quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:50 schreef Sheepcidus het volgende:
Menchov gaat natuurlijk bolletjes punten afpakken van concurrenten van Rasmussen zoals Boogerd.
Boogerd zelf bedoel je? Menchov doet dat echt niet..quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:50 schreef Sheepcidus het volgende:
Menchov gaat natuurlijk bolletjes punten afpakken van concurrenten van Rasmussen zoals Boogerd.
Was slechte grap.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Boogerd zelf bedoel je? Menchov doet dat echt niet..
Door 2 goede aankopen jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:46 schreef Zwansen het volgende:
4e etappe voor Rabo. Vorig jaar ook al 2, en bollen en goed klassement en de Vuelta gewonnen plus 2 etappes.
Rabo is opeens een grote ronden-team.
Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:50 schreef Ambrosius het volgende:
5'32" met minder dan 50 km, dat is binnen.
Hoe zou dat komen, door de tegenluchtdruk en zijn pluimgewichtje wordt hij bijna terug omhooggeblazen ...quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:49 schreef Falco het volgende:
Vind overigens Rasmussen geen groot daler btw.
Ze hebben geen zin om te vallen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:51 schreef 456 het volgende:
Ik ben benieuwd waarom mentsjov en boogerd nu voorop gaan rijden. Ik hoop ECHT dat ze gaan kijken of ze dalijk niet Landis pijn kunnen gaan doen
15:35 - Situation With 5km To Climb...quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:52 schreef 456 het volgende:
Waar zit Zubeldia
Afstoppen voor Rasmussen en naar La Toussuire gaat Mentsjov hopelijk los, maar ik betwijfel het eigenlijk...quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:51 schreef 456 het volgende:
Ik ben benieuwd waarom mentsjov en boogerd nu voorop gaan rijden. Ik hoop ECHT dat ze gaan kijken of ze dalijk niet Landis pijn kunnen gaan doen
de 4e tochquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:53 schreef opgebaarde het volgende:
zou die het kunnen volhouden, etappe winst? Zou wel weer gruwelijk zijn
JA hoor. Hij gaat het redden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:53 schreef opgebaarde het volgende:
zou die het kunnen volhouden, etappe winst? Zou wel weer gruwelijk zijn
10 dus. Straks weer 10 en op het eind dubbele punten 30 punten dus. Als ie dat haalt heeft ie hem binnen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:50 schreef Dos37 het volgende:
Hoeveel punten is een berg van de 2de categorie
We ontbreken : 13de Popovich , 14de Mercado, 17de Chavanel, 19de Parra, 20e Totschnig ?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
15:35 - Situation With 5km To Climb...
Five kilometers from the top of the Col de la Croix de Fer Rasmussen’s advantage was:
3’25" - Valjavec (LAM)
4’20" - Casar (FDJ)
5’35" - Leipheimer (GST)
8’10" - The yellow jersey’s peloton: Azevedo (DSC), Sastre, Schleck and Vandevelde (CSC), Kloden, Guerini, Kessler, Mazzoleni and Rogers (TMO), Moreau, Calzati, Dessel, Astarloza and Goubert (A2R), Fothen (GST), Menchov and Boogerd (RAB), Evans and Horner (DVL), Moncoutie (COF), Landis and Merckx (PHO), Cunego and Vila (LAM), Arroyo, Karpets, Pereiro and Zandio (CEI), Caucchioli (C.A), Camano and Zubeldia (EUS).
Die zou je zowaar vergeten, die klimt goed mee.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:54 schreef Perico het volgende:
Pereiro pakt gewoon vandaag de gele trui terug.. enige belangwekkende feit buiten Rasmussen en Leipo Alzheimer van de dag.
Goede zaken dus voor Boogerd en Rasmussen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
We ontbreken : 13de Popovich , 14de Mercado, 17de Chavanel, 19de Parra, 20e Totschnig ?
Tour der verbazingen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:57 schreef opgebaarde het volgende:
zou 4de etappe overwinning betekenen inderdaad voor Rabo, wow.
Ik sta ervan te kijken dat leipheimer aanvalt, is toch niks voor hem?!
We zijn op het punt gekomen dat zelfs Leipheimer na grote rondvraag binnen de groep aan werkelijk iedereen zei : "als echt werkelijk niemand , maar dan ook niemand van jullie wil aanvallen, dan wil ik het toch wel eens mogelijk misschien gaan proberen ..." ?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:57 schreef opgebaarde het volgende:
Rasmussen is als de dood dat die opnieuw een goede tijdrit moet rijden dan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Goede zaken dus voor Boogerd en Rasmussen.
had 5e moeten zijn alquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:57 schreef opgebaarde het volgende:
nee, je zei het toch 2 keer?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:58 schreef knep het volgende:
[..]
Ik dacht Menchov & Rasmussen, jij plaatst Flecha daar nog bij en wie nog?
Gerben Löwik.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:58 schreef knep het volgende:
[..]
Ik dacht Menchov & Rasmussen, jij plaatst Flecha daar nog bij en wie nog?
Allemaal renners die hebben laten zien dat ze niet erg sterk zijn deze tour, spelen allemaal allang geen rol van betekenis voor het geel, chavanel is zelfs hard gevallen eerder vandaag.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
We ontbreken : 13de Popovich , 14de Mercado, 17de Chavanel, 19de Parra, 20e Totschnig ?
quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
We zijn op het punt gekomen dat zelfs Leipheimer na grote rondvraag binnen de groep aan werkelijk iedereen zei : "als echt werkelijk niemand , maar dan ook niemand van jullie wil aanvallen, dan wil ik het toch wel eens mogelijk misschien gaan proberen ..." ?
Nou was ik ook geen fan van leipo, maar op een of andere manier draai ik dus wel bij nu hij zelf de aanval kiest. DAT wil ik zien, en dat geeft respect.quote:
Haha okquote:
Dat zou wel erg link zijn. Straks valt Landis in de tijdrit ofzo...quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:02 schreef Martijn_fijn het volgende:
Het zijn mij niet eens meer verbazen als Landis opnieuw de gele trui geeft aan Pereiro.
Heel eventjes in de afdaling maarquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:03 schreef HPoi het volgende:
IS pereiro er vandoor?
Ze hebben toch zo'n Afrikaan daarvoor ingehuurd? Zal wel een zonnesteek hebben.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:02 schreef opgebaarde het volgende:
motor geeft aan rasmussen voorsprong 9.25 bedraagt maar staatje zegt 7.50
Tom Boonenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Landis schijnt laf te zijn, hoe noem je dan iemand die niet eens een lafaard durft aan te vallen?
Juistquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Landis schijnt laf te zijn, hoe noem je dan iemand die niet eens een lafaard durft aan te vallen?
Een Belg?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
komt nog binnen 5 kmquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
rekenaar.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Veel te vroeg. Komt zometeen wel op de laatste berg. Kloden en Menchov gaan Landis er af rijden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:07 schreef Falco het volgende:
[..]
Juist. Klöden, Sastre of Mentsjov moeten nu wel iets gaan doen
Ik hoop het.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:08 schreef frankium het volgende:
[..]
Veel te vroeg. Komt zometeen wel op de laatste berg. Kloden en Menchov gaan Landis er af rijden.
Ik denk dat het van Dessel of Pereiro moet komenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:07 schreef Falco het volgende:
[..]
hoop dat een van die 3 wat goed kan maken op Landisquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:07 schreef Falco het volgende:
[..]
Tsjaquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat het van Dessel of Pereiro moet komen.
de dag na overmorgen moet dat zijn.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:08 schreef Eppie_NL het volgende:
tijdrit overmorgen?? wat lult die vent nou
Hij deed vorig jaar hetzelfde.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:09 schreef 456 het volgende:
Rasmussen
Kippenvel etappe dit als je dit na jaren weer ziet.
Nee ok, maar ik bedoel dat als je deze etappe over x jaar weer een keer ziet bij een terugblik ofzo, dat je er weer kippenvel van krijgt (a la de goal van van basten van 88 in de finalequote:
En Landis hoeft er helemaal niets voor te doenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:12 schreef frankium het volgende:
Leipheimer wordt nog wel bijgehaald...
Die zit in de chasse patat.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:12 schreef frankium het volgende:
Leipheimer wordt nog wel bijgehaald...
zeker wel...die gaan Kloden zometeen lancerenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:13 schreef Ericr het volgende:
T-Mobile gaat niks doen.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:10 schreef 456 het volgende:
Landis keurig in het wiel van zijn helper... Menchov
Op de laatste klim en daar pak je echt geen minuten meer.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:13 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
zeker wel...die gaan Kloden zometeen lanceren![]()
![]()
Als Rogers gaat hoeft Landis niet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:14 schreef opgebaarde het volgende:
t-mobile moet rogers weg laten springen, dan moet landis wel en dan knallen met Kloden.
Of ze gaan met 4 sleuren en slopen al heeft Landis laten zien dat hij dat wel aankan.
wel als die een dusdanige voorsprong krijgt, staat toch 9de en is een betere tijdrijder tochquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als Rogers gaat hoeft Landis niet.
slimquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:14 schreef opgebaarde het volgende:
t-mobile moet rogers weg laten springen, dan moet landis wel en dan knallen met Kloden.
domquote:Of ze gaan met 4 sleuren en slopen al heeft Landis laten zien dat hij dat wel aankan.
Ik heb begrepen dat dat toen al de koninginnerit was. Of gold die enkel als koninginnerit voor de pyreneenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:15 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, Rabo heeft wel patent op het winnen van de koninginneritten.
Boogerd op La Plagne, Rasmussen vorig jaar en nu, en die van Menchov telt ook wel mee.
In het jaar van Erik Dekker oogsten ze ook aardig, maar dit overtreft alle voorgaande touren inderdaad.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:15 schreef SpankTheMonkey het volgende:
4e etappe winst voor Rabo, tering wat een super tour voor hun. Volgens mij hebben ze nog nooit eerder zo een goede tour gekoerst.
Jup, dat is net wat Landis wil maar gele trui is redelijk onbereikbaar voor iedereen dus een kloden en menchov gaan voor plek 2 en 3, dan is dat sleuren voor t-mobile misschien wel het bestequote:
Ja maar dan moet er iets gebeuren met rasmussen. instorten, hongerklop.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:17 schreef FredWielergek het volgende:
Niet al te vroeg juichen voor Rasmussen.
Het is nog 18 km klimmen.
Als je kijkt naar het profiel vind ik deze rit zwaarder, zeker ook door twee keer over 2300m.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:17 schreef 456 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat dat toen al de koninginnerit was. Of gold die enkel als koninginnerit voor de pyreneen
De laffaards, weer wachten tot de laaste klimquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:16 schreef Sheepcidus het volgende:
Menchov + Kloden en Sastre moet gaan en dan moet Landis inzinken.
Je ziet dat hij mountainbiker is geweest, hij zoekt de berm op.quote:
Hier is ook het dak van de tour bereikt, gezien de 5000eu die rasmussen daar binnen tikte.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je kijkt naar het profiel vind ik deze rit zwaarder, zeker ook door twee keer over 2300m.
Of niet natuurlijk, als die Bolle weer eens snel er af had gemoeten in de klim.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:19 schreef 456 het volgende:
STEL STEL STEL STEL
dat ullrich mee had gedaan. die had met tmobile toch een WERELDteam gehad
Mwa, ik denk niet dat Leipheimer dat gaat dichtrijdenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:20 schreef FredWielergek het volgende:
4.45 min voor leipheimer..... kan nog spannend worden op de slotklim
Wat te denken van Basso.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:19 schreef 456 het volgende:
STEL STEL STEL STEL
Ook al gaat hij wandelend naar boven dan nog blijft de rest er steppend achter zitten.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:20 schreef Zwansen het volgende:
Landis zal straks maar slechte benen lijken te hebben. Dan zullen die anderen zich wel voor de kop slaan.
Die bollequote:Op woensdag 19 juli 2006 16:20 schreef Ericr het volgende:
[..]
Of niet natuurlijk, als die Bolle weer eens snel er af had gemoeten in de klim.
zien wij nu niet pas hoe goed de knechten van Armstrong waren? Landis, schijnt nu pas een goede renner te zijn en dan heb ik het nog niet eens over zijn andere oud knechtenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:19 schreef 456 het volgende:
STEL STEL STEL STEL
quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:21 schreef Ericr het volgende:
Armstrong had 8 keer kunnen winnen, op een 1-wieler (zonder band).
Als hij nu start haalt ie ze zelfs nog allemaal inquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:21 schreef Ericr het volgende:
Pantani had 'm zelfs kunnen winnen en die is ondertussen ontbonden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:21 schreef Ericr het volgende:
Man, ik geniet nog met volle teugen van deze etappequote:Op woensdag 19 juli 2006 16:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Morgen om 13 uur alweer de tour live op de NOS
maar pantani stond dan ook wel helemaal strak (zoals tig procent in het peleton)quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Pantani had 'm zelfs kunnen winnen en die is ondertussen ontbonden.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Pantani had 'm zelfs kunnen winnen en die is ondertussen ontbonden.
Wat gemeenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:23 schreef Falco het volgende:
Landis gaat vallen denk ik...
Herbert is beter dan Maartenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:22 schreef PLAE@ het volgende:
Je wordt toch strontziek van Zeikstraal met nu z'n fantasie over Rasmussen die hij niks heeft zien eten.
Ik zal zeker 2x. Maar goed Zeikstraal ziet zo'n beetje niks van wat belangrijk is. Of hij komt er pas een kwartier achter nadat de rest van de commentators ergens achter kwam (ik noem een de Jong die afstapt).
Ze zitten volgens mij echt met 3 mongolen in dat hokje. Er wordt ook op kleuterniveau gepraat de hele tijd. Vergelijk dat eens met de belg jezus die zijn echt 20.000x scherper. Om misselijk van te worden.
En jij niet dan, gelet op je usernaam.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
maar pantani stond dan ook wel helemaal strak (zoals tig procent in het peleton)
Stel je eens voor dat dit ooit bij SBS6 komt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Morgen om 13 uur alweer de tour live op de NOS
Nou, vind het nogal tegenvallenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:23 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
Dalen ziet er goed uit van Rasmussen nu.
ik ontken alles!quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:23 schreef Ericr het volgende:
[..]
En jij niet dan, gelet op je usernaam.
Die kan wel goed dalen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:23 schreef Falco het volgende:
Landis gaat vallen denk ik...
Ik hou m'n hart vast.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:24 schreef Bruce117 het volgende:
Nou, vind het nogal tegenvallen
Dan krijg je anderhalf uur reclame tussendoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat dit ooit bij SBS6 komt.
Met commentaar van Joling en Gordonquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat dit ooit bij SBS6 komt.
En een belspelletje :quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:25 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dan krijg je anderhalf uur reclame tussendoor
Alweer? Dat is toch knap.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:26 schreef Zwansen het volgende:
Savoldelli is afgestapt.
NIETquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:26 schreef Zwansen het volgende:
Savoldelli is afgestapt.
zwaaiend met der tietenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:26 schreef Ericr het volgende:
[..]
En een belspelletje :
In welk land wordt de Tour de France gehouden :
1) Australie
2) Bolivia
3) Frankrijk
Bel nu!
Doe eens een hintquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:26 schreef Ericr het volgende:
[..]
En een belspelletje :
In welk land wordt de Tour de France gehouden :
1) Australie
2) Bolivia
3) Frankrijk
Bel nu!
Nee manquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:27 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
Ik ben bang dat ze straks terug schakelen en je Rasmussen ziet liggen op de grond
en z`n heupquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:28 schreef koekjesmonstertje het volgende:
Landis gaat zo vallen, breekt sleutelbeen, einde tour
Met tegen de 70 het uurquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:29 schreef opgebaarde het volgende:
ik vind het toch maar knap van die ploegleiders, auto rijden, vlak naast renner en het is krap, praten etc, doe het maar even
Amerikanen zijn geen doetjes, desnoods rijdt Landis zelfs onthoofd verder.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:28 schreef koekjesmonstertje het volgende:
Landis gaat zo vallen, breekt sleutelbeen, einde tour
Als er maar een mooie film van gemaakt wordt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Amerikanen zijn geen doetjes, desnoods rijdt Landis zelfs onthoofd verder.
Lekker bellen met hemquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:28 schreef Ericr het volgende:
0900- Herbert, bel nu.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Amerikanen zijn geen doetjes, desnoods rijdt Landis zelfs onthoofd verder.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:30 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Lekker bellen met hem
Lekker bellen met haar
oeoeoeoeeee lekker bellen met elkaar [afbeelding] 0900-Herbie oeee
Ik geef hem 5 tot 10% kans, het ligt aan Rasmussen zelfquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:31 schreef 456 het volgende:
Jaha, leipo moet dadelijk goed aan de bak om erbij te komen
quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:32 schreef Zwansen het volgende:
Ik denk dat Rasmussen op Menchov wacht.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:32 schreef Zwansen het volgende:
dat zou dom zijnquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:32 schreef Zwansen het volgende:
Ik zat net hetzelfde te denkenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:32 schreef Zwansen het volgende:
Leipheimer op Fothen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:32 schreef Zwansen het volgende:
Boonen komt weer terug...hij is goed in een afdalingquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:34 schreef koekjesmonstertje het volgende:
kom op Boonen kom op
En dan Pereiro in het geel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het zou wel fijn zijn als Landis begeeft, helemaal op het einde.
En dan iedereen zo van ", waren we er maar iets vroeger aan begonnen."
Een einde dat voor allen pijnlijk is, zoiets verdienen ze wel.
Ik vond hem al wat afgevallen, kan die niet wat vet overnemen van Mart?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:33 schreef Falco het volgende:
Herbert is bang voor de hongerklop
Tanden en nagels laten uittrekken, puistjes uitgeknepen en een blowjob van Breukink.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:34 schreef Ericr het volgende:
Zweten? Die kerel heeft al lang al zijn vocht uit zijn lichaam laten persen. Was te zwaar.
Nee, ze meten het door tijd bij een bepaald punt te vergelijkenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:35 schreef koekjesmonstertje het volgende:
Wat ik niet begrijp: nu gaat Rasmussen klimmen en zijn voorsprong daalt dan toch want die anderen die dalen nog dus komen ze heel snel dichtbij. Toch? Iets dat ik nooit heb begrepen.
Qua afstand welquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:35 schreef koekjesmonstertje het volgende:
Wat ik niet begrijp: nu gaat Rasmussen klimmen en zijn voorsprong daalt dan toch want die anderen die dalen nog dus komen ze heel snel dichtbij. Toch? Iets dat ik nooit heb begrepen.
Wat afstand betreft misschien wel, maar niet qua tijdquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:35 schreef koekjesmonstertje het volgende:
Ja dat is idd zo.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:35 schreef koekjesmonstertje het volgende:
En wat is er mis met Fok!?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:37 schreef Gijsje het volgende:
Kom op Rasmussen !jammer dat ik het met het Nu.nl tourverslag ding moet doen. Geen radio en andere sites geblokkeerd.
Ja.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo niet dan? Worden de verschillen met GPS ofzo bepaald?
quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als je in een afdaling een minuut achterstand hebt, dan duurt het maar liefst een minuut alvorens de achtervolgers komen. En in een beklimming is dat uiteraard maar een minuutje.
Rasmussen <----- Leipo 4.28'' <---- Peleton 6.47"quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:37 schreef Gijsje het volgende:
Kom op Rasmussen !jammer dat ik het met het Nu.nl tourverslag ding moet doen. Geen radio en andere sites geblokkeerd.
we?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:38 schreef jorienvdherik het volgende:
we gaan winnen
Om het wit veilig te stellenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |