Misschien een herhalingquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:42 schreef flugeltje het volgende:
Roelieboeliekroeliwoelie.. Pleazz vertel me dat die bui het gaat redden en ook Tilburg haalt...
Overigens even wat anders. Twee jaar geleden met de Tilburgse Kermis hadden we die indrukwekkende rolwolk te pakken. Met deze temperaturen moet er haast wel weer hetzelfde effect ontstaan als het weer ineens omslaat. En laat het volgende week nou toevallig weer Kermis zijn hier....
quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:42 schreef flugeltje het volgende:
Roelieboeliekroeliwoelie.. Pleazz vertel me dat die bui het gaat redden en ook Tilburg haalt...
Idd, ik was er live getuige van. Niet normaal wat een chaos toen. Op een gegeven moment ware paniek!quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:42 schreef flugeltje het volgende:
Overigens even wat anders. Twee jaar geleden met de Tilburgse Kermis hadden we die indrukwekkende rolwolk te pakken. Met deze temperaturen moet er haast wel weer hetzelfde effect ontstaan als het weer ineens omslaat. En laat het volgende week nou toevallig weer Kermis zijn hier....
Niks paniek hier. Ik was behoorlijk aan het stuiteren en heen en weer aan het rennen tussen dít topic en het balkon... Het was feest die dagquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:43 schreef BretsiG het volgende:
[..]
Idd, ik was er live getuige van. Niet normaal wat een chaos toen. Op een gegeven moment ware paniek!
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:58 schreef flugeltje het volgende:
In Tilburg hebben we al een fikse bui gehad, de lucht is echter wel groen gebleven en het wordt nu wederom donkerder..
WOW, ineens een gruwelijk heldere lichtflits.... er komt gvd weer wat aan..... WHOEI!!!
Volgens mij niet hoor, kerk op de Oude Markt ziet er anders uit. Maar dit kan ook ergens anders in Enschede zijn natuurlijk...quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:49 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Volgens mij Enschede.
Laatste drie keer dat je een meisje gezoend hebt?quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
17 juli 2004zucht damn
![]()
2-3 maart 2005 zucht damn![]()
3 maart 2006 zucht damn
27 oktober 2002quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
17 juli 2004zucht damn
![]()
2-3 maart 2005 zucht damn![]()
3 maart 2006 zucht damn
Kloptquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:49 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Volgens mij Enschede.
Gaat lekkerquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:52 schreef ItaloDancer het volgende:
Eindhoven nog altijd niet onder de 35![]()
Nopequote:Op woensdag 19 juli 2006 19:52 schreef APK het volgende:
[..]
Laatste drie keer dat je een meisje gezoend hebt?
Dit nú op dit moment, dáár zou ik voor tekenen....quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:31 schreef flugeltje het volgende:
Wow, hier in Tilburg begint de lucht zo'n beetje groen te worden... lijkt wel tien uur 's avonds. En prachtige draaikolken in de wolken.
Waait ook erg hard nu, temperatuur loopt echter nog verder op... (vreemd) De eerste druppels zitten al op de ruiten.....
No change in hellquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:55 schreef flugeltje het volgende:
En nog wat uit de oude doos:
[..]
Dit nú op dit moment, dáár zou ik voor tekenen....
Sssstquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
Die buien verdampen terwijl je ernaar kijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |