Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
]quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:49 schreef WinnekeLeen het volgende:
Pour Sannelie:
Paul Johnson - Get Get Down
![]()
Fatboy Slim - Apachequote:Op woensdag 19 juli 2006 20:24 schreef Allure_ het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=JQ0eGM9MkHg
Het laatste nummer, rond de 1:40.. iemand enig idee hoe die heet?
En nee, niet de eerste die kennen we onderhand wel.
Is dat niet Switch- A Bit Patchyquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:24 schreef Allure_ het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=JQ0eGM9MkHg
Het laatste nummer, rond de 1:40.. iemand enig idee hoe die heet?
En nee, niet de eerste die kennen we onderhand wel.
Jaaa, idd, dat is hem! Bedankt voor de correctie, maar geef toe dat het een flinke rip-off is van Fatboy Slim...quote:
Ben ik helemaal met je eensch....quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:39 schreef WinnekeLeen het volgende:
[..]
Jaaa, idd, dat is hem! Bedankt voor de correctie, maar geef toe dat het een flinke rip-off is van Fatboy Slim...![]()
Shanice - I love your smile?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:35 schreef BlueCurl het volgende:
ik zoek een nummer van een artiest van tijdje gelee. ben ff titel kwijt. ik heb geen idee hoe je de artiest naam schrijft maar je spreekt het uit als "sjenies" is wel bekend nummer wat iedereen kan meezingen ongeveer...
Hey, je moet wat om in deze generatie begrepen te wordenquote:
ja, die 15-jarige van tegenwoordig, wie wil daar nou niet bij in de smaak vallenquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:04 schreef Koepert het volgende:
[..]
Hey, je moet wat om in deze generatie begrepen te worden(en voor je kijkt, ja ik ben 21 ja, maar soms voel ik me 51 als ik sommige 15/16 jarigen hoor)
BEGREPEN dat is wat anders dan IN DE SMAAK VALLEN Slimmerik. Maar laten we kappen met die slowchatquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, die 15-jarige van tegenwoordig, wie wil daar nou niet bij in de smaak vallen
Super! Bedankt!quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:49 schreef WinnekeLeen het volgende:
Pour Sannelie:
Paul Johnson - Get Get Down
![]()
er is niet veel wat ze begrijpen, dus dat valt al snel in de smaakquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:19 schreef Koepert het volgende:
[..]
BEGREPEN dat is wat anders dan IN DE SMAAK VALLEN Slimmerik. Maar laten we kappen met die slowchat![]()
Shivaree - John 214quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:42 schreef woeshie het volgende:
Kent er iemand dat liedje uit de Kenzo reclame ?
Is reclame van Kenzo parfum, een meisje en jongen die in het water staan en een beetje rond mekaar heen draaien, wordt de laatste dagen vaak getoond op MTV.
Jamiroquai - Seven Daysquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zoek dat nieuwe nummer van Jamiroquai (denk ik). Het gaat over 'drop that bomb on me' of iets dergelijks. Wie helpt?
Seven Days In Sunny Junequote:Op donderdag 20 juli 2006 11:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zoek dat nieuwe nummer van Jamiroquai (denk ik). Het gaat over 'drop that bomb on me' of iets dergelijks. Wie helpt?
Kristoffer Ragnstam - Lonely Lanequote:Op woensdag 19 juli 2006 21:17 schreef Torio het volgende:
Ik ben op zoek naar info over een nummer dat je tijdens een reclame hoort, waar een man in de lift stapt met een verkeerde bril op, en die dan verwisselt. Tijdens de reclame hoor je oa dit stukje text:
'no matter what your momma say, you need to follow me to the moon' ofzo
alvats bedankt
Marcel Woods - Advanced Goeie plaat!quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:50 schreef smvs het volgende:
Ik wil graag weten wat dit voor hakkeplaat is. Doelende op de eerste helft van de file en niet op die gast die de Marshall Masters er doorheen schreeuwt. BVD.
http://bas.texel.com/files
Thx morganequote:Op donderdag 20 juli 2006 12:13 schreef morgane het volgende:
[..]
Kristoffer Ragnstam - Lonely Lane
[url=http://www.ragnstam.com ]www.ragnstam.com [/url]
Is Ook Schitterend - Altijd wel iemandquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:30 schreef roediej het volgende:
ik zoek :
het refrein gaat zo ong:
want als het moet, weet je dan niet dat ik naast je sta, weet je dan niet dat ik alles voor je achterlaat...
dankje schatquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Is Ook Schitterend - Altijd wel iemand
Je google werkt niet
Gaat ie zo van: I can see clearly now, the rain has gone?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:56 schreef ThijsThijs het volgende:
Kan iemand mij het nummer geven van de 'Sunshine' Reclame van MTV?
Wat zal het met dit weer warm geweest zijn onder die steen zeg!quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:25 schreef RandomReader het volgende:
Ik ben op zoek naar een soort happy bubbeling liedje, je hoort steeds zo een carribean muziekje er doorheen en een neger ofzo steeds van "lift your leg up" ofzo! Weet iemand wat? Thnx!
Edit: Hij lijkt een beetje op shake your bam bam! van luc le blanc vs. mr. z
Ja ik snap dit niet hoor, als je al weet wat het refrein van het nummer is, is het dan echt zo moeilijk om dit even in te tikken op bijv. google!? Songtitels zijn echt wel (vaak) veel voorspelbaarder dan je mss denkt! Misschien moet ik er maar niet al te serieus op ingaan, het is immers al warm genoeg!quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:29 schreef Molluck het volgende:
[..]
Wat zal het met dit weer warm geweest zijn onder die steen zeg!
Zookey - Lift Your Leg Up
Sorry...quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:29 schreef Molluck het volgende:
[..]
Wat zal het met dit weer warm geweest zijn onder die steen zeg!
Zookey - Lift Your Leg Up
Ik heb het gedaan maar ik kwam echt niet op t goede uit...quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:43 schreef WinnekeLeen het volgende:
[..]
Ja ik snap dit niet hoor, als je al weet wat het refrein van het nummer is, is het dan echt zo moeilijk om dit even in te tikken op bijv. google!? Songtitels zijn echt wel (vaak) veel voorspelbaarder dan je mss denkt! Misschien moet ik er maar niet al te serieus op ingaan, het is immers al warm genoeg!![]()
Er is altijd wel iemand - IOSquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:36 schreef roediej het volgende:
een vriendin van me zoekt ook een nummer:
hij gaat zo: want als het moet weet je dan niet dat ik naast je sta weet je dan niet dat ik alles voor je achterlaat
You get what you give van de New Radicals?quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:34 schreef Orealo het volgende:
Ik hoorde 'm vanmiddag op de radio, en limewire werkt niet echt mee, ik heb 'm verkeerd gehoord denk ik, wat ik me kan herinneren is 1 zinnetje
"I've got the dreaming disease!"
Gezongen door een knul.
Ik denk dat ik de woorden verkeerd hebt, maar iemand die hier iets mee kan?
Je bent een schat.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:51 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
You get what you give van de New Radicals?
Het origineel schijnt van Doris Day te zijn, en stamt uit 1956...quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:04 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik zoek de 'doorsnee' uitvoering van Que Sera Sera, zoals die bijvoorbeeld ook vaak in stadions wordt gebruikt ( ik geloof met een vrouwenstem ). Volgens mij zijn er 100.000 covers van het nummer, maar ik zoek dus niet de Hermes House Band of een of ander gospelkoor
Alvast bedankt!
Panic At The Disco - I Write Sins Not Tragediesquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:36 schreef Misstique het volgende:
Ik hoor steeds een nummer op de radio, maar nooit de artiest en de titel..
Dit stukje tekst herinner ik me nog:
"Haven't you people ever heard of closing the goddamned door"
Kent iemand dit?
Panic at the Disco! - I write sins not tragediesquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:36 schreef Misstique het volgende:
Ik hoor steeds een nummer op de radio, maar nooit de artiest en de titel..
Dit stukje tekst herinner ik me nog:
"Haven't you people ever heard of closing the goddamned door"
Kent iemand dit?
ga ergens anders de boel verzieken, kneusquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:36 schreef roediej het volgende:
een vriendin van me zoekt ook een nummer:
hij gaat zo: want als het moet weet je dan niet dat ik naast je sta weet je dan niet dat ik alles voor je achterlaat
Michael Jackson - They Don't Care About Usquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:40 schreef WinIT het volgende:
Hallow mensen, ik ben hier pas sinds kort, maa rik zag net op NED 1 bij een muziekprogramma weer een stukje clip van Michael Jackson langs komen, ik ben al lang op zoek naar een nummer van hem. Ik weet alleen een stukje uit de clip, namelijk: dat hij een midden in een grote kring van mensen staat en dat hij daar staat te zingen, een paar mensen met grote trommels.
Iemand een idee wat ik bedoel? Laat et me maar weten: Alvast bedankt he!
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:14 schreef Loekje het volgende:
Ik zoek een nummer uit de Sensation white megamix. Het stukje is tussen de 22 min en de 23:15. Ik heb werkelijk geen idee van wie het is. Hopelijk hier iemand!?
Held!quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:24 schreef Molluck het volgende:
[..]
Phunk Electric - Video games crash (Touche Remix)
dat liedje is tof mên.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:40 schreef DuranK het volgende:
Ik zoek een nummer waar ik een verschrikkelijke hekel aan heb. Ik hoor het elke dag op de radio maar ik weet niet hoe het heet, en ik wil weten wat ik haat
1 zin gaat van "what a beautiful wedding"!!!!!
[edit]
Al gevondenPanic! At The Disco - I Write Sins Not Tragedies
![]()
![]()
![]()
Bodyrockers - I like the wayquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:01 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Ik zoek een nummer die ik laatst in op de radio hoorde. Heb het net een tijdje proberen te zoeken, maar zonder resultaat. Gelukkig hebben we Fok! nog
Het refrein gaat zeg maar zo:
Man schreeuwt: "I like the way she moves"
Gevolgd door een lekkere gitaar stukje.
Volgens mij is het een dance remix versie die ik bedoel... maar het origineel is ook welkom
Is dat niet gewoon The Roots met het nummer The Seed?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:57 schreef Heidi- het volgende:
Ja nu zoek ik een nummer
Ik zag hem pas op the box (I know) maar heb hem nog niet ergens anders gezien, ik kan me alleen iets van de clip herrineren :
Het was in een huis, met veel hout.. en er stonden 2 donkere mannen (ala Lenny Kravitz en sowieso 1 met een baard) gitaar te spelen en te zingen, ondertussen huppelde er een donker klein meisje door het huis...
Voor zover ik weet is hij gewoon van dit jr, dus niet heel oud
Oh excuuuse me, maar idd, thxquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:02 schreef Flibble het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon The Roots met het nummer The Seed?
Waarom denkt iedereen dat dat een nieuw nummer is? Is al jaren oud!![]()
Geweldig nummer, maar ik ken er geen remixen van... Ofja eentje, een remix met het Zwanenmeer, die werd gedraaid op de Victoria's Secret Fashion Show van 2005... mmmm VS Fashion Shooowquote:
Joe Jackson - Is She Really Going Out With Him?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:07 schreef numbr het volgende:
Gisteren werd er op radio 1 tijdens de tour de france een nummer gedraaid. Ik weet niet meer hoe het precies ging maar er werd veel in gezongen terwijl er alleen een ritme werd gespeeld, dus verder geen instrumenten. Ook kwam er veel oehoeh e.d. in voor. Het leek me een al wat ouder nummer. Weet iemand welk nummer dit is? Oh en het is niet Michael Jackson.
Starstylers feat Michy-Keep On Movingquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:35 schreef D-Vide.D het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer, ik zal het ff beschrijven..
Op de achtergrond hoor je het deuntje van 'Sash - Ecuador' , maar nu zingt er een vrouw doorheen.. was vorig jaar zomer een klein hitje volgens mij..
Alvast bedankt
Ik ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:07 schreef numbr het volgende:
Gisteren werd er op radio 1 tijdens de tour de france een nummer gedraaid. Ik weet niet meer hoe het precies ging maar er werd veel in gezongen terwijl er alleen een ritme werd gespeeld, dus verder geen instrumenten. Ook kwam er veel oehoeh e.d. in voor. Het leek me een al wat ouder nummer. Weet iemand welk nummer dit is? Oh en het is niet Michael Jackson.
Ganesha & Ragga D - Babaribaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:22 schreef stijn_ het volgende:
Ik zou graag het nummer/artiest willen weten van deze reclame en ook van die van de NOKIA 3250.
Nuke - Nanaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:11 schreef G-Mart het volgende:
Ik zoek een typisch jaren 90 dancenummer. Volgens mij is het een wessel van diepen productie net zoals nakatomi. Er zitten volgens mij geen echte lyrics in, het enige wat er in gezongen wordt is 'oh ne ne, oh ne ne, ne ne oh ne ne.' Beetje vaag maar beter dan dit kan ik het niet omschrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |