Ja, die 1e foto is echt grappig!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:50 schreef wobbel het volgende:
Op de eerste foto lijkt ie net of ie zich heel groot wil laten lijken tegenover de kat, maar op de 2e foto is ie om op te eten![]()
Bij de AH pluche diertjes uit Bambi (bambi,stampertje,bloem en uil) voor 5 euro met bonuskaartquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:10 schreef Maddy_K het volgende:
Ja, mijn zoon is een grote Disney-fan. Het vorige vriendinnetje van Woody heette Buzz. Omdat Nemo wit/oranje is, was de naam niet heel moeilijk te verzinnen voor hem. Hij zag haar foto en riep gelijk: Hé, ze lijkt op Nemo! Het komt misschien ook wel omdat we de dag ervoor Finding Nemo voor de 20e keer hebben zitten kijken.
hahaha hij kan dat dus ook.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:01 schreef Nonneke het volgende:
Hij heeft de kat ook heel heldhaftig van de bank gestuurd![]()
Hij heeft net weer voor het eerst sinds ie binnen zit geflotenwhieeeeetwhieeeeeetwhieeeeeetttttt
![]()
Wel een tijgerprintje hequote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:03 schreef Maddy_K het volgende:
Ik ga morgen ook maar eens voor zo'n hangmatje kijken, vind het wel erg snoepig!
ja ze ligt er altijd languit in:Dquote:
hahahaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:30 schreef Nonneke het volgende:
[afbeelding]
Asterix meets Drolletje.... Hm, wat ben jij![]()
[afbeelding]
![]()
Dit is net mijn googlequote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:15 schreef pertoef het volgende:
en Bentie!!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Koetje boequote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:36 schreef zoeperzazke het volgende:
Ja, kleine caafjes zijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ik wil ook weer kleine caafjes![]()
Ik vind je caaf supergrappig: alsof hij/zij hele grote wenkbrauwen heeftquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:29 schreef Maddy_K het volgende:
Nog maar een klein caafje dan:
[afbeelding]
Gewoon goed zoekenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:08 schreef Maddy_K het volgende:
Zoeperzazke, pertoef en ivetje: wat mooi, die koe-cavia's! Zoeperzazke, waar vind jij toch al die supermooie caafjes?!
(L)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:05 schreef Nonneke het volgende:
Asterix heeft net voor het eerst grapefruit op (ik was verse jus+grapefruit aant persen en had um een partje gegeven) hij begon er helemaal van te fluitenhap weg was het
![]()
Evil Cavia...met die huge ass wenkbrauwenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:29 schreef Maddy_K het volgende:
Nog maar een klein caafje dan:
[afbeelding]
ehhhhhm het zouden 3 zusjes zijn maare denk dat Curly uit een ander nestje komt, gekke is dat ze helemaal geen krulletjesharen meer heeftquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:15 schreef zoeperzazke het volgende:
wat een leuke meisjes! Wat een leuke kapsels! Wat een leuke namen! Wat zijn het, twee peruven en een tessel? Ze zijn hoe dan ook echt vre-se-lijk vertederend!!
Bizarquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:19 schreef wobbel het volgende:
Lekker, cavia vlees:
http://www.6pack.tv/default.php?log=1380&cont=viewLog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |