Nou, vooruit dan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eens... Ik doe graag aannames om te krijgen wat ik wil. Het antwoord op een goedbedoelde vraag in dit geval!
Ik denk dat AirwiN virtueel naakt nog niet als mogelijke consequentie had gezienquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:51 schreef Alicey het volgende:
Het is gewoon zo simpel als dat het warm is, en daar consequenties aan verbonden zijn.
Het is dan ook weer net iets verder gezocht.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat AirwiN virtueel naakt nog niet als mogelijke consequentie had gezien.
Goed hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:00 schreef Alicey het volgende:
MM
Ja, ik ook weer eens hier. Even kijken hoe mijn R&P-slowchat-kindertjes het doen.
en Bierquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:16 schreef Q. het volgende:
Thuis! Ventilator! Water! Wind!
wat een onzinquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:23 schreef liefie_ het volgende:
bah we krijgen bezoek
moet ik fatsoenlijke en dus te warme kleren aan
Gewoon alle kleren uit doen. En dan ook nog ff foto's maken en die hier posten.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:23 schreef liefie_ het volgende:
bah we krijgen bezoek
moet ik fatsoenlijke en dus te warme kleren aan
No thanks laat ze die dan mailen ofzoquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon alle kleren uit doen. En dan ook nog ff foto's maken en die hier posten.
Dat mag ook.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
No thanks laat ze die dan mailen ofzo
je gaat vooruitquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:28 schreef Q. het volgende:
Begin ik al een goede nixxx-vervanger te worden?
halloquote:
heeeeeel langquote:
een week maar. Maar wel een goede week qua temperatuur en activiteiten gekozenquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is mooi meegenomen
Wat is heeeeeel lang?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |