quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:58 schreef AngieLoves het volgende:
iedereen ziet toch dat Emily niet dezelfde Em is?? Een griepje en dat lopen zieken bij Rosanna ...
Ook vreemd dat ze alles precies kan onthouden wat Barbara haar influistert, maar voor de rest niks. Oh wacht... soap, he?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:47 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het wel raar dat Emily niet continu raar doe. Alleen na medicatie en in de tijd dat ze in Fairwinds is. Afgezien daarvan doet ze normaal.
Jeetje dat hoor ik ook pas voor het eerstquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:04 schreef Urnie het volgende:
[..]
Zo, behoorlijk ja! Stom ventje.
Van jouw avatar word ik ook een beetje zenuwachtig overigens.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:45 schreef Moja het volgende:
Ja hoor, Julia nog een keer: "But you promised JJ"![]()
![]()
![]()
Nee dat bedoelde ik dus net niet..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:05 schreef Stamp_Kip het volgende:
Ben het helemaal met je eens
Super actrice, daaom hebben we ook een hekel aan dr omdat ze het zo goed overbrengt
een vriendschap tussen Bar en Emily klopt niet...dat weet iedereenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:10 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
![]()
Bar heeft d'r pillen gegeven. Maar als je niet weet dat Bar dat heeft gedaan...
Klopt, maar dat kan ook gebeuren als... euhm.. Emma Bar en Em allebei pillen geeftquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:59 schreef AngieLoves het volgende:
[..]
een vriendschap tussen Bar en Emily klopt niet...dat weet iedereen
Dat zou ongeloofwaardig zijnquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:00 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Klopt, maar dat kan ook gebeuren als... euhm.. Emma Bar en Em allebei pillen geeft![]()
We hebben het wel over de vrouw van Hal en zijn psychopathise exvrouw die eigenlijk behandelt hoort te worden, maar huisarrest krijgt in het huis van haar ex, die graag haar zoon terug wil, die haar schoondochter ooit eens heeft vermoord omdat zij dat graag wilde, maar die woont bij haar andere zoon en schoondochter, die schoondochter had een kindje, die is ontvoerd geweest door de ex van die vrouw en tegelijkertijd opa van dat kind, die niet is omgekomen in een ontloffing, en daarom stuurt ze de nieuwe vrouw van haar ex op haar zoon en schoondochter af om ervoor te zorgen dat haar andere zoon de schuld krijgt van het opfokken van de schoondochter zodat hij thuis komt wonen bij zijn psychotische ex. En de nieuwe vrouw krijgt ze zover door pillen, uit het tehuis die ervoor zorgen dat mensen lekker meegaand zijn, in de thee te mikken.quote:
Is inderdaad oud nieuwsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:03 schreef Jeanne_Darc het volgende:
MIsschien is dit oud nieuws -zo ja, sorry, ik las in Weekend dat de originele Hal Munson, Benjamin Hickinson afgelopen juli om het leven is gekomen door zelfmoord. RIP Benjamin.
Wie is Duke Kramer?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Is inderdaad oud nieuws.
Wat ik weer niet wist is dat Duke Kramer (zijn eigen naam weet ik zo snel niet) alweer 4 jaar geleden is overleden op 40-jarige leeftijd.
De zoon van John Dixon en???quote:
Aha, ook gek.... Lien kan ik me nog wel herinneren, maar Duke niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
De zoon van John Dixon en???
Duke had een relatie met Lien Hughes, de dochter van Tom...
(ik kijk al ATWT een jaar of 18 inmiddels, toen het nog op SKY werd uitgezonden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |