Je had hem al gevonden, lees ik? jouw muziek? testquote:Op maandag 24 juli 2006 13:01 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik zoek het nummer dat op dit moment redelijk vaak op SlamFM word gedraaid en gezongen word door een vrouw. Het refrein gaat iets van Odee, Odee.
Iemand enig idee?
Dario G - Carnaval de Paris.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:36 schreef KaiN het volgende:
Hoe heet dat nummer die met WK's altijd wel van toepassing is. Er komt geen zang in voor en alle landen ongeveer komen langs, zo ook doedelzakken. En als ik het deuntje moet typen zou ik zo denken:
La laaaaaaaaaaaaaaa, la laaaaaaaaaaaa, lala lala, lala laaaaaaaaaaaaaaaaaaa, (en dan gaat de toon omhoog) la laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, lala lala ..... euhm weet niet goed hoe ik verder moet gaan
Iig zoek ik dit nummer al een tijd dus hoop dat iemand het weet met deze vage omschrijving.
Dario G - Sunchyme?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:54 schreef youknowme het volgende:
Hey weet iemand hoe dat ''zomer''nummer heet van, hey yah mama met zo disco beat op de achtergrond.(ik bedoel niet die van k3 of outkast) ik hoor het gister avond op caz.
@ KaiN
Ik weet welke nummer je bedoelt zog er ook een tijdje na maar kon het ook niet vinden.![]()
Pakito - Living On Videoquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zoek er ook een. XFM draait geregeld een house nummer (beetje clubby), met als melodie halverwege een metaalachtig geluidje... Tata.. tatatata (toon lager) tata... tata.... Kan het niet beter uitleggen
.
Ik ben meer uitgegaan van het tatatatatataquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Metaalachtig geluidje?!. Toch bedankt
.
AY... AY... AY...quote:Op maandag 24 juli 2006 22:55 schreef Wilfret het volgende:
[..]
Olav Basoski feat. Michie One-Waterman
Daar ben ik zeer in geinteresseerd...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:10 schreef WinnekeLeen het volgende:
zoals de instrumentale versie van Forca van Nelly Furtado...
Smile, van Lily Allen.. Meende ik.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:01 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Sja hoe die precies gaat weet ik ff niet meer, maar iets met de gezellige tekst van "When you cry I smile" ofzoEn nee niet Enrique Iglesias, tis een vrouw
Laatste tijd heeeel vaak op de radio..
Iemand?
Is feitelijk het nummer dat Studio Sport gebruikte bij de hoogtepunten van Oranje tijdens het EK in Portugal he... Gemakkelijk te vinden met Limewire!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar ben ik zeer in geinteresseerd....
yupquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:50 schreef Mark het volgende:
[..]
Je had hem al gevonden, lees ik? jouw muziek? test
Mooi, dat was ook degene die ik zochtquote:Op zondag 23 juli 2006 04:51 schreef caradoc het volgende:
*edit*
Ben er na 3 dagen zoeken ( en nu pas hier posten) eindelijk achter, ik zocht "Maria Mena - Just Hold Me"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |