Gotta keep up!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:32 schreef Puppi het volgende:
Wat een soap-niet?
Emily is in het echt met Holden getrouwd.
Zie o.a. hier.
Ik had gisteren net de laatste minuten gemist. Tenminste, ik hoorde Lucy gillen, maar toen was ik nog niet bij m'n tv dus ik kon het net niet zien. En vanmorgen ben ik het vergeten te kijkenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:48 schreef SeaOfLove het volgende:
Van mij mag die verhaallijn rond Lucy nu wel afgelopen zijn....boeit me weinig
Daar waar ze zitten stortte inquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:42 schreef Foeske het volgende:
[..]
Ik had gisteren net de laatste minuten gemist. Tenminste, ik hoorde Lucy gillen, maar toen was ik nog niet bij m'n tv dus ik kon het net niet zien. En vanmorgen ben ik het vergeten te kijken![]()
Maar waarom gilde ze?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:52 schreef Vivi het volgende:
Katie is juist leuk
Ik vind Jennifer net een wassen beeld.
Ik vind Katie en Jennifer allebei heel mooi!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:45 schreef Danaa het volgende:
Jack en Carly !
Inderdaad DarkElf; Katie is beter dan die roodharige Jennifer!!
Ja, die Jennifer die met Bryant ging was ook heel leuk!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:52 schreef Sasandra het volgende:
Ik vond de oude Jennifer toch een stuk leuker.En mooier.
Zekers, bij mij ook! Ook Jessica Dunphy (Alison) is een goede actrice, ze heeft een Emmyprijs gewonnen voor de beste jonge actrice ofzo, in ieder geval een nominatie voor een emmy.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:35 schreef someone24 het volgende:
De oude Jennifer ,Kim Onasch, vond ik persoonlijk niet zo goed als Jennifer Ferrin ( deze Jennifer)
Kim Onasch was in atwt zeer slecht in het acteren, alleen met de dood van Bryant was ze even goed!
Jennifer Ferrin daarin tegen, oke was even wennen toen ze haar debuut maakten, maar nu staat ze zeker hoog in mijn lijst met beste actrice in ATWT ( bovenin ofcourse Carly)
Oeh, en wat voor Chris...Paul Korverquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:04 schreef Ticootje het volgende:
abby was echt leuk, die had weer wat met chris.
Vandaag was een toffe aflevering..wel zielig voor Katie. Maar ze had gewoon eerlijk moeten zijn, direct toen ze in Oakdale aankwam 2 weken geleden. Waarom altijd deze weg kiezen? Ok, dat is om het spannend te houden voor de soap.quote:
Waarom is Jennifer achterlijk dan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:56 schreef Danaa het volgende:
Mike & Katiedaar hoop ik op jammer van die 8erlijke Jennifer
![]()
Lucy en Raf ingestortoverleven ze het??
Misschien was het zoenen met Dusty wel geen acteren, zij heeft toch iets IRL met Dusty gehad? Vandaar dat het waarschijnlijk natuurlijker overkomt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:50 schreef brown_eyed_girl het volgende:
Persoonlijk vind ik de nieuwe Jennifer veel mooier (ben jaloers op dr haar) en veel natuurlijker acteren. Die oude Jennifer acteerde heel slecht. En Lucy kan nu inderdaad beter acteren dan een tijdje terug met Aaron. Ik weet nog dat het me irriteerde hoe ze Aaron kuste, zeer onnatuurlijk. De manier waarop ze Dusty kust is veel beter. Maar ja, wie zou het nou erg vinden om Dusty te zoenen
.
Ik vind haar gewoon geen leuk personage... irriteer me aan haar.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:58 schreef Mirri het volgende:
[..]
Waarom is Jennifer achterlijk dan?
Edit: best wel kortzichtig, misschien moet men wat meer met een open blik kijken.![]()
Ik ook, en ik vind dat ze een beetje een paardenhoofd heeft (te langwerpig), dat irriteert me ook.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:22 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ik vind haar gewoon geen leuk personage... irriteer me aan haar.
Hé Marvellous jij ook hierquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:30 schreef Marvellous het volgende:
Ik vind Jennifer juist een van de betere actrices van atwt.
Misschien is ze niet perfect, maar wie is dat wel??![]()
Jaaa die ookquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:39 schreef Marvellous het volgende:
Jaja ik volg ook atwt...
Weet je wie pas een stom personage is??? JULIA!!!![]()
Echtquote:Op zondag 13 augustus 2006 09:59 schreef Toedels het volgende:
Ik las van de week ergens dat Lucy het in het echt 'doet' met Simon.
Zodat Katie zijn hart wéér kan breken?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:56 schreef Danaa het volgende:
Mike & Katiedaar hoop ik op jammer van die 8erlijke Jennifer
![]()
Geen énkele relatie duurt voor eeuwig in ATWT. Er gaan sowieso hart gebroken wordenquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zodat Katie zijn hart wéér kan breken?
Ja joh, het is idd maar een heel kleine stap van de dochter van Bar Bar naar de moeder van Holden, dat kan gewoon door dezelfde actrice gespeeld worden!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:39 schreef Mirri het volgende:
Zou als ik jullie was niet zo praten over de actrice Jennifer Ferrin, alleen maar omdat jullie misschien voor Katie zijn in de strijd om Mike. Als ze een andere rol had gespeeld zonder concurrentie, bijvoorbeeld Emma, dan wordt dat ook niet gevonden.
Dat wordt best spannenedquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:38 schreef Koningin het volgende:
Ben benieuwd hoe het Emily - Barbar verhaal nu gaat lopen!
Zo, behoorlijk ja! Stom ventje.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:16 schreef SeaOfLove het volgende:
Die JJ werkt me echt zwaar op de zenuwen![]()
Wat is daarmee aan de hand? Net 2 weken op vakantie geweest dus heb wat gemistquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:38 schreef Koningin het volgende:
Ben benieuwd hoe het Emily - Barbar verhaal nu gaat lopen!
Bar heeft huisarrest, maar die heb een pot pillen mee genomen uit dat gekkenhuis. Die pillen moeten ervoor zorgen dat de mensen een beetje meewerken. Die stopt ze in Emily d'r thee om d'r vervolgens naar Rosanna te sturen om dingen van Cabot op te hangen, te verplaatsen, te gooien, etc. Volgens mij is het om Will thuis te krijgen, maar ik weet het niet zekerquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:39 schreef flubub het volgende:
[..]
Wat is daarmee aan de hand? Net 2 weken op vakantie geweest dus heb wat gemist
de schrijvers wisten zeker niets beters dan steeds de regel te herhalen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:55 schreef Koningin het volgende:
Als ik nog één keer hoor: "But you promissed him" dan ga ik echt schreeuwen, wat een zeik mens zeg.
Yep, ze heeft de illusie dat wanneer Rosanna Will het huis uitgooit, hij dan weer bij Hal en haar komt wonen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 07:56 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Bar heeft huisarrest, maar die heb een pot pillen mee genomen uit dat gekkenhuis. Die pillen moeten ervoor zorgen dat de mensen een beetje meewerken. Die stopt ze in Emily d'r thee om d'r vervolgens naar Rosanna te sturen om dingen van Cabot op te hangen, te verplaatsen, te gooien, etc. Volgens mij is het om Will thuis te krijgen, maar ik weet het niet zeker![]()
Precies, Hal die er wederom blijk van geeft geen ene lor om zijn vrouw te geven. Hij zou toch moeten weten dat het een beetje verdacht is, die plotselinge vriendschap tussen Barbara en Emily.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:58 schreef AngieLoves het volgende:
iedereen ziet toch dat Emily niet dezelfde Em is?? Een griepje en dat lopen zieken bij Rosanna ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |