Pak gewoon de auto.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:06 schreef dennisreijbroek het volgende:
[..]
Ik zou gewoon niet op een fiets gaan zitten, hoef je je ook niet te scheren
beide sporten zijn wel tof..quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:15 schreef -skippybal- het volgende:
Voetballers die wielrenners gay noemen![]()
Hier in Friesland ook altijd, ik fiets zelf ook vrij veel, maar ik hou altijd in m'n achterhoofd dat ik ook maar gewoon een weggebruiker ben. En zeker tijdens tochten als de 11stedentocht zijn er van die mensen die 35 km/h (er zijn tijdcontroles die uitgaan van 25 km/h, dus dan moet je wachten) rijden, en die je zo de weg afdrukken als je ze hun gang laat gaanquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:58 schreef dennisreijbroek het volgende:
[..]
in brabant niet. als er maar een beetje zon durft te schijnen zitte ze al op die schijtfiets van ze
ahhh dus jij bent zo'n strontmongool ehh?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:42 schreef Tha_T het volgende:
Aaah wielrenners. toen ik nog op een sooter reed he ik me daar ook druk over gemaakt. Tegenwoordig heb ik een auto en schuif ik gewoon met de auto een stukje het fietspad op.. Nergens last van. De sukkels
Gewoon platrijden die sukkels. Vaak fietsen ze ook nog op de weg en niet het fietspad omdat "de weg zo lekker rijdt". Ik ga er dan dus niet voor opzij en boem is ho.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:53 schreef dennisreijbroek het volgende:
waarom zijn wielrenners altijd van dia asociale teringlijers,
laatst reed ik door t dorp hier. gaat er ineens zo'n eikel heel kort achter me hangen,
laat ik me remlichten even branden gaat ie schelden. ik dus met de auto vol in de rem gaat ie staan schelden dat ik asociaal ben.
wie is hier aso .
wielrenners
Take a numberquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ahhh dus jij bent zo'n strontmongool ehh?![]()
![]()
Die wielrenners dan? Zij rijden ergens waar zze weg moeten blijven. Komen ze daar toch confronteer ik ze daarmeequote:
Niet met woorden neem aan. maar met je bumper, deur, koeienvanger...quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:14 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Die wielrenners dan? Zij rijden ergens waar zze weg moeten blijven. Komen ze daar toch confronteer ik ze daarmee
Ik rij altijd op het fietspad en als er geen fietspad is, ga ik zo rechts mogelijk rijden en toch slagen er elke week mongolen in om me bijna van de baan te rijden. Want stel je voor dat ze op dat smalle baantje even hun voet van dat gaspedaal moeten halen wanneer het voor hen veel eenvoudiger is om mij in een berm te dwingen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:14 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Die wielrenners dan? Zij rijden ergens waar zze weg moeten blijven. Komen ze daar toch confronteer ik ze daarmee
Je hebt er niets te zoeken als er geen fietspad is, ervanuitgaande dat het buiten de bebouwde kom is.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik rij altijd op het fietspad en als er geen fietspad is, ga ik zo rechts mogelijk rijden en toch slagen er elke week mongolen in om me bijna van de baan te rijden. Want stel je voor dat ze op dat smalle baantje even hun voet van dat gaspedaal moeten halen wanneer het voor hen veel eenvoudiger is om mij in een berm te dwingen.
En ja, je hebt er van die malloten bij als het om wielrenners gaat, maar ik (op een mountainbike, racefiets ga ik misschien eens aanschaffen, nu nog niet) hou me over het algemeen aan de verkeersregels..quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:15 schreef -skippybal- het volgende:
Voetballers die wielrenners gay noemen![]()
Luister AbuSjaparof-wannabee, waarom moet de auto zich aanpassen aan iemand die de regels aan zijn laars laptquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik rij altijd op het fietspad en als er geen fietspad is, ga ik zo rechts mogelijk rijden en toch slagen er elke week mongolen in om me bijna van de baan te rijden. Want stel je voor dat ze op dat smalle baantje even hun voet van dat gaspedaal moeten halen wanneer het voor hen veel eenvoudiger is om mij in een berm te dwingen.
wat lul je?quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:52 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je hebt er niets te zoeken als er geen fietspad is, ervanuitgaande dat het buiten de bebouwde kom is..
Als je me niet snapt moet je maar happen uit je lul gaan nemen ofzo, zolang je mij er maar niet mee lastig valt!quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
wat lul je?![]()
zat provenciale wegen zonder fietspad waar je wél mag fietsen
quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:40 schreef Dagonet het volgende:
Ja, niet dus. Ik gooi m'n tas voor één fietswiel. ga voor een ander zitten, strek m'n rechterbeen, trek de veter van m'n linkerschoen los, pak er een sigaretje bij en ga rustig m'n schoen opnieuw dichtmaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |