Daar ben ik het ook mee eensquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:24 schreef Thomzzzzz het volgende:
hahahaha wat een kutmuziek jezus heej... wel een toffe sneller drummer, die had beter een goeie hardcore band kunnen zoeken...
Behalve dat...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:36 schreef Desensitized het volgende:
Daar ben ik het ook mee eensHardcore rules
![]()
![]()
Ik dan wel weerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:39 schreef Zanderrr het volgende:
Het is wel goed gespeeld, maar het is mij ook iets te kazig. Sowieso hou ik niet echt van die 'ridders en draken'-metal.
niemand?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:36 schreef morgane het volgende:
ik heb een probleempje met m'n versterker, ik weet niet of iemand anders ook een Line 6 Spider II heeft toevallig? Als ik switch tussen verschillende channels, zit er automatisch phaser en echo op, ook als beide knoppen op 'off' staan. Dan moet ik ze eerst een eindje open en weer dicht draaien wil het weg zijn, en dat duurt veel te lang als ik tijdens een liedje bijv. van clean naar metal wil ofzo. Heeft iemand hier toevallig wat op gevonden?
Misschien een hele domme vraag, maar heb je Line6-userforums ook afgestruind? Misschien komt het probleem vaker voor...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:11 schreef morgane het volgende:
hmm..'even terug naar de winkel' is makkelijker gezegd dan gedaan, ik heb 'm gekocht in Ibbenburen oid in Duitsland, 3 uur rijden ofzo. Ik las in vorige gitaartopics dat er wel meer mensen zijn met een Spider btw![]()
al vaker langsgekomen:) geniaal. Oeh ik zie dat die gaste die die filmpjes maakt wat nieuwe heeft:'quote:
bedankt! ik had zelf al wel een stuk uitgezocht, maar hier zijn een paar akkoorden anders, en al een goede rode draad om zelf akkoorden van uit te zoekenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:48 schreef Zanderrr het volgende:
Hier staat een aardig gitaararrangement van Miles' "Blue in Green", trouwens:
http://www.wholenote.com/default.asp?iTarget=http%3A//www.wholenote.com/cgi-bin/page_view.pl?l=4304&p=1&a=0
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:52 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Misschien een hele domme vraag, maar heb je Line6-userforums ook afgestruind? Misschien komt het probleem vaker voor...
hahahha hoe vetquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:28 schreef Jorikjet het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=56TqnexgzIA&mode=related&search=
hahahaa
De eerste keer met z'n 2en, uit nood geboren. We waren al gevraagd en hadden al toegezegd, voordat we wisten dat 3 vd 5 bandleden op vakantie gingen in die periode. Beetje lomp dus. In ieder geval gaan we het gewoon maar doen, en we zien wel of het wat wordt. Geen drummer, pianist en solo- gitarist. Slechts ik en zij, 2 acoustische gitaren en 2 stemmen. Sampletje zal ik daar laten maken, en als ik tevreden ben even plaatsen. Ik reken er eigenlijk niet op....Ik wil m'n band!!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:10 schreef Thomzzzzz het volgende:
Klinkt singer/songwriterachtig... met z'n tweetjes, samen spelen en zingen... audio samples?
Dit is het slechtste verkooppraatje ooit: huldequote:Op zaterdag 22 juli 2006 05:05 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ik kots alles onder!
Trouwens, een gitaar die ik vorig jaar nog als brandhout bestempelde heb ik met mijn afstelskills vanmiddag gepimpt. Toch wel een relaxte gitaar voor een beginner! Een kopie van de ibanez RG, met een "Licenced by Floyd Rdse Pats" (ja) brug die ontstemt als een gek. Alleen zijn de pickups niet echt F-spaced, denk ik
. Dat pooltje onder de e zit meer bij de B. Ik vraag me af waar de body van is, het deed me een beetje denken aan alder maar volgens mij is het gewoon multiplex!
Oja, en toen ik iemand op MSN vertelde dat ie best lekker speelt, knapte de D snaar in eens!! Bij die teringbrug nog wel, breek dan in het midden, kreng! Ik heb teveel zonden begaan en god straft mij
Edit: Dus ja, als iemand nog een gitaar moethij heeft lelijke doodshoofden op de voorkant die er van een afstandje vet uit zien. Ik zal eens een foto van mijn gear maken en posten, komen er in dit topic nog eens interessante gitaren langs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |