nee sbs is van de woest overdreven filmsquote:
SBS is van de pauper films etc. daarom juist.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee sbs is van de woest overdreven films
rtl is van de waargebeurde woensdagavond verhalen
niks pauperquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:57 schreef Dickies het volgende:
[..]
SBS is van de pauper films etc. daarom juist.
mja, ik proef het verschil niet met de italiaanse versiequote:
See.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:58 schreef liefie_ het volgende:
gevoelig waargebeurd en hopelijk met een eind waar in ik een prinses word of zo
of gestoken door een malariamugquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
niks pauper
gevoelig waargebeurd en hopelijk met een eind waar in ik een prinses word of zo
Ik hou sowieso niet van Sultana. Ik heb Doritosquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
mja, ik proef het verschil niet met de italiaanse versie
Doritos dipquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:00 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van Sultana. Ik heb Doritos![]()
Nacho cheese.quote:
Je doet cartman naquote:
Jaloers?quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je doet cartman na![]()
You're not fat and big boned![]()
Tape, op je mond!quote:
nou nou, wat een feestquote:
ja hij was erg jummiequote:
en nu ben je weer dikker gewordenquote:
Gaan ze nog meer hangen.quote:
vinger in mn keel voor het slapen gaan en wat heerlijke laxeerpillen voor het onbijt en opgelostquote:
mja, het nut van het eten van die oliebol valt een beetje weg.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vinger in mn keel voor het slapen gaan en wat heerlijke laxeerpillen voor het onbijt en opgelost
hoeraquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vinger in mn keel voor het slapen gaan en wat heerlijke laxeerpillen voor het onbijt en opgelost
dan moet je maar ff een echte boulimia patient zoeken want ik snap ook niet hoe dat allemaal werkt hoorquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
mja, het nut van het eten van die oliebol valt een beetje weg.
Daarom ontbijt ik nou nooitquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
liefie_, die zal na zo'n ontbijt best honger hebbenquote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
liefie_, die zal na zo'n ontbijt best honger hebben
Die valt dus afquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan moet je maar ff een echte boulimia patient zoeken want ik snap ook niet hoe dat allemaal werkt hoor
en nu ben ik slapen!
tot vrijdag gok ik pas
dat moet ook wel na die oliebolquote:
Teelbalkanker?quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:31 schreef Viper_74 het volgende:
Die eerste die nu reageert krijgt een verassing
Niet bepaald, was iig niet m'n eerste keus.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:32 schreef Dickies het volgende:
[..]
Teelbalkanker?
Zou wel een originele zijn in ieder geval.
Hopelijk verwacht je niet dat dat me iets kan schelen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:37 schreef Viper_74 het volgende:
twist kan niet slapen, of wil nog niet slapen
technisch gezien was het een vraagquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hopelijk verwacht je niet dat dat me iets kan schelen.
Gezien er geen vraagteken achter stond nam ik maar aan dat het een mededeling gericht aan mij was, dat jij niet kon of wilde slapen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:39 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
technisch gezien was het een vraag
maar als me intuitie me niet in de steek laat praat je er liever niet over
aChDoEnIeTzOgEkNeRgEnSvOoRnOdIgquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:43 schreef Twisted_fok het volgende:
Leestekens zijn af en toe zo fijn.
Het is niet zozeer een kwestie van kunnen of willen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:43 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Gezien er geen vraagteken achter stond nam ik maar aan dat het een mededeling gericht aan mij was, dat jij niet kon of wilde slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |