quote:juli
36.9
28-7-1921/19-7-2006
Maastricht/Arcen
Foto's maken dan!quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:55 schreef Rabieluh het volgende:
Wth, er komen gewoon buien aan hier in Zeeland, begint opeens hard te waaien en in de verte donkeren lucht, buienradar.nl laat het ook zien
Klinkt goed. Hopen dat het ook richting Hellevoetsluis komt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:55 schreef Rabieluh het volgende:
Wth, er komen gewoon buien aan hier in Zeeland, begint opeens hard te waaien en in de verte donkeren lucht, buienradar.nl laat het ook zien
daarom wilde ik even op weerwoord.be kijken wat het nou voor een bui is, maar de server geeft geen antwoordquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:55 schreef Rabieluh het volgende:
Nope, die ligt er al de hele middag uit heb ik begrepen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:55 schreef Againzender het volgende:
Hmm, weerwoord is onbereikbaarIs dat onweer boven Vlaanderen zo heftig?
Zou wel down zijn door de hittequote:Op woensdag 19 juli 2006 21:41 schreef flugeltje het volgende:
Wat is er eigenlijk met weerwoord aan de hand?
Het netwerk is down.. en de server staat in Nederland dacht ikquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:55 schreef Againzender het volgende:
Hmm, weerwoord is onbereikbaarIs dat onweer boven Vlaanderen zo heftig?
Hier ook en het begint ook een beetje af te koelen nu 27,8 gr beginnen we al behaaglijk te vinden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:00 schreef veldmuis het volgende:
De lucht wordt met de minuut mooier hier, oranje/rood/blauw, paarsige, nja, wolkpatronen ofzo!
Zal je zien dat het op Walcheren blijft hangenquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:55 schreef Rabieluh het volgende:
Hier ook, de vochtige lucht is goed te zien.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:00 schreef veldmuis het volgende:
De lucht wordt met de minuut mooier hier, oranje/rood/blauw, paarsige, nja, wolkpatronen ofzo!
Maximumtemperaturen van vandaag, volgens Wetteronline.quote:Soesterberg 37°
Arcen 37°
Ell 37°
Gilze-Rijen 37°
Volkel 37°
Woensdrecht 37°
Vlissingen 36°
De Bilt 36°
Eindhoven 36°
Twenthe 36°
Hoek Van Holland 36°
Deelen 36°
Hupsel 36°
Wilhelminadorp 36°
Maastricht-Beek 36°
Maastricht-Beek 36°
Rotterdam Flughafen 35°
Westdorpe 35°
Cabauw 35°
Heino 35°
Herwijnen 35°
Hoogeveen 35°
Amsterdam-Schiphol 34°
Wijk Aan Zee 34°
Lelystad 34°
Vlissingen 34°
Valkenburg 34°
Valkenburg 34°
Marknesse 34°
Berkhout 33°
Groningen-Eelde 33°
Nieuw Beerta 33°
Stavoren 33°
Leeuwarden 31°
Den Helder 28°
Vlieland 25°
Lauwersoog 25°
Terschelling Hoorn 25°
F3 (Platform) 17°
'The most beautiful skies as a matter of factquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:00 schreef veldmuis het volgende:
Ik ga verhuizen naar F3!quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maximumtemperaturen van vandaag, volgens Wetteronline.
Wilhelminadorp 36 graden (is hier 2 km vandaan, dus wel representatief voor Goesquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maximumtemperaturen van vandaag, volgens Wetteronline.
sssstttt, ik wil het even niet horen....quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:24 schreef Oom_Agent het volgende:
Volgende week gaan we volgens de laatste kaarten weer vrolijk naar de 35 graden![]()
Noord Frankrijk zelfs naar 43 graden, 2006 wordt een horrorzomer.![]()
Nee he.. ik ga naar Duitsland en ik ga ver fietsen en ik zie 120km op een dag niet zittne bij +33 gradenquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:24 schreef Oom_Agent het volgende:
Volgende week gaan we volgens de laatste kaarten weer vrolijk naar de 35 graden![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:24 schreef Oom_Agent het volgende:
ach, past mooi in de klimaatscenario'squote:Op woensdag 19 juli 2006 22:24 schreef Oom_Agent het volgende:
Bron?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:24 schreef Oom_Agent het volgende:
Als het moet, dan maar alles tegelijkquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:24 schreef Oom_Agent het volgende:
Oom_Agent is bron genoeg!quote:
http://wetterzentrale.de/pics/avnpanel1.html ?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:33 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
wetterzentrale.de ---> GFS kaarten.
[..]
![]()
Maar dan wil ik die beloning nu zien liggen! Anders geloof ik het niet!quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:30 schreef Vava het volgende:
[..]
Als het moet, dan maar alles tegelijk
En dan als beloning een strenge winter![]()
Strenge winter!? Daar denk ik nog niet aan... die kutkou waarbij je oren van je kop vriezen en als er telkens pekel gestrooid moet worden daar moet ik echt niets van hebben.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:30 schreef Vava het volgende:
[..]
Als het moet, dan maar alles tegelijk
En dan als beloning een strenge winter![]()
Denk dat dat een indicatie geeft voor wat we vannacht kunnen verwachten.. oplossende buienquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Volgens mij zie ik hier de eerste kans op verkoeling letterlijk aan m'n neus voorbij gaan. Het regengebiedje van buienradar lost zo ongeveer helemaal op, net voordat 't boven m'n appartement zit![]()
. Dat gebeurt bijna elke keer als er regen de grens over wil
.
inderdaad ja, onverwacht!quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:46 schreef Oom_Agent het volgende:
Toenemende buienactiviteit nu voor het front uit in Belgie, misschien dat Roosendaal en Breda zometeen al een bui meepakken.
Wat?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:41 schreef maniack28 het volgende:
Het gaat allemaal wel heel langzaamHopelijk dooft het niet uit voor het hier is... vroegah kon het ook 's nachts.. laat het nu ook maar eens een keer gebeuren
En 10 minuten later een temperatuurstijging naar 26,7°C... erg hard dalen wil het nog niet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:50 schreef DemonRage het volgende:
Btw... tussen 22:20u en 22:30u een temperatuurdaling van 28,0°C naar 26,4°C
Da's kouder dan binnen... dus raam open
had je beter vorige week kunnen bedenkenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:01 schreef Klonk het volgende:
in huize klonk is besloten morgen een airco te gaan kopen
vorige week ook gedacht niet gedaan, vorig jaar en het jaar daarvoor en het jaar daarvoor ook gedachtquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
had je beter vorige week kunnen bedenken
Die buien voor dat front in Belgie uit beginnen nu ook onweer te krijgen overigens
waar zit je?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:06 schreef Downer het volgende:
Redelijk wat bliksemflitsen hier in de verte, hangt nog steeds bij onze zuiderburen.
Laptop... WiFi...quote:
Zet jezelf even op de userkaartquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:11 schreef Downer het volgende:
[..]
West zeeuws vlaanderen, helemaal linksonder vlak bij de kust![]()
Had ook in Maastricht gekundquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik gok ergens Zeeland/Westen van Brabant
zit een flinke pluk boven de Ardennen, maar die lijkt af te sterven.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:12 schreef man_in_love het volgende:
Hier kijkend naar het westen (belgisch limburg) ook hoog weerlicht, mooie rood-oranje flitsen in de wolken, zonder geluid... Ben benieuwd...
Kijk ook naar 't (zuid)oosten. Zul jij ook kunnen zien, gok ik.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:12 schreef man_in_love het volgende:
Hier kijkend naar het westen (belgisch limburg) ook hoog weerlicht, mooie rood-oranje flitsen in de wolken, zonder geluid... Ben benieuwd...
Het ziet er wel een beetje raar uit.... en dan heb ik het niet over de 35 graden !quote:
Zuid-oosten? Duitsland/margraten?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kijk ook naar 't (zuid)oosten. Zul jij ook kunnen zien, gok ik.
Van het regengebiedje dat voor Maastricht bestemd was, gaat een klein gedeelte ten oosten langsquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
zit een flinke pluk boven de Ardennen, maar die lijkt af te sterven.
Meer richting Voerstreek/Duitsland ja.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:14 schreef man_in_love het volgende:
[..]
Zuid-oosten? Duitsland/margraten?
donequote:Op woensdag 19 juli 2006 23:12 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Zet jezelf even op de userkaart
Volgens mij niet. Ook die andere buien boven België komen sneller dan voorspeld...quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ah, die flitsen in Zuid Limburg zien meerdere mensen? Hebben ze dit gemeld?
We're surrounded by it! :-)quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Meer richting Voerstreek/Duitsland ja.
Activeert ineens lekker jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:15 schreef Againzender het volgende:
Die bui voor het front in Belgie ontploft een beetje kijkt het!
Bij onze zuiderburen is de atmosfeer blijkbaar aan het ontploffenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:12 schreef man_in_love het volgende:
Nu trouwens ook gerommel hoorbaar...
waterbedquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:16 schreef Steijn het volgende:
Laat de regen maar achterwege blijven, heb net m'n bed buiten gezet.
Yep, en het is best onverwacht. Maar is er natuurlijk wat goed te maken na al die Death Valley dagenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:15 schreef Againzender het volgende:
Die bui voor het front in Belgie ontploft een beetje kijkt het!
Hier ook toenemende activiteit te zien. Denk dat 't nog net niet boven limburg zit. Wel wat gerommel te horen (mss extra goed door de oostenwind?).quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:18 schreef man_in_love het volgende:
Rare vliegrichting van vliegtuigen ook, boven zuidwest maastricht. Niet richting vliegveld maar wel laag en snel.
Ik zie trouwens echte bliksum boven zuidoost limburg
deze temperaturen hier zijn ook wat ongewoon, dus dat kan voor onerverwachte dingen zorgenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:19 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Yep, en het is best onverwacht. Maar is er natuurlijk wat goed te maken na al die Death Valley dagen
Ook echt met neerslag en inslaande bliksems? Of alleen weerlicht?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Is al aardig bezig hier in Langrave
Waar is "hier"?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:27 schreef DarkElf het volgende:
aan drie kanten flits het hier flink en de wind is net flink opgestoken.
Let it Rain! (hoop ik)
Ik zou ook zo blij worden van een beetje wind, het blijft hier maar heetquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:27 schreef DarkElf het volgende:
aan drie kanten flits het hier flink en de wind is net flink opgestoken.
Let it Rain! (hoop ik)
Hier ook weinig, ook stormvue ziet niets hier. Alleen idd. rondom Brussel/Antwerpen en iets in Zeeuws-vlaanderen. Enige activiteit hier is nog in het WNW, boven België...quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zie nog maar weinig flitsen/weerlicht.
als het al hier komt zal het tegen 3 uur zijn.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hier nog niks in Dordrecht.
Please regen! En afkoeling!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |