Ik lap de regels niet aan mijn laars en ik mag daar wel rijdenquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:20 schreef Ku_Klux_Kloon het volgende:
[..]
Luister AbuSjaparof-wannabee, waarom moet de auto zich aanpassen aan iemand die de regels aan zijn laars lapt
Het zou netjes zijn wanneer die wielrenner zich aanpast, temeer omdat hij zich ergens bevindt waar dat niet mag![]()
mooie reactie veldmuisquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:28 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Als je me niet snapt moet je maar happen uit je lul gaan nemen ofzo, zolang je mij er maar niet mee lastig valt!
quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:28 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Als je me niet snapt moet je maar happen uit je lul gaan nemen ofzo, zolang je mij er maar niet mee lastig valt!
Maar wielrenners onder een auto.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:52 schreef tuiterdespuiter het volgende:
Ik heb weleens een troep van 40 wielrenners achter mn brommer uit de wind gehouden, zag er best grappig uit
Maar wielrenners achter een auto![]()
Platte wielrenners?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
dat getuigd van slechte smaak veldmuis![]()
wielrennenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:08 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Platte wielrenners?
Ik haat wielrenners!
Ben jij ook wielrenner ofzo?
Groetjes,
veldmuis
Maar wel leuk en daar gaat het omquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:18 schreef Nyx96 het volgende:
Een brake-test geven is niet netjes.
Terugtraprem?quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:25 schreef sjakie007 het volgende:
als er gewaarschuwd wordt trap je wel op de rem.
Ik denk dat ie dat figuurlijk bedoelde!quote:Op zondag 23 juli 2006 10:45 schreef zovty het volgende:
[..]
Terugtraprem?
Ben je nog maar net begonnen?
Ik rij graag met de auto en heb niks te zoeken in dat bollemensentopic. Daarnaast vreet ik friet en zuip ik keiveul bier. Nogsteeds doet de auto het prima en heb ik niks te zoeken in het bollemensentopic.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:08 schreef Smirnoff het volgende:
Er zitten hier een aantal mensen (die in de zomermaanden schijnbaar liever auto rijden, en niet wielrennen) en schijnbaar ook vaak in het Slank de zomer in #36 topic komen. Geeft niets hoorik zou ook geirriteerd zijn richting wielrenners
![]()
Wedden dat jij zwaarder weegt dan mij.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:08 schreef Smirnoff het volgende:
Er zitten hier een aantal mensen (die in de zomermaanden schijnbaar liever auto rijden, en niet wielrennen) en schijnbaar ook vaak in het Slank de zomer in #36 topic komen. Geeft niets hoorik zou ook geirriteerd zijn richting wielrenners
![]()
Epoquote:Op zondag 23 juli 2006 18:26 schreef venomsnake het volgende:
wielrenners zijn niets meer en minder dan Junkies op fietsen..
ja, net alsof amateur wielrenners epo slikken/spuitequote:Op zondag 23 juli 2006 18:26 schreef venomsnake het volgende:
wielrenners zijn niets meer en minder dan Junkies op fietsen..
Ik heb gewoon zware bottenquote:Op zondag 23 juli 2006 17:18 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Wedden dat jij zwaarder weegt dan mij.![]()
Jij bent zeker zo'n bouwvakker die een dartsbord aanschaft tijdens de Embassyquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:21 schreef TwyLight het volgende:
Altijd tijdens de tour de france zie je op straat van die wannab wielrenners die denken dat ze ook kunnen fietsen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |