*Fotoboek kijkt*quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:48 schreef S1nn3rz het volgende:
sanne, je bent een lekker wijf
Nee geloof me dat is er absoluut niet! ook niet van zijn kant. Sommige mensen zijn van nature gewoon enorme eikels, daar kan jouw gedrag niets aan veranderen. Je MOET ermee omgaan in sommige gevallen. Hoe doe je dat nu?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:53 schreef PsyCha het volgende:
sexual tension. that's all.
waarom zeg je er dan niks van. De volgende keer als ie weer zo een hotmail-opmerking maakt gewoon tot 10 tellen en dan pas er wat van zeggen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:56 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
Nee geloof me dat is er absoluut niet! ook niet van zijn kant. Sommige mensen zijn van nature gewoon enorme eikels, daar kan jouw gedrag niets aan veranderen. Je MOET ermee omgaan in sommige gevallen. Hoe doe je dat nu?
Eens.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:48 schreef S1nn3rz het volgende:
sanne, je bent een lekker wijf en verder moet je niet zeiken.
Niets van zeggen en een keer met diezelfde managers gaan praten en uitleggen dat er niet met hem te werken valt, dat hij hinderlijk op je aan het letten is en daardoor zelf helemaal niet aan zijn werk toekomt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:56 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
Nee geloof me dat is er absoluut niet! ook niet van zijn kant. Sommige mensen zijn van nature gewoon enorme eikels, daar kan jouw gedrag niets aan veranderen. Je MOET ermee omgaan in sommige gevallen. Hoe doe je dat nu?
Had ik moeten doen, doe ik normaliter ook echter verandert er niets.. Zoiemand is en blijft een grote lul. Daar is niet mee om te gaanquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:57 schreef PsyCha het volgende:
[..]
waarom zeg je er dan niks van. De volgende keer als ie weer zo een hotmail-opmerking maakt gewoon tot 10 tellen en dan pas er wat van zeggen.
Als hij langsloopt een keer hard roepen: Hou nou eens je handen thuis, viezerik! werkt geheid...quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:01 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
Had ik moeten doen, doe ik normaliter ook echter verandert er niets.. Zoiemand is en blijft een grote lul. Daar is niet mee om te gaan
ja. geprobeerd uiteraard, maar dat maakt het erger. Gek he dat je mensen waar je niets om geeft toch bijna kunt haten, verafschuwen. Er wordt namelijk gezegd dat je niet kunt haten wat je niet liefhebt. Nou geloof me dat is in de verste verte niet waar. Ook met de managers spreken werkt averechts. Hem wordt natuurlijk duidelijk dat ik met hen heb gesproken wat de spanning alleen maar opvoert. negeren kan niet, terugpakken kan niet. Het lijkt of ik het alleen maar kan ondergaan...quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:00 schreef spinnertje het volgende:
De enige mogelijkheid is om hem een keer goed terug te pakken.. dus zoek z'n zwakke plek.. en verneder hem keihard in het openbaar..
ohwja.. ook mee eens trouwens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |