Het is dat het een sarcastische post is maar anders was ik er serieus op ingegaanquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:18 schreef Skv het volgende:
Maar zij zijn heel erg belangrijk en heel snel dus ze mogen zelf bepalen of ze zich aan de regels houden of niet.
toch?
quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:22 schreef ruk het volgende:
doe es relaxt man
Je hebt een scooter en zit te zeiken dat anderen zich niet aan de verkeersregels houden?quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:25 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Het lukt je gewoon niet om binnen een kwartier in Maastricht te zijn op je scooter. Waar je normaal een kwartier over doet doe je nou door die AMATEUR-wielrenners een half uur over
![]()
Tis verdomme een tweebaansweg waar die kut-wielrenners gewoon 4 rijen dik fietsen en als je zoemert krijg je ook nog een grote bek ook nogquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:26 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je hebt een scooter en zit te zeiken dat anderen zich niet aan de verkeersregels houden?![]()
Toetertquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:29 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Tis verdomme een tweebaansweg waar die kut-wielrenners gewoon 4 rijen dik fietsen en als je toetert krijg je ook nog een grote bek ook nog![]()
Ik edit wel. Goed?quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:31 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Toetert
Stom zoemertje.
Dat heet inhalenquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:32 schreef ruk het volgende:
je scoote rijdt langzamer dan fietsers???
ha ha
Die rijden niet ivm de Amstel Goldquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Ga voortaan met de bus![]()
quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:27 schreef ruk het volgende:
sctooe
quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:34 schreef ruk het volgende:
jah ik zouw ook gapen als ik zoon langzame scooter hadt
Hij heeft, niet hij isquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:38 schreef ijsmeis het volgende:
Jij bent gewoon een AMATEUR-scootert.
Als je een zak aardappelen gaat vervoeren trekt ie al minder hard op, kan je nagaan met een sneeuwschuiverquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Monteer een sneeuwschuiver voorop je scooter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |