通知の日本語版が必要な方は、次のアドレスまで電子メールをお送りください。clicksettlementja@enotice.info
본 법원 명령 고지는 귀하의 법적 권리에 영향을 미칠 수 있습니다. 본 고지를 세심히 읽으시기 바랍니다. 2002년 1월 1일에서 현재 사이에 Google로부터 온라인 광고를 구매하신 경우, 귀하는 아칸소주 밀러 카운티 고등법원에 계류된 집단 소송의 일원이 됩니다. 본 고지는, 법원의 집단 증명, 주장 청구권의 성격, 귀하의 집단 소송 참여 또는 제외 권리, 제안 타협안, 타협안에 따라 광고 크레딧의 제공을 청구하는 방법 등을 귀하에게 알려드리기 위한 것입니다. 유첨 고지서의 한국어 본을 원하시면, 다음 주소로 이메일을 보내십시오: clicksettlementko@enotice.info.
ja, wordt vanzelf minden, als alleen echte bikkels nog op zijnquote:
Welke ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:29 schreef Roflpantoffel het volgende:
Sebasser ik snap die tekst joh.
spam@puregfx.netquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:29 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
geef je adres maar hoor. dan zorg ik dat je collectie nog groter wordt![]()
Waar is Q ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:30 schreef Roflpantoffel het volgende:
Die Q net quoten.
roept mijn buurvrouw er even bijquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:30 schreef -skippybal- het volgende:
Zijn er rokers (met dubbel D) in de tent?
roker, check.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:30 schreef -skippybal- het volgende:
Na 2 flesjes.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:30 schreef Forcefuzz het volgende:
wanneer wordt je eigenlijk als alcoholist beschouwd?
Als je je moeders keel doorbijt en haar dan gaat neuken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:30 schreef Forcefuzz het volgende:
wacht me tspanning afquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:30 schreef -skippybal- het volgende:
Meer van ditquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:30 schreef Sebasser het volgende:
Deze van gerechtswege verstrekte bekendmaking kan implicaties hebben voor uw wettelijke rechten. Verzoeke hem aandachtig te lezen. Als u in de periode van 1 januari 2002 tot op heden online-advertenties van Google hebt gekocht, bent u ‘class member’ in een ‘class action’ geding dat in het Circuit Court van Miller County, Arkansas (VS) aanhangig is gemaakt. Deze bekendmaking dient om u op de hoogte te stellen van de certificatie van een ‘class’; van de aard van de aantijgingen; van uw recht tot deelname aan, of uitsluiting van, de ‘class’; van een voorgestelde schikking alsmede van de wijze waarop u aanspraak kunt maken op vergoeding van advertentiekosten binnen het kader van de schikking. Stuur voor een Nederlandstalig exemplaar van de geappendeerde bekendmaking een E-mail aan het volgende adres: clicksettlementdu@enotice.info.
Zo dan ?
Jup, maar een koude voelde veel fijnerquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:30 schreef remlof het volgende:
van een koude douche krijg je het alleen maar warmer als je er uit komt met dit weer, je moet juist een warme douche nemen, dan is het relatief koel als je er uit komt
Ga je zo mee rokenquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
roker, check.
Dubbel D ?, ik drink nog even door..
heb ik al gedaan, maar nu is ze opgegeten door allerlei wurmpiesquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:31 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Als je je moeders keel doorbijt en haar dan gaat neuken.
Kun je de opdracht aan??
geen idee. roept mijn buurman even bijquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:30 schreef Forcefuzz het volgende:
quote:
yeah rightquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:31 schreef Sebasser het volgende:
One month, one day, 7 hours, 47 minutes and 51 seconds. 125 cigarettes not smoked, saving ¤ 19,45. Life saved: 10 hours, 25 minutes.
Door blijven neukenquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:32 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
heb ik al gedaan, maar nu is ze opgegeten door allerlei wurmpies
maar er liggen alleen botten, die kan ik niet echt neukenquote:
Goed manquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach wat kan het ook kwaad, ik ben bestopt maar ik rook nog steeds 6 per 3 dagen of zo
Eigelijk hoort ie zo, One month, one day, 7 hours, 50 minutes and 48 seconds. 156 cigarettes not smoked, saving ¤ 28,76. Life saved: 13 hours, 0 minutes.quote:
Hij moest ook nog het alarm uitschakelenquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:34 schreef Roflpantoffel het volgende:
Wie was die gene nou die heel ze huis door moest, om 1 lullig blikje te pakken gister? Martin toch?
moet je mijn buik zien?quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:34 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Omg? dat kan niemand aan 8 kratjes in zn eentje
Dan boor je er een goed gat in.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:34 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
maar er liggen alleen botten, die kan ik niet echt neuken
ja, eerst alarm af, dan naar garage ofiets, dan weer terugquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:34 schreef Roflpantoffel het volgende:
Wie was die gene nou die heel ze huis door moest, om 1 lullig blikje te pakken gister? Martin toch?
flesje ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:34 schreef Roflpantoffel het volgende:
skull fuckenquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dan boor je er een goed gat in.
Denk 's na!!
op vakantie hadden we een muur gemaaktquote:
Met z'n mannenfoto'squote:Op donderdag 20 juli 2006 01:35 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
ja, eerst alarm af, dan naar garage ofiets, dan weer terugwaar is ie eigenlijk?
IMG AGSSGS!!~quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:36 schreef Pony-Lover het volgende:
http://www.mina.be/uploads/bever.jpg
ja, dat past toch nooit! of ik moet mammoet botten hebben maar zo groot was m'n moeder niet!quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dan boor je er een goed gat in.
Denk 's na!!
quote:damnit
fucking mom walked in the room and saw tha c0ck
lamerz
Ik doe mee.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:37 schreef Sebasser het volgende:
Maar ik ben slap, en ik ga der nu eentje opsteken
Tot zo
Heheh en toen daarna nog patsen met ze aircoquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:35 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
ja, eerst alarm af, dan naar garage ofiets, dan weer terugwaar is ie eigenlijk?
ken je de berlijnse muur? die heb ik gemaakt. weekendje berlijnquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:36 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
op vakantie hadden we een muur gemaakt![]()
Ik mijn 6e flesje. Heb net een halve liter zelfgebrouwen tripel naar binnen gewerkt... *burp*quote:
Sureeeequote:Op donderdag 20 juli 2006 01:38 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ken je de berlijnse muur? die heb ik gemaakt. weekendje berlijn
Dat is toch te weinig?quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:38 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Ik zit al aan de 2e fles bar-le-duc vandaag![]()
slappeling. duidelijk ongeschikt voor de landmachtquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:37 schreef Sebasser het volgende:
Maar ik ben slap, en ik ga der nu eentje opsteken
Tot zo
TIETN!!quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:37 schreef TwyLight het volgende:
Zo mijn pa is naar bed ik ben weer alleen in da r00m
[..]
Neophyte - Skullfuckquote:
ik heb 2 pakken bar-le-duc van 2 liter opgezopen vandaag op strandquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:38 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Ik zit al aan de 2e fles bar-le-duc vandaag![]()
Yeah riiiiiiiiiight.......quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:38 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik hebr er nog 2quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:39 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
slappeling. duidelijk ongeschikt voor de landmacht
Daar ga je ongelofelijk van pissen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:39 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik heb 2 pakken bar-le-duc van 2 liter opgezopen vandaag op strand
ik heb vandaag 5 pakken van 2 liter ice tea opgedronken..quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:39 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik heb 2 pakken bar-le-duc van 2 liter opgezopen vandaag op strand
berlijnse muur ken ik niet, chinese daarintegen welquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:38 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
whehehe pwned! ik ben zeiken, kut bierquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:41 schreef Roflpantoffel het volgende:
KUT, zit ik heerlijk buiten.. gaat het regenen!
quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:41 schreef Roflpantoffel het volgende:
KUT, zit ik heerlijk buiten.. gaat het regenen!
breek ze soldaatquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik hebr er nog 2
En als die opzijn moet ik toch weer over een drempel om nieuwe te kopen
heb ik al vertelt dat ik momenteel aan mijn 18 kratje bier zit?quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb vandaag 5 pakken van 2 liter ice tea opgedronken..
8quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
heb ik al vertelt dat ik momenteel aan mijn 18 kratje bier zit?
is ook door mij gemaakt. weekje china. 21342563643576473 miljoen kratjes bier opgezopenquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:40 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
berlijnse muur ken ik niet, chinese daarintegen wel![]()
natuurlijk ken ik die wel
JAMMER VAN DIE 1000 EURO!!!quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:43 schreef mart89 het volgende:
DAARE BEN IK WEER;
Hee zwangertje! Op alledag al he? Hoe lang nog?quote:
ja, alsof je dat ook allemaal vandaag hebt opgezopenquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
heb ik al vertelt dat ik momenteel aan mijn 18 kratje bier zit?
ik ben naakt, maar het is nie aan het regenen...quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:44 schreef remlof het volgende:
[..]
als het hier zou regenen ging ik naakt buiten dansen
ouwetjes hebben altijd haast.quote:
K3quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:44 schreef Qunix het volgende:
OMAS AAN DE TOP FEEST KAN NIET OP
Hoe oud ben je ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:44 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
dat was een kwartier geleden ofzo
En je laptop eerst binnen zetten? Dat ding hoeft nog niet kapotquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:44 schreef remlof het volgende:
[..]
als het hier zou regenen ging ik naakt buiten dansen
goeie dag hoorquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:44 schreef poktor het volgende:
[..]
Hee zwangertje! Op alledag al he? Hoe lang nog?
BEN JIJ DE OMA VAN MARTJWE ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:44 schreef mart89 het volgende:
[..]
MOT JE EEN DRAAI OM JE OREN!@>!/1?!?
nee, sinds ik op vanavond op fok kwamquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:44 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
ja, alsof je dat ook allemaal vandaag hebt opgezopen
yech!quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik ben naakt, maar het is nie aan het regenen...
quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:45 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
nee, sinds ik op vanavond op fok kwam![]()
ik zit gewoon binnen bij een graad of 30quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:45 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
En je laptop eerst binnen zetten? Dat ding hoeft nog niet kapot![]()
degene die de laatste post postquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:45 schreef Qunix het volgende:
Wie maakt nieuwe ZO?
ik wou net zeggen, is wel erg weinig andersquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:45 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
nee, sinds ik op vanavond op fok kwam![]()
ik ook, heb geen laptop dusjaquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:46 schreef remlof het volgende:
[..]
ik zit gewoon binnen bij een graad of 30
niet zeuren, posten wat je posten kan!quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:46 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ga eens niet zo hard mensen. zo hou ik het niet bij
quote:
ik heb al vakantie, en 5 augustus ga ik op vakantiequote:Op donderdag 20 juli 2006 01:46 schreef TwyLight het volgende:
IK heb godveredomme zin in vakantiepas 6 Aug.
okquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:47 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
niet zeuren, posten wat je posten kan!
Jij in je blootje wel...quote:
juliquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:47 schreef mart89 het volgende:
is het juli of juni?
Tsja waarom zou ik als ik buiten kan zitten.. * kon zittenquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:46 schreef remlof het volgende:
[..]
ik zit gewoon binnen bij een graad of 30
dat heb ik altijd hierquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:46 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ga eens niet zo hard mensen. zo hou ik het niet bij
Met fotos??quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
doet me denken aan het zusje van een ex
Ja dat bedoelik ik heb al meer als 2 maand vakantiequote:Op donderdag 20 juli 2006 01:47 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
ik heb al vakantie, en 5 augustus ga ik op vakantie
JA IK KOM VAST KIJKEN voormijn alien vriendenquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:47 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Jij bent heul nog niet geboren!!9999-10-05
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |