Eigelijk hoort ie zo, One month, one day, 7 hours, 50 minutes and 48 seconds. 156 cigarettes not smoked, saving ¤ 28,76. Life saved: 13 hours, 0 minutes.quote:
Hij moest ook nog het alarm uitschakelenquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:34 schreef Roflpantoffel het volgende:
Wie was die gene nou die heel ze huis door moest, om 1 lullig blikje te pakken gister? Martin toch?
moet je mijn buik zien?quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:34 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Omg? dat kan niemand aan 8 kratjes in zn eentje
Dan boor je er een goed gat in.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:34 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
maar er liggen alleen botten, die kan ik niet echt neuken
ja, eerst alarm af, dan naar garage ofiets, dan weer terugquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:34 schreef Roflpantoffel het volgende:
Wie was die gene nou die heel ze huis door moest, om 1 lullig blikje te pakken gister? Martin toch?
flesje ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:34 schreef Roflpantoffel het volgende:
skull fuckenquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dan boor je er een goed gat in.
Denk 's na!!
op vakantie hadden we een muur gemaaktquote:
Met z'n mannenfoto'squote:Op donderdag 20 juli 2006 01:35 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
ja, eerst alarm af, dan naar garage ofiets, dan weer terugwaar is ie eigenlijk?
IMG AGSSGS!!~quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:36 schreef Pony-Lover het volgende:
http://www.mina.be/uploads/bever.jpg
ja, dat past toch nooit! of ik moet mammoet botten hebben maar zo groot was m'n moeder niet!quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dan boor je er een goed gat in.
Denk 's na!!
quote:damnit
fucking mom walked in the room and saw tha c0ck
lamerz
Ik doe mee.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:37 schreef Sebasser het volgende:
Maar ik ben slap, en ik ga der nu eentje opsteken
Tot zo
Heheh en toen daarna nog patsen met ze aircoquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:35 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
ja, eerst alarm af, dan naar garage ofiets, dan weer terugwaar is ie eigenlijk?
ken je de berlijnse muur? die heb ik gemaakt. weekendje berlijnquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:36 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
op vakantie hadden we een muur gemaakt![]()
Ik mijn 6e flesje. Heb net een halve liter zelfgebrouwen tripel naar binnen gewerkt... *burp*quote:
Sureeeequote:Op donderdag 20 juli 2006 01:38 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ken je de berlijnse muur? die heb ik gemaakt. weekendje berlijn
Dat is toch te weinig?quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:38 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Ik zit al aan de 2e fles bar-le-duc vandaag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |