Bijvoorbeeld/ bij voorbaat/ uitsluitendquote:
Alsmede tevens ook ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:52 schreef Cynic het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld/ bij voorbaat/ uitsluitend
C'est la Vie en gezellig, dat zijn nou niet 2 dingen die ik gelijk zou assocïeren (insert correcte spelling).quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:34 schreef Cynic het volgende:
Tof, zondag in de nachtploeg werken. Dan moet ik maar zorgen dat C'est la Vie niet te gezellig wordt
maar drie kleine negertjes blijven dapper weerstand biedenquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:59 schreef Cynic het volgende:
Het is hier ook wel een beetje het verhaal van de 10 kleine negertjes trouwens...
Precies, daarom kan ik het ook prima combineren met werken daarnaquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
C'est la Vie en gezellig, dat zijn nou niet 2 dingen die ik gelijk zou assocïeren (insert correcte spelling).
De domste negertjes zijn overgebleven...quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
maar drie kleine negertjes blijven dapper weerstand bieden
achja volgende keer dan zal het onderwerp wel wrok zijn ofzo waar ik niks mee kanquote:
whehehequote:Op donderdag 27 juli 2006 15:41 schreef Cynic het volgende:
Ik zou toch een zwaan doen in dat geval. Voor de zekerheid
quote:Zojuist hebben wij het bericht van Nokia ontvangen dat de introduktie van de N6233 Silver Alloy tot nader order is uitgesteld. De reden hiervan is een tekort aan componenten om het toestel te produceren.De N6233 Black zal de komende periode in zeer beperkte mate uitgeleverd gaan worden
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
.
Misschien wat voor Zwans z'n volgende abbo, over 2 jaar.
Haha, goed bezig die jongens bij Nokiaquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..].
Misschien wat voor Zwans z'n volgende abbo, over 2 jaar.
Da's balen...beetje lantefanteren op het laatst is altijd wel charmantquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:25 schreef Bosbeetle het volgende:
hmm mn baas wil dat ik de laatste daagjes dat ik hier ben nog een proef doe. Hmm dat had ik niet gepland
het is zo lullig want ik heb al allerlei prut weggegooidquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:41 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's balen...beetje lantefanteren op het laatst is altijd wel charmant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |