whehehequote:Op donderdag 27 juli 2006 15:41 schreef Cynic het volgende:
Ik zou toch een zwaan doen in dat geval. Voor de zekerheid
quote:Zojuist hebben wij het bericht van Nokia ontvangen dat de introduktie van de N6233 Silver Alloy tot nader order is uitgesteld. De reden hiervan is een tekort aan componenten om het toestel te produceren.De N6233 Black zal de komende periode in zeer beperkte mate uitgeleverd gaan worden
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
.
Misschien wat voor Zwans z'n volgende abbo, over 2 jaar.
Haha, goed bezig die jongens bij Nokiaquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..].
Misschien wat voor Zwans z'n volgende abbo, over 2 jaar.
Da's balen...beetje lantefanteren op het laatst is altijd wel charmantquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:25 schreef Bosbeetle het volgende:
hmm mn baas wil dat ik de laatste daagjes dat ik hier ben nog een proef doe. Hmm dat had ik niet gepland
het is zo lullig want ik heb al allerlei prut weggegooidquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:41 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's balen...beetje lantefanteren op het laatst is altijd wel charmant
achja .... ik doe het wel ..ik heb mn beoordeling ook nog niet terug dus ik moet welquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:05 schreef Cynic het volgende:
Haha, ja dat was dan misschien wat te enthousiast
jammergenoeg verstaan er 2 mensen op het lab nederlands en heeft hij in duitsland gewoont dus wat nederlands verstaat hij vastquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:42 schreef SuperWeber het volgende:
Je moet hem gewoon vertellen dat ie een kutamerikaan is en dat ie zijn bek moet houden...
"Houdt je smoel... ... Klootzak!!"
Snapt ie vast wel
Schweinhund snapt ie dan vast beterquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
jammergenoeg verstaan er 2 mensen op het lab nederlands en heeft hij in duitsland gewoont dus wat nederlands verstaat hij vast![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:24 schreef Cynic het volgende:
Ah, net post van justitie: die gast die ons enige tijd geleden in Emmen aanviel draait 3 maanden de bak in
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:24 schreef Cynic het volgende:
Ah, net post van justitie: die gast die ons enige tijd geleden in Emmen aanviel draait 3 maanden de bak in
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:48 schreef BosFrollie het volgende:
Hmm je kan natuurlijk ook gewoon een hond doodrijden![]()
Nee ik was post aan het rondbrengen, dat beest kwam nog niet boven de heg uit.. ik had 'm ook onmogelijk kunnen zien mja beetje lullig voor die mensen natuurlijkquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:55 schreef Cynic het volgende:
Oh, jullie hond?
hmm klote zegquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:57 schreef BosFrollie het volgende:
[..]
Nee ik was post aan het rondbrengen, dat beest kwam nog niet boven de heg uit.. ik had 'm ook onmogelijk kunnen zien mja beetje lullig voor die mensen natuurlijk![]()
Inderdaad ! tja shit happensquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:01 schreef BosFrollie het volgende:
Sja gelukkig is het een hond en geen kind ofzo![]()
waar slaat dat nou weer op ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
Kaas stinkt!®
Dus je zegt dat mijn vriendin stinkt mooi is datquote:
PP heeft nogal een raar beeld van Bosfrollie .. Ik weet ook niet hoe dat komtquote:
Beter een bosfrolliequote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:39 schreef Cynic het volgende:
Beter geen vriendin dan een stinkende natte big?
Nope die is bezet .. maar jij zoekt toch ook meer een cynicaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:41 schreef Cynic het volgende:
Ja maar die ga ik natuurlijk niet meer vinden nu!
gerbilismequote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:45 schreef Cynic het volgende:
Ik zoek helemaal niks!
Veel gezonder...
Ik koop wel een cavia ofzo
Kaas stinkt!® is een SM uitspraak, niet de mijne!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dus je zegt dat mijn vriendin stinkt mooi is dat
Dat is waar maar jij plaatst hem in een contextquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Kaas stinkt!® is een SM uitspraak, niet de mijne!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |