Zou best eens kunnen, ik heb Joe Jackson dit eergisteren nog live horen spelen in Paradiso, geweldig!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:37 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Joe Jackson - Is She Really Going Out With Him?
Mousse T - Horny, geen honey dus.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:24 schreef Thomper het volgende:
Hoorde vandaag op het tankstation een prima nummer. Echter, geen idee van de titel meer, alleen deze vijf woorden van wat als een refrein klonk.
"Honey honey, honey honey honey", met een pauze na de tweede honey. Iemand?
Goed mogelijk, maar er zijn echt tientallen nummers met die sample uit Si Oh Nene erin, zelfs vandaag de dag blijven ze die gebruiken...quote:
Ik heb het al, het was LA Stylequote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:41 schreef Molluck het volgende:
[..]
Goed mogelijk, maar er zijn echt tientallen nummers met die sample uit Si Oh Nene erin, zelfs vandaag de dag blijven ze die gebruiken...
En Joe Jackson - Is she really going out with him is het ook niet. Wel een leuke plaat trouwens. Dit nummer is niet echt bekend. Althans voor mij was het de eerste keer dat ik het hoorde. Ik denk dat je de uitzending hebt moeten horen om het te weten aangezien mijn omschrijving niet erg duidelijk is.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:07 schreef numbr het volgende:
Gisteren (donderdag 20 juli) werd er op radio 1 tijdens de tour de france een nummer gedraaid (rond 4 uur denk ik). Ik weet niet meer hoe het precies ging maar er werd veel in gezongen terwijl er alleen een ritme werd gespeeld, dus verder geen instrumenten. Ook kwam er veel oehoeh e.d. in voor. Het leek me een al wat ouder nummer. Weet iemand welk nummer dit is? Oh en het is niet Michael Jackson.
Ik was even bang dat je de Crazy Frog bedoelde, maar ik denk dat je deze zoektquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:54 schreef J-Will het volgende:
ik zoek een nummer met allemaal onzin tekst, ongeveer zo:
" a riggy ding ding ding ding dingeding,
a riggy dong dong dongedong,"
etc.
Het heeft Spaanse tekst erin en er was een clip met meiden en zingende watermeloenen ofzo.
Rockefeller - Do It 2Nite ?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:30 schreef Kanogor het volgende:
Hoe heet de remix van
"Baby we can do it, take the time to do it right" of zoiets, wat je de laatste tijd wel vaak hoort.
Google en LimeWire vinden alleen de originele en zo'n lame remix met Whitney Houston ofzo.
Tatarola - Who Is Calling?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:23 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik zoek een nummer uit de Megamix van Sensation Black 2006. rond de 11 minuten hoor je een beetje buitenlands gebrabbel en dan i don't know en dan hoor je het geluid wat uit je boxen komt als je telefoon er dicht bijkomt. Klinkt beetje vaag maar het gaat dus om het nummer met die telefoon piepjes.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:16 schreef pvc_boer het volgende:
in dit filmpje hoor je een liedje.
Wie kan mij aan de titel helpen hiervan?
1000 maal dank voor de gene die mij hieraan kan helpen.
Ik weet dat het uit Oceans Twelve komt en je het op internet kunt vinden als Breakdance Beat (met zoekterm Oceans Twelve erbij uiteraard)quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:18 schreef Soap het volgende:
Ik ben opzoek naar de naam en artiest van het nu volgende sampletje:
http://home.wanadoo.nl/ikbenhidde/sample-tv.mp3
Ik heb dit stukje vanaf de tv opgenomen omdat ik echt hopeloos opzoek ben naar de naam.
Misschien dat iemand het weet![]()
http://www.azlyrics.com/lyrics/spillcanvas/breakaleg.htmlquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:16 schreef Orealo het volgende:
Ik zoek ook nog steeds 't nummer wat onder deze google video staat :
http://video.google.nl/videoplay?docid=3992494207881183980
Beelden moet je maar even overeen kijken, ik ben echt alleen maar geintreseerd in het liedje!
Arcee, je bent geweldig, dankjewel!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:21 schreef Acree het volgende:
[..]
http://www.azlyrics.com/lyrics/spillcanvas/breakaleg.html
Gewoon even met Google op de lyrics zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |