je had je goed kunnen vermaken bij de bikini car washquote:Op maandag 31 juli 2006 23:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Als die vrouwen ook zo zijn weten we waar we heen moeten volgend jaar![]()
Van filo & peri dus. Niet beroerd zegquote:Now playing:
01-ordinary_moment__main_mix-tgx.mp3
Ik betwijfel hetquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:06 schreef DreamAway het volgende:
[..]
je had je goed kunnen vermaken bij de bikini car wash
137 Beats Per Second! Terrrooooooorrrr!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dood hier
2de Ableton mix. Nu heb ik render to disk gedaan. Kwaliteit is 320Kbps, aangezien de meeste tracks bij Beatport gekocht zijn in het verleden. Alles 137.0 bps.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
07. Way Out West - Don't Forget Me (Riley & Durrant Remix)
Hmm vreemd hij had tegen me verteld dat ie was gestopt met draaien.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:27 schreef Veersesmurf het volgende:
DJ Precision - Crystal Clouds 3rd Birthday 01Aug 2006
Wat een heerlijke mix![]()
Dat doet ie altijd hoorquote:Op maandag 31 juli 2006 23:11 schreef jackson het volgende:
Ik hoorde meer positieve reacties ovet het feest en las op artyFlock! dat Schulz echt een meesterset gegeven moet hebben!
Die smilie spreekt boekdelen.quote:
ja, daar ben ik ook erg blij mee!!!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:54 schreef Veersesmurf het volgende:
Een paar topics terug had ik het over 2Devine - Black Is The Colour (Coco Mix). Nu zie ik dat hij wordt gedraaid door Ferry (op Nature One) en door Above & Beyond in hun laatste TATW![]()
Mooi werk dat het nummer nu ook door andere dj's is 'ontdekt'![]()
Vast niet zo erg als control freak bij Armin... Hij had em er weer opliggen tijdens Nature 1. Volgens Tomaz draaide Armin wel een goeie set. Heb de TL gezien maar die maakt me nu niet echt blij, zal hem binnenkort eens luisteren. Als Tomaz zegt dat het feest was moet et wel zo zijnquote:
is dat zoquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Als Tomaz zegt dat het feest was moet et wel zo zijn
Nee, want hij zal wel 5l pils in de pens hebbenquote:
Ik bedoel dat er weer een versie van Synaesthesia isquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Vast niet zo erg als control freak bij Armin... Hij had em er weer opliggen tijdens Nature 1. Volgens Tomaz draaide Armin wel een goeie set. Heb de TL gezien maar die maakt me nu niet echt blij, zal hem binnenkort eens luisteren. Als Tomaz zegt dat het feest was moet et wel zo zijn
quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, want hij zal wel 5l pils in de pens hebben![]()
Met z'n allen naar de AStA! Tralalalallaal! Nog veel plezier daar hp!quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:07 schreef hp22 het volgende:
Zo, dit gaat hard hier
Nog even de groeten uit Cha-Am, Thailand! Heb een lange reis voor de boeg, nog 3 uur met de bus naar Bangkok en dan nog 11 uur vliegen maar het is top hier
Leuke reports beat en daantje, zaterdag ben ik er weer bij!
Voor mij geen asta overigens vanwege een BBQ later die avondquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:27 schreef m-kay het volgende:
[..]
Met z'n allen naar de AStA! Tralalalallaal! Nog veel plezier daar hp!
Verhip! Dat is zaterdag al men!quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:27 schreef m-kay het volgende:
[..]
Met z'n allen naar de AStA! Tralalalallaal! Nog veel plezier daar hp!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |