Kortom het wordt weer een topseizoen!quote:26 juli, 22:39 uur
FC Groningen heeft vanavond in Hoogezand met 1-0 verloren van BV Veendam. Het enige doelpunt werd in de tweede helft gescoord door invaller Martin Drent. Ook vorig jaar won BV Veendam in de voorbereiding van FC Groningen.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
Kortom het wordt weer een topseizoen!![]()
FCG verloor begin vorig seizoen ook al met 1-3 van Veendam. En we weten allemaal hoe dat is afgelopenquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
.quote:FC Groningen legt acht talenten vast
27 juli, 12:21 uur
Met het oog op de toekomst heeft FC Groningen met acht talentvolle spelers een contract afgesloten. Tom Hiariej, Danny Holla, Gijs Koopmans, Rogier Krohne, Martijn van der Laan, Marcel Pannekoek, Jasmin Ramic en Koert Thalen tekenden verbintenissen variërend van één tot drie jaar.
Al deze spelers zullen komend seizoen in beginsel uitkomen voor Jong FC Groningen, dat is gepromoveerd naar de Eredivisie voor Beloftenteams.
Van het achttal is Danny Holla dit seizoen toegevoegd aan de eerste selectie van hoofdtrainer Ron Jans. De 18-jarige middenvelder is afkomstig uit Almere en in 1998 bij FC Omniworld gescout. Holla maakte vorig jaar deel uit van de kampioensploeg van Jong FC Groningen. De international van Oranje onder-19 heeft een contract tot medio 2008 met een optie aan de kant van FC Groningen voor nog een jaar.
Keeper Gijs Koopmans (20) trainde vorig jaar al diverse keren mee met de eerste selectie en sluit ook dit seizoen regelmatig aan bij de groep van Jans. Koopmans kwam medio 1999 over van ACV en kwam een contract voor twee seizoenen overeen met een optie voor nog twee jaar.
Dezelfde contractgegevens gelden voor Rogier Krohne. De 19-jarige spits was vorig jaar topscorer bij de Beloften en werd vijf keer door Jans geselecteerd voor een competitiewedstrijd van het eerste elftal. De aanvaller, afkomstig van VV Actief, is toen drie keer ingevallen. In totaal speelde Krohne vorig jaar twintig minuten in de hoofdmacht van FC Groningen.
Tom Hiariej en Martijn van der Laan kwamen beiden een verbintenis tot medio 2009 overeen met de club, plus een optie voor nog een seizoen. De 18-jarige verdedigers – op vier dagen na exact even oud – speelden vorig jaar met Oranje onder-17 op het WK in Peru en zitten sinds 2001 bij FC Groningen.
De derde verdediger, Koert Thalen, speelt sinds 2000 in de jeugd van FC Groningen. Hij heeft een contract voor twee seizoenen met een optie tot medio 2010. Aanvaller Jasmin Ramic, 19 jaar en twee seizoenen terug overgekomen van Argon, tekende eveneens tot medio 2008 bij Groningen, met een optie voor twee jaar.
Ken je trouwens ook een Rudo (voetbalgenoot), kzag jullie nl op dezelfde fora etc.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:35 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
FCG verloor begin vorig seizoen ook al met 1-3 van Veendam. En we weten allemaal hoe dat is afgelopen(tussendoor werd het trouwens ook nog 5-0 voor FCG in de Groningse derby)
Was de grap hier al gemaakt?quote:FC Groningen legt acht talenten vast
27 juli, 12:21 uur
Met het oog op de toekomst heeft FC Groningen met acht talentvolle spelers een contract afgesloten. Tom Hiariej, Danny Holla, Gijs Koopmans, Rogier Krohne, Martijn van der Laan, Marcel Pannekoek, Jasmin Ramic en Koert Thalen tekenden verbintenissen variërend van één tot drie jaar.
Moet je nagaan als je wel had gewonnen. Dan haal je nog CL ookquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
lijkt me een goede zaak voor de FC. Vind het zeker een jongen met meerwaarde voor de ploeg. Als het eens niet draait kunnen ze hem inbrengen als aanjager voor het middenveld/aanval.quote:Mark-Jan Fledderus niet naar Spanje
GRONINGEN - De transfer van Mark-Jan Fledderus naar het Spaanse Gimnástic de Tarragona gaat zo goed als zeker niet door. De reden daarvan is een meningsverschil tussen de technisch manager en de directeur van Tarragona.
De technisch manager van Tarragona wilde Fledderus graag hebben, maar de directeur vond dat er eerst spelers moeten worden verkocht voordat er weer geld uitgegeven kan worden.
Fledderus heeft al enige weken niets meer vernomen van de club die vorig seizoen promoveerde naar de Primera Division. Fledderus heeft bij Groningen nog een contract tot aan het eind van het seizoen.
Die hadden we vorig jaar in de voorbereiding al uitgebreid voorzien van commentaar, toch een jaar gemist in dat opzicht. Benieuwd of hij het nu wel kan redden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:46 schreef koningdavid het volgende:
Marcel Pannekoek heeft wel 'cultheldpotentie' met zo'n naam![]()
Precies, die hebben allemaal al de revue gepasseerd.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die hadden we vorig jaar in de voorbereiding al uitgebreid voorzien van commentaar, toch een jaar gemist in dat opzicht. Benieuwd of hij het nu wel kan redden.
Present.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:47 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ken je trouwens ook een Rudo (voetbalgenoot), kzag jullie nl op dezelfde fora etc.
Truequote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:03 schreef The_Verve het volgende:
Van der Linden maakt alleen maar mooie doelpunten...
Dat is niet nodig, ik heb een goede basisconditiequote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:00 schreef Gollemrulez het volgende:
PV3 het moet niet gekker worden...
Al aan het lopen voor de 12e..? Ik zit nu zelfs bij de selectie dus dat wordt nog wat![]()
Hij gaat vanaf maandag weer meetrainen las ik ergens.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:00 schreef venomsnake het volgende:
Jammer dat Suarez geblesseerd is, zou leuk zijn om hem eens een wedstrijdje aan het werk te zien.
Je vergeet Koen v/d Laak. Het zal de kleinste van allemaal zijn, maar ik weet vrijwel zeker dat hij van dit rijtje de meeste onmogelijke kopduels wintquote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:08 schreef Noca het volgende:
Redelijke luchtmacht trouwens met Svejdik, Kuqi, Lovré, Sankoh, vd Linden en de hoog springende Nevland.
Dat is waarquote:Op zondag 30 juli 2006 19:24 schreef Thomas87 het volgende:
[..]
Je vergeet Koen v/d Laak. Het zal de kleinste van allemaal zijn, maar ik weet vrijwel zeker dat hij van dit rijtje de meeste onmogelijke kopduels wint![]()
Bij de aftiteling van de DVD komen de titels van de gebruikte muziek langs. Kopen dus!quote:Op zondag 30 juli 2006 00:14 schreef Prosac het volgende:
Iemand overigens enig idee welk nummer de dvd makers gebruikt hebben onder de promo van hun DVD?
http://www.youtube.com/watch?v=mnAeEP0eyJY&search=groningen%20fanatics
Mij ook, maar mijn bron is best in orde.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:22 schreef clauwheee het volgende:
Dat lijkt me heel sterk.
Het is Dogzilla - Dogzilla..quote:Op zondag 30 juli 2006 20:43 schreef Grunner het volgende:
[..]
Bij de aftiteling van de DVD komen de titels van de gebruikte muziek langs. Kopen dus!![]()
http://www.groningenfanatics.nl/winkel/
quote:Op maandag 31 juli 2006 14:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
die DVD gaat zeker even besteld worden
Ik eis een huldiging op de grote markt voor de man die Paul M. meeneemt.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:37 schreef Gollemrulez het volgende:
Al heb ik een voorkeur voor een ontvoering, dan kunnen ze Paul M. ook meteen meenemen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |