Inderdaad, want door osn bestaat de hond en het idee huisdierquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:31 schreef dafjedaf het volgende:
Mensen zijn ondieren.
Daarbij lijkt het me didactisch gezien onjuist. Das zo'n vent die zn hond ook naar zn plaats schopt als ie niet opschiet dus als ie ooit weer een fiets ziet vliegt die hond er meteen bovenop natuurlijk.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:25 schreef Spacehamster het volgende:
Het is niet de ergste mishandeling die ik ooit gezien heb, maar de uitvoering van deze is werkelijk opmerkelijk.
Euhm... Mjah... En waar heb je deze wijsheid vandaan als ik vragen mag?quote:
De Hond ja. Door ons zo gemaakt door te fokken en kruisen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:36 schreef whoops het volgende:
[..]
Euhm... Mjah... En waar heb je deze wijsheid vandaan als ik vragen mag?
quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:31 schreef dafjedaf het volgende:
Mensen zijn ondieren.
Als jij je hond moet trappen om m onder de duim te krijgen / houden ben je zwaar triest.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:41 schreef bin het volgende:
Eerlijk gezegd zou ik mijn hond ook een trap geven als hij zomaar de straat oversteekt zonder toestemming. Dat zijn gewoon dingen waar je heel streng op moet zijn, omdat die situaties net zo gevaarlijk zijn.
En als je denkt dat die hond daar iets van leert dan verdien je zelf ook een schop...quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:45 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Als jij je hond moet trappen om m onder de duim te krijgen / houden ben je zwaar triest.
Wormen zijn ondieren.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:29 schreef boekenworm het volgende:
Honden zijn ondieren.
En een trap gaat hem duidelijk maken dat het gevaarlijk is om de straat over te steken natuurlijk.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:41 schreef bin het volgende:
Eerlijk gezegd zou ik mijn hond ook een trap geven als hij zomaar de straat oversteekt zonder toestemming. Dat zijn gewoon dingen waar je heel streng op moet zijn, omdat die situaties net zo gevaarlijk zijn.
wees dan stil zou ik zeggen... inderdaad spreek die persoon mocht ie het weer doen op dat gedrag aan...quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:43 schreef Bill_E het volgende:
ipv een topic te openen spreek die persoon over zijn gedrag aan.. en laat ons met rust (ja ik weet dat ik het niet hoef te lezen en niet hoef te reageren
Dan heb jij duidelijk nog nooit een dominante reu van 60kg gehad. Iets anders doet hem niks hoor, en zo'n schop voelt hij zelfs nauwelijks. Het is niet alsof ik uit alle macht erop los ga trappen ofzo. Maar dat zijn nu gewoon situaties waarvan ze moeten weten dat dat niet kan. Verder ben ik ook totaal niet geweldadig tegen mijn honden ofzo, integendeel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:45 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Als jij je hond moet trappen om m onder de duim te krijgen / houden ben je zwaar triest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |