Je maakt je eigen kind maarquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:35 schreef Isabeau het volgende:
Heb je dan ook een kind voor mij? Ik ken alleen kinderen die ouder zijn dan 12.
Dat wordt dan nog even wachten op Land van Ooit. Negen maanden aflevertijd als het snel gaat...bagger service.quote:
Dan word ik heel misselijk, dat wil je niet meemaken....quote:
Met mijn buik zekerquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:33 schreef Liejannuh het volgende:
Trampoline springen in Scheveningen?
Gegarandeerd goed voor heel veel lol!
Owja! Dat is wel een punt!quote:
En dan die vellen omhooglaten waaien zodat ik ze tegen mijn kop krijg en met ambulance en hersenschudding afgevoerd wordenquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:33 schreef Liejannuh het volgende:
Trampoline springen in Scheveningen?
Gegarandeerd goed voor heel veel lol!
Whehehe, Bert heeft nooit wat gezegd over dat ik geen mensen mee mocht nemen naar het winkeltje van de trouwjurk om hem te laten zienquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:28 schreef Pandorah het volgende:
Punniken? Dan ga ik liever figuurzagen geloof ik
En trampolinespringen in Scheveningen lijkt mij wel geinig. Ik mocht dat vroeger nooit![]()
![]()
Of iets totaal anders: in A'foort zijn in dat weekend de musea gratis. Daar kunnen we uit kiezen. Of het is mogelijk om een rondvaart te doen door A'foort. Zie de site van de VVV. Ik ga nog wel even verder peinzen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |