vetzakken hebben meer inhoud dan oppervlakte lijkt mij.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:12 schreef Tommeke het volgende:
[..]
+ oppervlakte in verhouding tot inhoud, als je oppervlakte groot is in verhouding tot je inhoud zeg maar, dan kan je je warmte beter kwijt volgens mij
Inderdaad. Iemand bewerken met photoshop is zó flauwquote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Inderdaad. Iemand bewerken met photoshop is zó flauw
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Inderdaad. Iemand bewerken met photoshop is zó flauw
flauw, ben net terugquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:18 schreef PsyCha het volgende:
[..]
nu gaat ze zeker een topicreport plaatsen.
Lief muisje ben er geboren, ben er weer terug gegaan voor studie, en ik kom er nu nog zeeeeeeer regelmatig...maar wonen doe ik er niet meer. Alhoewel ik wel twijfel om terug naar brabant te gaan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:15 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Verdorie. Hee, ik woon in de buurt...eh...meeten!
Een slanke-mensen-meet!
Oh, ik dacht..oh kut. Ik dacht dus, ja zie Breda-topic voor wat ik dacht. Kut!quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Lief muisje ben er geboren, ben er weer terug gegaan voor studie, en ik kom er nu nog zeeeeeeer regelmatig...maar wonen doe ik er niet meer. Alhoewel ik wel twijfel om terug naar brabant te gaan.
![]()
Ja.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:22 schreef DennisMoore het volgende:
Zijn mensen van beneden de rivieren gemiddeld dikker? Bourgondische schranspartijen enzo?
Moet je wel goed lezen moppiequote:Op woensdag 19 juli 2006 21:21 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Oh, ik dacht..oh kut. Ik dacht dus, ja zie Breda-topic voor wat ik dacht. Kut!! IK DACHT DAT JE ER WOONDE
!!!11eeinz
En ze hebben gekleurde permanentjes, lopen op van die halve klompjes enzo... en dan dat vette(quote:
lijkt me wel met hun carnaval enzoquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:22 schreef DennisMoore het volgende:
Zijn mensen van beneden de rivieren gemiddeld dikker? Bourgondische schranspartijen enzo?
Ook meer verbrand dan....quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:27 schreef onlogisch het volgende:
Dik = meer oppervlakte, meer oppervlakte = meer zon, meer zon = meer warm![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |