quote:
Op woensdag 19 juli 2006 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:![]()
kut
![]()
ik ben ook weer thuis
![]()
17:27: licht vertraagd komt de 4400 uit Nijmegen aan op Den Bosch. De 3500 naar schiphol van 17:17 staat er nog
![]()
De machinist van de 4400 was gelukkig zo schappelijk om de deuren vergrendeld te laten tot de deuren van de 3500 dicht gingen. Bedankt, HOND
![]()
17:28 ach, wat boeit het, over 2 minuten komt de IC naar Haarlem. Zou je denken. CTA zegt +20. Kut
![]()
17:50 geen IC. CTA flipt heel stiekem naar +30.
17:52 omroepbericht. Draadbreuk, tussen Boxtel en eindhoven geen verkeer.
17:53 omroepbericht. De IC naar Heerlen van 18:04 staat gereed op spoor 1
die beide meldingen wisselen elkaar nog een keer of 7-8 af.
Ik denk "okee, dit wordt niks" en maak me klaar voor de stopper naar Utrecht van 18:20.
18:18 nog een keer een spoorwijziging voor de stopper, weer rennen
![]()
en net als de deuren dichtgaan wordt er omgeroepen dat er aan de overkant van het perron een IC naar Utrecht gaat
![]()
VERVLOEKTE HOEREN informatievooziening
![]()
Deze week heb ik op 6 ritten Eindhoven - Amsterdam Zuid WTC 3 keer ellende gehad.
Maandag terug wisselstoring tussen Zuid WTC en Utrecht op die boog ergens.
Vanmorgen een IC die 20min stil ging staan voor een goederentrein die ACHTER ons op een zijspoor stond die ons voorbij ging zodat we via de omroep hoorden dat er wegens een misverstand een goederentrein voor ons zit en we langzaam de weg vervolgen. En op de terugweg ging de IC niet verder dan Utrecht wegens storing bij Den Bosch, ik wat gegeten bij de BK, toen reed er opeens wel een trein die tot Heerlen zou gaan, op de helft kwamen conducteurs langs dat we niet verder gingen dan Den Bosch. Ik kom op Den Bosch, enorme chaos, waarop ik mijn zus in Tilburg heb gebeld, in de IC naar Tilburg ben gesprongen zodat mijn zus me terug kon brengen met de auto.
10 voor 6 vertrokken in Adam Zuid WTC, om half 10 was ik thuis
![]()
.
Kunnen ze niet bij ProRail de boel op orde houden ofzo?
![]()
.
(Voor de rest is het hele treingebeuren wel flex hoor. Als het rijdt zoals het moet. Dwz. het rijdt. Het rijdt op tijd. En het rijdt met genoeg materiaal (geen enkele koploper in de spits op Zuid WTC dus
![]()
))