liefie_, die zal na zo'n ontbijt best honger hebbenquote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
liefie_, die zal na zo'n ontbijt best honger hebben
Die valt dus afquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan moet je maar ff een echte boulimia patient zoeken want ik snap ook niet hoe dat allemaal werkt hoor
en nu ben ik slapen!
tot vrijdag gok ik pas
dat moet ook wel na die oliebolquote:
Teelbalkanker?quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:31 schreef Viper_74 het volgende:
Die eerste die nu reageert krijgt een verassing
Niet bepaald, was iig niet m'n eerste keus.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:32 schreef Dickies het volgende:
[..]
Teelbalkanker?
Zou wel een originele zijn in ieder geval.
Hopelijk verwacht je niet dat dat me iets kan schelen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:37 schreef Viper_74 het volgende:
twist kan niet slapen, of wil nog niet slapen
technisch gezien was het een vraagquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hopelijk verwacht je niet dat dat me iets kan schelen.
Gezien er geen vraagteken achter stond nam ik maar aan dat het een mededeling gericht aan mij was, dat jij niet kon of wilde slapen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:39 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
technisch gezien was het een vraag
maar als me intuitie me niet in de steek laat praat je er liever niet over
aChDoEnIeTzOgEkNeRgEnSvOoRnOdIgquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:43 schreef Twisted_fok het volgende:
Leestekens zijn af en toe zo fijn.
Het is niet zozeer een kwestie van kunnen of willen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:43 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Gezien er geen vraagteken achter stond nam ik maar aan dat het een mededeling gericht aan mij was, dat jij niet kon of wilde slapen.
ieuw... en ik moet zometeen nog gaan fietsenquote:
niet als je op de fiets naar t werk gaat en daar verregend aankomtquote:
Het was al droog toen ik op de fiets stapte.quote:Op donderdag 20 juli 2006 07:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet als je op de fiets naar t werk gaat en daar verregend aankomt
In Den Haag schijnt de zon nog steeds! Wat een stad!quote:
Bij mij ook (nog) niet dusquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:41 schreef Pheno het volgende:
Hier heeft het niet geregend, zie ik nu.
Hey!quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:53 schreef Sjowhan het volgende:
Oi Jackson!
Ik heb gister mijn persoonlijk record verbeterd. Ik stond nog net niet in de top 10...quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Hey!
Laten we hopen op een productief Fok!dagje![]()
Whehe... ik heb wel tijden in de top10 gestaan van dagposters toen ik stage hadquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb gister mijn persoonlijk record verbeterd. Ik stond nog net niet in de top 10...![]()
Hier net wat regen en nu weer volop zon maar erg benauwd.... Airco dus maar aanquote:
liedjequote:
Hier is het nu niet benauwd, kan ik straks tenminste even joggen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Hier net wat regen en nu weer volop zon maar erg benauwd.... Airco dus maar aan![]()
Mja, uit ONZ meegekregenquote:
Liedje klinkt zo apart vind ikquote:
Joggenquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hier is het nu niet benauwd, kan ik straks tenminste even joggen.
Precies... Ik wil jou nog wel een keer zien rondwaggelen met een stel veren op je kont...quote:
ik krijg er een "Kylie give me one more change, lets go out and dance" deja vu bijquote:
Ik doel op het woord "liedje"quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik krijg er een "Kylie give me one more change, lets go out and dance" deja vu bij![]()
Neuken ?quote:
Het is maar net wat je leuk lijkt. Wat zou ik daavoor terugkrijgen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies... Ik wil jou nog wel een keer zien rondwaggelen met een stel veren op je kont...![]()
muziekstuk danquote:
vies is niet altijd niet lekkerquote:
Okquote:
eerst me werk, FOK komt op de 2de plekquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Hey!
Laten we hopen op een productief Fok!dagje![]()
Same here..... maar niet echt druk vandaagquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
eerst me werk, FOK komt op de 2de plek
Mijn eeeuwige bewondering en admiratie...quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het is maar net wat je leuk lijkt. Wat zou ik daavoor terugkrijgen?
Dat is geen kleinigheidquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn eeeuwige bewondering en admiratie...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |