Dit shirt had ik vroeger gewoonquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:16 schreef egoTRON het volgende:
Dit was een van BVB's eerste Nike shirts:
Leuk shirt om aan een meid te gevenquote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 14:18 schreef Outside_lines het volgende:
Leuk shirt om aan een meid te geven![]()
Inderdaad, schitterend (voor zover ik nu kan zien) Ik kan op hun eigen site ook niet echt veel vinden.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:50 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Iemand betere foto's van Tottenham's derde shirt!??! Prachtig!
Nee, wordt je niets wijzer van. Alleen in de intro zie het een beetje, maar niet goed genoeg om oordeel te vellen.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:53 schreef jna het volgende:
[..]
Inderdaad, schitterend (voor zover ik nu kan zien) Ik kan op hun eigen site ook niet echt veel vinden.
Neequote:Op maandag 31 juli 2006 20:49 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Ben ik de enige die Real Madrid's nieuws tenue AFSCHUWELIJK vind
Boring Arsenalquote:Op maandag 31 juli 2006 21:02 schreef DutchGooner het volgende:
Het kleurtje hebben ze geleend van de grote buurman blijkbaar.
Wat jij wilt.quote:
nee hoor.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:49 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Ben ik de enige die Real Madrid's nieuws tenue AFSCHUWELIJK vind (in mindere mate ook Chelsea)
[afbeelding]
[afbeelding]
Gast, ken je feiten voordat je me probeert uit te lullenquote:Op maandag 31 juli 2006 21:10 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Hoeveel Europa Cup's hebben Spurs? 2.
Arsenal? 1.
Shadow kan je het dus niet noemen! Goed, Arsenal meer Engelse landstitels, maar groter dan Spurs zijn jullie niet hoor![]()
Klopt, wie heeft meer Spurs 3rd-shirt foto'squote:Op maandag 31 juli 2006 21:19 schreef jna het volgende:
Ja lekker belangrijk wie nou beter of groter is. Het gaat over shirts hier
Zoals gezegd, ken je feiten.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:17 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Wie kent de feiten nou niet? OK, tottenham 2 moest 3 zijn, typfout. Maar Arsenal heeft maar EEN Europa Cup, namelijk die voor bekerwinnaars uit 1994!
Rest van jullie prijzenkast? Alleen een paar titels meer, FA Cup is gelijk.
Qua Europa Cup's is het 3-1, dat weegt zwaarder.
quote:Op maandag 31 juli 2006 21:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zoals gezegd, ken je feiten.
Als je die weet, mag je terugkomen maar zoals jna zegt gaat het hierover shirts.
Dit is toch wel een van mijn all-time favorieten ondanks dat de meeste hem oerlelijk vinden;
[afbeelding]
Dan kan ik de meerderheid alleen maar gelijk gevenquote:Op maandag 31 juli 2006 21:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zoals gezegd, ken je feiten.
Als je die weet, mag je terugkomen maar zoals jna zegt gaat het hierover shirts.
Dit is toch wel een van mijn all-time favorieten ondanks dat de meeste hem oerlelijk vinden;
[afbeelding]
94/5 awayquote:Op maandag 31 juli 2006 21:52 schreef jna het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gezien, welk jaar is dat? en was het gewoon echt een shirt of meer een trainingsding?
hij is wel lelijk![]()
Dat middenstuk lijkt wel gewoon van katoen hetgene waar 'Coors' opstaatquote:Op maandag 31 juli 2006 22:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
94/5 away
Ik vind hem serieus geweldig
Ik zou em voor mezelf ook kopen (Coca Cola)quote:Op maandag 31 juli 2006 14:18 schreef Outside_lines het volgende:
[..]
Dit shirt had ik vroeger gewoon![]()
Hij is voor mij nu te klein, maar hangt volgens mij wel nog bij mijn zusje in de kast![]()
[..]
Leuk shirt om aan een meid te geven![]()
spuuglelijk. dat woord heb ik al decennia niet meer gebruikt.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:49 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Ben ik de enige die Real Madrid's nieuws tenue AFSCHUWELIJK vind (in mindere mate ook Chelsea)
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:57 schreef magnifor het volgende:
Nieuwe jubileum shirt van Fenerbahce:
[afbeelding]
Echt lelijk....
Sinds het uitshirt van Celtic uit 94/95 zekerquote:Op maandag 31 juli 2006 23:24 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
spuuglelijk. dat woord heb ik al decennia niet meer gebruikt.
ter verduidelijkingquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:42 schreef TimoBasso het volgende:
Het nieuwe shirt van Blackburn thuis&uit is ook om te janken,uit welke sloot hebben ze die gevist
Het vloekt enorm..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:16 schreef numero_uno het volgende:
[..]
ter verduidelijking
[afbeelding]
Lijkt me toch hetzelfde alleen een andere sponsor
hiero:quote:Op maandag 31 juli 2006 21:23 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Klopt, wie heeft meer Spurs 3rd-shirt foto's
Wel een idee voor het volgende toernooi: De lelijkste voetbalshirtsquote:
sommige shirts zijn juist mooier met reclamequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:49 schreef Barcaboy het volgende:
Tja een shirt zonder sponsor blijft natuurlijk het mooistmaar dat is tegenwoordig bijna niet meer denkbaar
je moet je toch eens voorstellen alle shirts zoals ze bedoelt zijn
zoals Barca
![]()
Dat Ajax shirt in die Bergkamp-wedstrijd stond hem ook veel beterquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:30 schreef -Wolf- het volgende:
En toch had ik Davids er dit jaar wel bij willen hebben.Jammer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |