Wij gaan zondag weer, in de verhuisde en verbouwde Melody Linequote:Op donderdag 20 juli 2006 13:01 schreef ViolentGod het volgende:
Vanavond weer lekker repeteren. Bassist inwerken.![]()
Ik hoop dat het dan al een beetje afgekoeld is.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:39 schreef -Beer- het volgende:
Zometeen even de solo van 'Nothing Else Matters' leren.![]()
Noem eens een goeie, ben niet zo thuis in die bandsquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:04 schreef Doodmetaal het volgende:
[..], leer ac/dc of guns 'n roses solo's
Dat is wellicht nog wat te hoog gegrepen voor mijquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:25 schreef Doodmetaal het volgende:
whole lotta rosie.
http://video.google.nl/videoplay?docid=7993269812060654308&q=ac%2Fdc
Goed hoor dat die jongen dat kanquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:25 schreef Doodmetaal het volgende:
whole lotta rosie.
http://video.google.nl/videoplay?docid=7993269812060654308&q=ac%2Fdc
haha ja het is een sukkel die ook nog de nodige foutjes maakt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:20 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Goed hoor dat die jongen dat kan
Het is alleen zoo kansloos voor de webcam laten zien wat je wel allemaal niet kan!
Zoek een band, stap op het podium
Die middelvinger slaat ook helemaal nergens op
Rennen ???quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:34 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
haha ja het is een sukkel die ook nog de nodige foutjes maakt.
Angus Young is stoerder aangezien hij tijdens het spelen ook het podium op topsnelheid rondrent.
huppelen/vallen/rennen/springen hij draait er zijn hand niet voor om.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Rennen ???
Volgens mij is het meer huppelen
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:48 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
huppelen/vallen/rennen/springen hij draait er zijn hand niet voor om.
Die is niet zo moeilijk...quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:39 schreef -Beer- het volgende:
Zometeen even de solo van 'Nothing Else Matters' leren.![]()
koop voor 18 euro een ventilator bij de blokker/marskramerr, doet wonderenquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:14 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Die is niet zo moeilijk...
Het is echt te warm om te spelen, het drupt me letterlijk van mn hoofd... het is 37 buiten, en 29,5 binnen... belachelijk!![]()
Ook een goeie podiumact!quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:13 schreef Jorikjet het volgende:
ik eet poep
http://www.gibson.com/Pro(...)c%20Guitars/LesPaul/quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:17 schreef search64 het volgende:
Is er een site waarop de verschillen tussen de types LP worden uiteengezet? Wat is bijvoorbeeld het verschil tussen een standard en een classic?
ha dat doet me denken aan zo'n filmpje van zo'n metal head ofzo, die zo naakt staat te dansen, dan gaat poepen en zichzelf helemaal onder smeert en er mee gaat smijtenquote:
Gatver ja, die heb ik ook gezien. Uiteindelijk wordt hij afgevoerd door de politie.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:55 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ha dat doet me denken aan zo'n filmpje van zo'n metal head ofzo, die zo naakt staat te dansen, dan gaat poepen en zichzelf helemaal onder smeert en er mee gaat smijten![]()
De Standard is een moderne versie van de Les Paul. De classic is een jaren 60 LP heruitgave, met dunnere hals, elementen zonder kapjes en kunstmatig vergeelde positiemarkeringen en tuners.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:17 schreef search64 het volgende:
Is er een site waarop de verschillen tussen de types LP worden uiteengezet? Wat is bijvoorbeeld het verschil tussen een standard en een classic?
Ghehehe ik heb die gitaar, nooit over nagedacht dat het echt met die reden gedaan is...quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:59 schreef Hammet het volgende:
[..]
De Standard is een moderne versie van de Les Paul. De classic is een jaren 60 LP heruitgave, met dunnere hals, elementen zonder kapjes en kunstmatig vergeelde positiemarkeringen en tuners.
Mwa, ik vind dat ac/dc nou niet zo'n geweldige solo's heeft over het algemeen. Guns 'n Roses welquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:04 schreef Doodmetaal het volgende:
[..], leer ac/dc of guns 'n roses solo's
http://video.google.nl/videoplay?docid=-296615450959032394&q=sin+city+youngquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:12 schreef DuranK het volgende:
[..]
Mwa, ik vind dat ac/dc nou niet zo'n geweldige solo's heeft over het algemeen. Guns 'n Roses welEn ik kan little wing van jimi hendrix spelen, moet alleen nog ff de slordigheid uit mijn spel halen
![]()
Ik weet dat ik gitaar spelen nog wel "leuk vind". Alleen ik wil het op acoustisch houden.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:29 schreef TeleluvR het volgende:
Voor 200 euro kun je je toch geen buil vallen. Weeg het af tegen hetgene wat je normaal met dat geld zou doen... Een weekend zuipen ofzo!![]()
Zij vindt van niet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:26 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Heb je zijn vriendin wel eens gezien? Die ziet er juist beter uit met een blauw oog hoor
Doe alles van tabs, of leer het van onze andere gitarist, die doet ook veel op het gehoor.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:46 schreef Thomzzzzz het volgende:
Cool, oldschool dusValt mij altijd tegen, ik kan erg goed gokken welke noten waar zitten als ik het hoor, gevoelsmatig... maar ik heb zeker geen absoluut gehoor, dus ik moet gokken/ vaak luisteren en uit mijn hoofd leren!
Eind vorig jaar naar Dream Theater... John Petrucci gooit er ook wel redelijk wat noten per minuut uit... pfff ik heb met verbazing staan kijken... ik kende de muziek niet echt, had wel eens wat gehoord en kon het me haast niet voorstellen... sommige mensen zijn echt kunstenaars met hun instrument, en dan ook nog zo ontspannen en super relaxed rondlopen, lekker spelen en beetje gekken met 't publiek... fantastisch!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:14 schreef Desensitized het volgende:
Yngwie snel?? Check dan Paul Gilbert eens, die is snel!
Grapje, neem ik aan? Het is echt lachwekkend.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:45 schreef Desensitized het volgende:
Muziek is ook super!! Zeer goede band!![]()
hahahaha, dit is muziek net als de intro van power rangers, en dat is niet positief bedoeltquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:45 schreef Desensitized het volgende:
Muziek is ook super!! Zeer goede band!![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:28 schreef Neidropje het volgende:
deze gasten zijn pas snel (vind de muziek verder niks, maar he knap is het wel):
Dragonforce
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |