Altijd beelden van mensen wier metabolisme langzaam werkt. Elk uur, elke minuut.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:57 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Je zou mijn seksleven moeten zien...
Ik kijk niet graag naar dikke mensen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:57 schreef Lisanne__tje het volgende:
[..]
wat nou??? ik zeg gewoon dat jullie eens op een andere manier moeten kijken naar die mensen... veel mensen kunnen er niets aan doen... en ja... je hebt van die gevallen die de hele dag maar door eten...
VET IS EEN KEUZE.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:57 schreef Lisanne__tje het volgende:
[..]
wat nou??? ik zeg gewoon dat jullie eens op een andere manier moeten kijken naar die mensen... veel mensen kunnen er niets aan doen... en ja... je hebt van die gevallen die de hele dag maar door eten...
rot op met je dikke reetquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:57 schreef Lisanne__tje het volgende:
[..]
ze kunnen stoppen met eten, helemaal. dan val je vanzelf af.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:57 schreef Lisanne__tje het volgende:
[..]
Is de visualisatie van een groepsfoto van mensen wier metabolisme langzaam werkt niet overtuigend genoeg voor je?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Misschien. Heb je een preview online?
NIET voorzeggen!quote:
Op een waterbed?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:59 schreef mvdlubbe het volgende:
Is de visualisatie van een groepsfoto van mensen wier metabolisme langzaam werkt niet overtuigend genoeg voor je?
Uhhhuhhhh.... gaat toch heen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:57 schreef Lisanne__tje het volgende:
[..]
Komt door die zware kwaliteit katoen in dat shirt, natuurlijk!quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:03 schreef Eririn het volgende:
[afbeelding]
Hij heeft het vast ook dik vet zwaar warm![]()
Nou nog de vreetziektequote:Op woensdag 19 juli 2006 21:03 schreef Eririn het volgende:
[afbeelding]
Hij heeft het vast ook dik vet zwaar warm![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |