waar zit je?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:06 schreef Downer het volgende:
Redelijk wat bliksemflitsen hier in de verte, hangt nog steeds bij onze zuiderburen.
Laptop... WiFi...quote:
Zet jezelf even op de userkaartquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:11 schreef Downer het volgende:
[..]
West zeeuws vlaanderen, helemaal linksonder vlak bij de kust![]()
Had ook in Maastricht gekundquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik gok ergens Zeeland/Westen van Brabant
zit een flinke pluk boven de Ardennen, maar die lijkt af te sterven.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:12 schreef man_in_love het volgende:
Hier kijkend naar het westen (belgisch limburg) ook hoog weerlicht, mooie rood-oranje flitsen in de wolken, zonder geluid... Ben benieuwd...
Kijk ook naar 't (zuid)oosten. Zul jij ook kunnen zien, gok ik.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:12 schreef man_in_love het volgende:
Hier kijkend naar het westen (belgisch limburg) ook hoog weerlicht, mooie rood-oranje flitsen in de wolken, zonder geluid... Ben benieuwd...
Het ziet er wel een beetje raar uit.... en dan heb ik het niet over de 35 graden !quote:
Zuid-oosten? Duitsland/margraten?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kijk ook naar 't (zuid)oosten. Zul jij ook kunnen zien, gok ik.
Van het regengebiedje dat voor Maastricht bestemd was, gaat een klein gedeelte ten oosten langsquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
zit een flinke pluk boven de Ardennen, maar die lijkt af te sterven.
Meer richting Voerstreek/Duitsland ja.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:14 schreef man_in_love het volgende:
[..]
Zuid-oosten? Duitsland/margraten?
donequote:Op woensdag 19 juli 2006 23:12 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Zet jezelf even op de userkaart
Volgens mij niet. Ook die andere buien boven België komen sneller dan voorspeld...quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ah, die flitsen in Zuid Limburg zien meerdere mensen? Hebben ze dit gemeld?
We're surrounded by it! :-)quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Meer richting Voerstreek/Duitsland ja.
Activeert ineens lekker jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:15 schreef Againzender het volgende:
Die bui voor het front in Belgie ontploft een beetje kijkt het!
Bij onze zuiderburen is de atmosfeer blijkbaar aan het ontploffenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:12 schreef man_in_love het volgende:
Nu trouwens ook gerommel hoorbaar...
waterbedquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:16 schreef Steijn het volgende:
Laat de regen maar achterwege blijven, heb net m'n bed buiten gezet.
Yep, en het is best onverwacht. Maar is er natuurlijk wat goed te maken na al die Death Valley dagenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:15 schreef Againzender het volgende:
Die bui voor het front in Belgie ontploft een beetje kijkt het!
Hier ook toenemende activiteit te zien. Denk dat 't nog net niet boven limburg zit. Wel wat gerommel te horen (mss extra goed door de oostenwind?).quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:18 schreef man_in_love het volgende:
Rare vliegrichting van vliegtuigen ook, boven zuidwest maastricht. Niet richting vliegveld maar wel laag en snel.
Ik zie trouwens echte bliksum boven zuidoost limburg
deze temperaturen hier zijn ook wat ongewoon, dus dat kan voor onerverwachte dingen zorgenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:19 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Yep, en het is best onverwacht. Maar is er natuurlijk wat goed te maken na al die Death Valley dagen
Ook echt met neerslag en inslaande bliksems? Of alleen weerlicht?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Is al aardig bezig hier in Langrave
Waar is "hier"?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:27 schreef DarkElf het volgende:
aan drie kanten flits het hier flink en de wind is net flink opgestoken.
Let it Rain! (hoop ik)
Ik zou ook zo blij worden van een beetje wind, het blijft hier maar heetquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:27 schreef DarkElf het volgende:
aan drie kanten flits het hier flink en de wind is net flink opgestoken.
Let it Rain! (hoop ik)
Hier ook weinig, ook stormvue ziet niets hier. Alleen idd. rondom Brussel/Antwerpen en iets in Zeeuws-vlaanderen. Enige activiteit hier is nog in het WNW, boven België...quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zie nog maar weinig flitsen/weerlicht.
als het al hier komt zal het tegen 3 uur zijn.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hier nog niks in Dordrecht.
Please regen! En afkoeling!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |