Ja psies, hopen dat Ron niet allemaal vragen over Ajax hoeft te beantwoorden.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:42 schreef The_Verve het volgende:
Nu hopen dat ze het veel over Groningen gaan hebben. Is bij Van Gelder altijd maar weer afwachten...
Oh, dat zit er weer dik in.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja psies, hopen dat Ron niet allemaal vragen over Ajax hoeft te beantwoorden.![]()
Mwoah, dat hoeft nou ook weer niet. Het is wel studio voetbal natuurlijkquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:16 schreef Joagertje het volgende:
Als hij een beetje slim is geeft hij er geen antwoorden op en zegt hij dat hij het over Grunn wil hebben en niet over die andere clubs aangezien hij daar niets mee te maken heeft.
hahaha, dat is ook zo, maar je weet hoe die Van Gelder inelkaar zit. Hij wil het alleen maar over Ajax hebbenquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:18 schreef Noca het volgende:
[..]
Mwoah, dat hoeft nou ook weer niet. Het is wel studio voetbal natuurlijk![]()
Geen studio groningen
Jack: "Ron Jans, welkom bij Studio Voetbal"quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:24 schreef Joagertje het volgende:
[..]
hahaha, dat is ook zo, maar je weet hoe die Van Gelder inelkaar zit. Hij wil het alleen maar over Ajax hebben![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:33 schreef mordradead het volgende:
[..]
Jack: "Ron Jans, welkom bij Studio Voetbal"
Ron: "Dankje Jack"
Jack: "Maar genoeg over jou en Groningen, laten we het over Ajax hebben"
Daar heb je ook wel gelijk in. Hij weet het altijd wel mooi te verantwoorden terwijl velen alleen maar vermoeidende verhaaltjes zitten te vertellen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:09 schreef Gollemrulez het volgende:
Al gaat het over andere zaken dan de FC, dan nog heb ik liever Ron aan tafel dan menig andere slaapverwekkende gast/ coach...
Dat dacht ik ook al. Meer een soort thema-uitzending.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:02 schreef Joagertje het volgende:
Al met al is elke uitzening wel een beetje hetzelfde. Ik denk dat ze de uizendingen wat meer moeten richten op de club of onderdeel van de gast in de uizending. Zo krijg je wekeilijks een ander beeld.
Denk dat dit een goede zaak is, Hij zou denk ik niet of nauwlijks aan spelen toe komen met de huidige selectie. Nu kan hij weer lekker ballen en zijn beide partijen hierbij gebaat.quote:Bechan rest van het seizoen verhuurd aan Den Bosch
Kiran Bechan speelt de rest van het seizoen op huurbasis voor FC Den Bosch. De rechtsbuiten mocht van FC Groningen uitkijken naar een andere club.
Bechan kwam in 2004 van Sparta naar FC Groningen en speelde eerder voor Ajax. Bij de FC speelde hij in de afgelopen twee seizoenen achttien competitiewedstrijden, veelal als invaller. Zijn contract bij FC Groningen loopt tot medio 2008.
Bron: FC Groningen
Tsja, dat is inderdaad nog een zwak puntje van hem de laatste tijd. Hoop inderdaad dat hij eens een tijd zonder allerlei blessures kan ballen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:14 schreef clauwheee het volgende:
Nu heel blijven steeds
quote:
Wat bevestigt RTV Noord hier precies? De interesse? Ik zie geen quotes waaruit dat blijkt. Speculatie-journalismequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |